قیمت گوشی سامسونگ امروز 27 بهمن زومیت | gadgets361

همان طور که در متن نیز آمده است گوشی سامسونگ دارای سری های متفاوت است که از لحاظ قیمتی بازه ی وسیعی را در بر می گیرد. اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند. این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشی‌های دیگری را نیز وارد بازار می‌کند. ما در اینجا صرفا می‌خواهیم در رابطه با گوشی‌های هوشمند سامسونگ صحبت کنیم.

فروشگاه تخصصی گجت های هوشمند و لوازم جانبی

همچنین شما می‌تواند تا سقف 30 مجله خبری موبایل و تکنولوژی تومان از فونر به صورت قسطی کالا خریداری کنید که اطلاعات مربوط به این بخش را می‌توانید از سایت فونر مطالعه کنید. گوشی سامسونگ یا بهتر است بگوییم برند سامسونگ هیچ نیازی به معرفی ندارد و سالیان زیادی است که از محصولات خانگی و دیجیتالی این سازنده کره‌ای استفاده می‌کنیم. البته بد نیست بدانید که سامسونگ در ابتدا شروع کار در سال 1938 هیچ شباهتی به شرکت فعلی نداشت و به مرور وارد دنیای فناوری شد. امروزه اما این غول کره‌ای در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

http://ebtekarkhodro.ir

گلکسی Z Flip3 به‌عنوان آخرین مدل از این سری، علاوه بر زیبایی و ظرافت، کیفیت ساخت و استحکام بالایی را به نمایش می‌گذارد و در شرایط مختلف شما را همراهی می‌کند. گوشی های سری Z سامسونگ از سال 2019 وارد سبد محصولات سامسونگ شدند تا خلاقیت و جسارت این شرکت در تولید گجت‌های متفاوت را به نمایش بگذارند. البته اولین موبایل این خانواده، با عنوان Galaxy Fold به بازار آمد و عبارت Z در عنوان آن دیده نمی‌شد. این سری از گوشی های تاشوی سامسونگ شامل دو دسته Z Flip و Z Fold می‌شود که هرکدام قابلیت‌ها و کاربرد خاص خود را دارند.

قیمت گوشی سامسونگ سری Z

این گوشی از فناوری شارژ سریع ٢۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند، اما خبری از شارژر در جعبه آن نیست. خوشبختانه شارژر این گوشی از جعبه‌اش حذف نشده است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن از فناوری شارژ ٢۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی در سه مدل ۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی در ایران قابل خریداریست، اما فعلاً مدل ۴/۶۴ گیگابایتی با توجه به برچسب قیمتی مناسبش، بیشترین ارزش خرید را دارد و دلیل منطقی برای خرید سایر مدل‌ها وجود ندارد. در مطلب بهترین گوشی‌های سامسونگ، مدل‌هایی را که در یک سال و‌ نیم اخیر روانه بازار شده‌اند، انتخاب کرده‌ایم. همچنین قیمت‌های این گوشی‌ها مربوط به زمان نگارش مطلب هستند و ممکن است در طول یک ماه نوسان داشته باشند. طی ماه جاری، قیمت برخی از گوشی‌های سامسونگ به‌طرز عجیبی افزایش یافته است و برخی مدل‌ها با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

گلکسی A33 5G مدل ۶/۱۲۸ گیگابایت؛ میان‌رده تکامل‌یافته

نوت 20 سامسونگ از سری دستگاههای مهندسی سامسونگ محصوب میشود که تمامی امکانات و تکنولوژی های خلاقانه را در خود گنجانده است. سرعت بسیار بالاتری را برای استفاده از اینترنت، دانلود برنامه های موردنظر و … برای کاربران فراهم کرده و برای پاسخ گویی بهتر، پهنای باند بیشتری را در نظر گرفته تا بتواند افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. فروشگاه دارسو تنظیم میکند که گوشی های رجیستر شده سامسونگ را به عرضه برساند.

  • عده ای دیگر در صنعت الکترونیک به گیمرها مشهور هستند که به دنبال گوشی هوشمندی با رم و پردازنده ی بالاتر هستند.
  • در حال حاضر، شرکت کره‌ای این دسته از موبایل‌های پرفروش خود را در چند سطح مختلف تولید و به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌کند.
  • در بین گوشی های تاشو سامسونگ که با سری Z آنها را می شناسند، گلکسی Z فولد 4 و گلکسی Z فلیپ 4 از پرفروش ترین نمایندگان سامسونگ محسوب می شوند.
  • انواع گوشی میان رده انواع گوشی پرچمدار و انواع گوشی مقرون به صرفه در فروشگاه دارسو موجود است.