قیمت گوشی سامسونگ امروز 27 بهمن زومیت | gadgets361

این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد. نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد. با آمدن گوشی های سری Z به بازار، خلاقیت و نوآوری بالای این شرکت کره ای به همگان ثابت شد. این خانواده گوشی های دو گروه Z Fold و Z Flip را شامل می شوند که طراحی منحصر به فرد آن ها باعث شده است تا نسبت به دیگر گوشی های سامسونگ، قیمت بالایی داشته باشند. گوشی های سری Z ازلحاظ استحکام، کیفیت ساخت و سخت افزار حرف اول را می زنند. اولین مسئله ای که هنگام خرید گوشی سامسونگ برای افراد اهمیت دارد، هزینه ای است که بابت گوشی سامسونگ باید پرداخت کنند.

  • در قاب پشتی مجموعه ای از چهار دوربین قرار دارد که یک لنز 108 مگا پیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگا پیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگا پیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگا پیکسلی را شامل می شود.
  • خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد.
  • سامسونگ این سری را برای آن دسته از افرادی طراحی کرد که اهمیت زیادی به عمر باتری گوشی هوشمندشان می‌دهند.
  • یک اصل بسیار ساده که در مورد قیمت یک گوشی وجود دارد میزان موجودی آن در بازار کشور است.
  • گلکسی A33 5G (بررسی دیجیاتو) مشخصات نسبتاً مشابهی با گلکسی A53 5G (بررسی دیجیاتو) دارد.
فناوری‌های جدیدی مانند راه‌اندازی دوربین چهارگانه قدرتمند در Galaxy S22 Ultra معمولاً در مدل‌های گران‌تر یافت می‌شوند. در حال حاضر گلکسی M52 ارزش خرید بسیار زیادی دارد و با وجود قیمت مناسب از تراشه و صفحه نمایشی بسیار خوب استفاده می‌کند و شارژدهی مناسبی هم دارد. به طور کلی گوشی‌ های سری M از نظر آپدیت نرم افزاری و همچنین مقداری کیفیت ساخت بدنه شرایط ضعیف‌تری نسبت به سری A دارند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

عموما در مدل‌هایی که با دو پردازنده عرضه می‌شوند مدل اسنپدراگون به بازار خاصی مثل آمریکای شمالی اختصاص دارد و کمتر در ایران چنین مدل‌هایی یافت می‌شود. از نظر طراحی، گوشی های مدل Galaxy S22 Ultra را نمی توان عضوی از دو خانواده قدیمی S22و S22 Plus دانست. دوربین های 108 مگاپیکسلی واید، 10 مگاپیکسلی پریسکوپی، 10 مگاپیکسلی تله فتو و 12 مگاپیکسلی اولتراواید، چهار دوربین این گوشی به عنوان اصلی ترین تجهیزات عکاسی هستند.

گوشی سامسونگ از کجا بخرم؟

در واقع این مجله خبری موبایل و تکنولوژی‌ها به‌واسطه داشتن قدرتمندترین تراشه‌های بازار، عملکرد فوق‌العاده سریع، بهره مندی از فناوری شارژ سریع و نمایشگرهای با کیفیت از سری‌های دیگر سامسونگ گرانتر هستند. امروزه با فاصله گرفتن زندگی از شیوه سنتی، یکی از بهترین روش‌های خرید گوشی Samsung می‌تواند خرید آنلاین آن باشد. در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در شرکت های گارانتی کننده گوشی سامسونگ وجود دارد، اما در این میان می توان به گارانتی داریا همراه و ویرا سرویس به عنوان دو گارانتی معتبر گوشی سامسونگ اشاره نمود. برای پردازش داده ها در Z Flip 4 از تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 که جزء جدیدترین پردازنده های موجود در بازار است، استفاده کرده اند و رابط کاربری One UI 4.1.1 با اندروید نسخه 12 این گوشی را به یک محصول همه چیز تمام تبدیل کرده است. نمایشگر این گوشی، اندازه ای برابر با 6.7 اینچ دارد و می تواند تصاویری با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل را نمایش دهد.

گوشی موبایل گلکسی S21 FE سامسونگ 5G – حافظه 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

حداکثر روشنایی نمایشگر برابر با 1750 نیت است و از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

http://ebtekarkhodro.ir