قیمت گوشی اپل ️ خرید انواع گوشی آیفون iPhone کالاتیک | gadgets361

این دستگاه که مجله خبری موبایل و تکنولوژی 5 نام گذاری شد، با قیمت همان 199 دلار و با رنگ طلایی به مردم عرضه شد.iPhone 5S در سال 2013 تولید و راهی بازار شد. امکان Touch ID یا اثر انگست در iPhone 5S و همچنین پردازنده ۶۴ بیتی به همراه دو فلش از ویژگی‌های متمایز این دستگاه بودند. رنگ طلایی تاثیر به سزایی در فروش گوشی های آیفون داشت، بنابراین این کمپانی در سال 2014 شروع به تولید گوشی با پوشش و قاب هایی رنگی کرد. بنابراین آیفون 5C تنها با تفاوت پوشش های رنگی با قیمت 99دلار به بازار عرضه شد. در آن برهه از زمان شرکت اپل قصد داشت با با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف با قیمت و کیفیتی بی نظیر عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را به خود اختصاص دهد. گوشی G3 آیفون، این بار با قابی با پوشش پلاستیکی و رنگ سفید به بازار عرضه شد که طرفداران بسیاری داشت.

دیجی دو تضمین اصالت ، قیمت و رجیستری مادام العمر

مدل های قدیمی تر سری مینی یا همان آیفون SE، گوشی میان رده اپل محسوب می شوند که قیمت مناسب تری نسبت به سایر سری ها را دارند. گوشی آیفون ۸ یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های آیفون است که طراحی بسیار راحتی دارد و سال‌ها در کاربردی گسترده در میان آیفون‌بازها داشته است. گوشی آیفون XS یکی از با دوام‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است و خاصیت ضد آب آن نمره‌ی IP 68 می‌گیرد؛ یعنی می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق دو متری آب، سالم باقی بماند. اگر جدیدترین گوشی اپل را می‌خواهید که جدیدترین فناوری‌ها و بهترین قابلیت‌ها را داشته باشد و می‌خواهید که با گوشی خود عکس‌هایی شبه حرفه‌ای بگیرید، گوشی آیفون 13 پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل در تاریخ ۷ سبتامبر ۲۰۲۲ جدید ترین مدل آیفون بوده و پرقدرت ترین موبایل حال حاضر است.

http://ebtekarkhodro.ir

اپل از ابتدا به یکپارچگی بدنه گوشی و مینیمالیستی بودن طراحی ظاهری گوشی هایش علاقه زیادی داشته، در نتیجه همواره در پی حذف اجزای اضافه و یکدست کردن ظاهر گوشی است. علاوه بر این اپل همیشه اعتقادش را به آینده وایرلس عنوان کرده و در تمام محصولاتش سعی کرده نگاه رو به آینده خود را حفظ و در مسیر وایرلس کردن کاربری آن ها گام بردارد. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواع گوشی های هوشمند بهفروشگاه اینترنتی مقداد ای تیمراجعه کنید.

این گوشی همان ترکیب دوربین‌های پشتی آیفون ۱۱ پرو را دارد و با آن می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید. حالت شب سیستم دوربین گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس به شما اجازه می‌دهد که در نور بسیار کم نیز عکس‌هایی با شفافیت بسیار خوب بگیرید. پردازنده‌ی قدرتمند بیونیک A13 نیز سرعت کار کردن با این گوشی را بسیار بالا می‌برد. طراحی آن با آیفون ۱۱ تفاوتی ندارد و کناره‌های گوشی تخت شده‌است، اما از ۶ گیگابایت رم، دوربین بهبود یافت، باطری ضعیف تر نسبت به نسل قبل در عوض بهینه تر و پردازنده Apple A14 Bionic بهره‌مند است.

گوشی آیفون 12 پرومکس 256 گیگ – iphone 12 promax 256

گرچه طراحی ظاهری آن‌ها در مقایسه با مدل‌های قبلی شامل تغییرات خاصی نمی‌شد اما قدرت پردازش بالای آن سبب شده بود که به برترین های سال تبدیل شوند. حذف دکمه فیزیکی هوم و ضد آب بودن این دو مدل از ویژگی‌های قابل توجه آن‌ها بود. تعبیه دو دوربین برای آیفون 7پلاس نیز به نوبه خود انقلابی جدید به شمار می‌آمد. اگر از کاربرانی که با هردو پلتفرم کار کرده‌اند در مورد تفاوت عملکرد iOS و اندروید بپرسید، به‌احتمال فراوان، آن‌ها رای به برتری سیستم عامل اپل خواهند داد. بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی های اندرویدی با دردسر بالا می‌آیند، روی آیفون، راحت و روان اجرا می‌شوند.

  • © 2022 تمام حقوق برای فروشگاه صدرالند ™ محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است.
  • اگر جدیدترین گوشی اپل را می‌خواهید که جدیدترین فناوری‌ها و بهترین قابلیت‌ها را داشته باشد و می‌خواهید که با گوشی خود عکس‌هایی شبه حرفه‌ای بگیرید، گوشی آیفون 13 پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • گوشی آیفون ۱۲ پرو یک گوشی بسیار عالی و دارای قابلیت اتصال به 5G است.
  • شرکت‌های سازنده نیز به این امر واقف بوده و روز‌به‌روز به فعالان این حوزه افزوده می‌شود.
  • شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز گوشی آیفون علاوه بر سایت به اینستاگرام موبایل استقلال سربزنید.