قیمت گوشی اپل ️ خرید انواع گوشی آیفون iPhone کالاتیک | gadgets361

این گوشی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد، اولین گوشی آیفون اپل بدون دکمه‌ی فیزیکی home بود. با این حال، کسانی که به گوشی‌های آیفون قدیمی عادت دارند، کار کردن با این گوشی‌ها را چندان نمی‌پسندند. با اینکه دوربین دو لنزی پشتی این سری در میان گوشی‌های میان‌رده‌ی امروزی، یک سیستم معمولی به نظر می‌رسد، قابلیت اسنپر XS به شما امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت حرفه‌ای می‌دهد. اگر یک گوشی آیفون اپل جدید می‌خواهید که همه‌ی ویژگی‌هایش در حد مطلوب باشد و صفحه نمایشی نسبتا بزرگ داشته باشد، خرید آیفون 13 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گوشی «اپل آیفون ۶اس» هم طبق عادت هر ساله در جریان مراسمی جذاب معرفی شد.

لوازم جانبی آیپد

هدف مجموعه ای تی سیتی ایجاد پلتفمجله خبری موبایل و تکنولوژیی آنلاین برای مشاوره قبل از خرید و خرید مطمئن و بدون واسطه می باشد. شما برای خرید گوشی ایفون می توانید فیلترهای مختلف را بر اساس نیاز خود در فروشگاه اعمال کنید تا جستجوی شما محدود شود و شما بهترین انتخاب را از گوشی های ایفون داشته باشید. شاید برای شما هم سوال پیش آمده که چرا گوشی های ایفون اینقدر گران هستند؟ باید بگوییم که اپل گوشی های خود را با قطعات و نرم افزارهایی ساخته که نسبت به گوشی های اندرویدی کارآمدتر و عملکرد بهتری دارند.

http://ebtekarkhodro.ir

نسخه‌ی استاندارد این خانواده به نمایشگری 6.1 اینچی و دوربین دوگانه مجهز شده بود و عملکرد سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذاشت. برای ورژن پروی آیفون 11، صفحه نمایش 5.8 اینچی و برای آیفون 11 پرو مکس، نمایشگر 6.5 اینچی در نظر گرفته شد. مقدار رم تمام گوشی‌های این سری، 4 گیگابایت بود؛ اما حافظه داخلی نسخه استاندارد به 256 گیگابایت محدود می‌شد، درحالی‌که دو مدل دیگر تا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دادند. ضمن اینکه دو مدل آیفون 11 پرو و پرو مکس، برخلاف ورژن معمولی به دوربین سه‌گانه مجهز بودند.

  • اما چیزی که به این دوربین‌ها اضافه شده لرزش گیر اپتیکال تصویر است که پیش از این در آیفون وجود نداشت.
  • سال بعد، Apple تلاش کرد با ساخت iPhone 6s و 6s Plus و تجهیز آن‌ها به 2 گیگابایت رم و تکنولوژی 3D Touch، اعتبار از دست رفته را دوباره به‌دست آورد.
  • بخش موبایل اپل با نیم نگاهی به بازارهایی مانند هند و چین،مدل هایی با پسوند SE و مینی را تولید می‌کند تا دست خریداران گوشی های آیفون را برای بازه وسیع تری امکان پذیر کند.
  • بنابراین، یا باید از یک آداپتور یا یک جفت هدفون وایرلسی استفاده کنید.
  • این گوشی یک باتری ۳۱۷۴ میلی آمپری دارد ولی با توجه با ابعاد صفحه‌نمایش خود، باید یک پاور بانک همراه خود داشته باشید.
البته در قبال مبلغی که می‌پردازید امکانات زیادی را هم دریافت خواهید کرد. گرچه در کشور ایران بسیاری از این خدمات در دسترس نیست و با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، ما نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. سوال دیگری که مطرح است، اینست که دلیل بالارفتن ارزش این برند نسبت به رقبا چیست؟ برای رسیدن به جواب این سوال، در ادامه قیمت گوشی های ایفون را نسبت به امکانات آنها مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای خرید گوشی های موبایل اپل از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های اپلمراجعه نمایید.

اولین گوشی اپل

کیفیت عکاسی کلی این گوشی ها بسیار خوب است؛ اما اگر تنها عکاسی با موبایل برای شما مهم است مدل‌های دیگری ارائه شده‌اند که کیفیت بسیار بهتری از نظر عکاسی نسبت به آنها ارائه می‌دهند. ه عنوان فروشگاه 24 ساعته بوده و حتی در ایام تعطیل نیز در خدمت مشتریان گرامی است تا به راحتی اقدام به خرید محصولات نمایند. البته در ابتدا و نسخه های اولیه، گوشی های اپل در رنگ های نقره ای، خاکستری تیره و طلایی عرضه می شد که به تازگی رنگ های بیشتری مثل بنفش، سبز و قرمز به آن اضافه شده است. آیفون 13 جدیدترین مدل گوشی ایفون است که چیپست های قدرتمند، عمر باطری طولانی تر و قابلیت عکاسی در این مدل نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته است. برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید.

گوشی آیفون 11 – iphone 11