قیمت گوشی اپل ️ خرید انواع گوشی آیفون iPhone کالاتیک | gadgets361

غول تکنولوژی جهان در حال حاضر چیپ های مختلفی را برای انواع دستگاه‌های خود تولید می‌کند که شامل سری‌های A، S، T، W، H، U، M و برخی مدل‌های متفرقه می‌شود. تاکنون تنها چیپست های سری A اپل در دل آیفون‌های این کمپانی قرار گرفته‌اند و به آن‌ها قدرت بخشیده‌اند. از اولین آیفون گرفته تا سری iPhone 13، همه‌ی گوشی‌های ساخت Apple اگر نگوییم به قوی‌ترین، حداقل به یکی از قوی‌ترین چیپ های زمان خود مجهز بوده و هستند.

گوشی موبایل آیفون 14 128 گیگابایت اپل اکتیو | Apple iPhone 14 128 GB

در همین مجله خبری موبایل و تکنولوژی، iPhone X هم به بازار آمد که دوربین جلوی آن به سنسور سنجش عمق مجهز شده بود تا سلفی‌های بهتری را به ثبت برساند. کوپرتینویی‌ها سال بعد از دو گوشی بزرگ و پرقدرت رونمایی کردند که رم 4 گیگابایتی آن‌ها توجه بسیاری از کاربران حرفه‌ای را به‌سوی خود جلب کرد. آیفون ایکس اس 5.8 اینچی و iPhone XS Max 6.5 اینچی بود و در ساخت هردوی آن‌ها از دوربین دوگانه استفاده شده بود. کمی بعد، اپل گوشی 6.1 اینچی آیفون XR را هم با قیمت پایین‌تر به بازار عرضه کرد که در آن خبری از دوربین دوگانه و رم 4 نبود. اپل برای «هوشمندتر شدن» گوشی‌های خود، در سال 2008، آیفون 3G را معرفی کرد که هم قابلیت اتصال به شبکه دیتای پرسرعت آن دوران را داشت و هم به دنیای سرگرمی، یعنی اپ استور متصل می‌شد. یک سال بعد، نوبت به رونمایی از iPhone 3GS رسید؛ دستگاهی که مقدار رم و ظرفیت حافظه داخلی آن نسبت به نسخه‌های قبلی، دو برابر شده بود و دوربین 3 مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار می‌داد.

آیا سوالی دارید ؟ ۷ روز هفته ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم

آیفون ۸ پلاس دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی بوده و دوربین آن نسبت به گذشته بهبودهای بسیاری به خود دیده‌است. در آیفون ۸ پلاس شاهد دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه هستیم که در این ناحیه بیرون زدگی را نیز همچون گذشته به همراه دارد. آیفون ۸ پلاس مانند آیفون ۸ به تراشهٔ A11 Bionic مجهز است که اولین پردازنده ۶ هسته‌ای اهالی کوپرتینو محسوب می‌شود. نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد.

در واقع کارشناسان اپل هیچ ابایی از بالابردن قیمت گوشی آیفون ندارند و کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنند. یکی از دلایل اصلی اعتماد مشتریان به اپل نیز به همین موضوع برمی‌گردد. از داستان‌های مربوط به Apple I ،Apple II و Xerox صرف‌نظر می‌کنیم و مستقیم به سراغ داستان موبایل‌ اپل می‌رویم. شرکت اپل Inc از جابز خواسته بود تا دستگاهی لمسی مشابه کامپیوتر طراحی کند. البته قبل از این درخواست، اپل یک دستکاه لمسی با نام «newton MessagePad» را روانه بازار کرده بود؛ طراحی اولین گوشی آیفون شبیه به این دستگاه بود. براساس اظهارات استیو جابز، کلید رشد کسب و کار استفاده از تکنولوژی‌های جدید بود.

  • اگر بودجه کافی برای خرید گوشی‌ موبایل جدید در نظر گرفته‌اید قابلیت پشتیبانی از 5G یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید به آن توجه کنید.
  • همیشه وقتی صحبت از برتری‌های آیفون نسبت به گوشی های اندرویدی می‌شود، سیستم عامل iOS یکی از مواردی است که مورد اشاره قرار می‌گیرد.
  • برای فروش گوشی موبایل اپل خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید.
  • در واقع کارشناسان اپل هیچ ابایی از بالابردن قیمت گوشی آیفون ندارند و کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنند.
  • قیمت روز ایفون 13 و 12 رجیستر شده را همراه با گارانتی معتبر را مشاهده کنید.
اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است.

http://ebtekarkhodro.ir