قیمت گوشی آیفون قیمت روز خرید گوشی اپل 27 بهمن 19کالا | gadgets361

اگر تا به حال با این سیستم عامل کار نکرده‌اید، بهتر است بدانید تمامی امکانات یک تلفن همراه هوشمند در آیفون مسیری متفاوت دارد و برای کار کردن با این دستگاه باید تمامی این مسیر‌ها و روش‌ها را بلد باشید. مورد مهم دیگر در مورد گوشی‌های آیفون نحوه راه‌اندازی آن است؛ برای راه‌اندازی گوشی نیاز به apple id داشته و این شناسه در کشور ما به راحتی در دسترس نیست و باید از متخصصان خدمات اپل این شناسه را درخواست کنید. در سال 2012 سری جدیدی از گوشی های آیفون وارد بازار شد که امکان اتصال Lightning و LTE برای آن ها میسر بود. این دستگاه که در زمان خود، باریک ترین و نازک ترین گوشی اپل بود با صفحه نمایش 4اینچی و پوشش آلمینیومی، لقب بهترین و خوش دست ترین گوشی دنیا را به خود اختصاص داد.

  • این شرکت به مدت بیشتری آپدیت را برای گوشی ایفون ارائه خواهد داد و همین امر باعث می‌شود که تا مدت‌ها بتوان از این گوشی‌ها استفاده کرد.
  • به همین دلیل است که کار کردن با آیفون آسان و لذت‌بخش است و کاربران مختلف با سطح اطلاعات متفاوت، به‌راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.
  • و همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این رویه از آیفون ۴ شروع شد و بسیار با قدرت افزایش یافت.
  • البته آیفون اس ای با وجود قیمت پایینش، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد.
  • این برند امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفن‌هایش، بسیاری از افراد خواستار آن هستند.
  • شما برای خرید گوشی ایفون می توانید فیلترهای مختلف را بر اساس نیاز خود در فروشگاه اعمال کنید تا جستجوی شما محدود شود و شما بهترین انتخاب را از گوشی های ایفون داشته باشید.

برگزاری نمایشگاه سالیانه اپل در سال ۱۳۷۱ در هتل لاله و ۱۳۷۲ در هتل هما یک رویداد به یاد ماندنی در این زمینه بود که دیگر تکرار نشد و در آن محصولات اپل به نمایش عموم گذاشته شد. متأسفانه در سال 1375 به دلیل اعمال تحریم آمریکا، این شرکت همکاری خود با ایران را قطع کرد و تمام نمایندگی‌های آن در ایران لغو و جمع‌آوری شد. گرچه این موضوع باعث نشد که خرید گوشی آیفون از دسترس ایرانیان خارج شود و هنوز هم این برند پرطرفدارترین و محبوب‌ترین گوشی موبایل محسوب می‌شود و حجم فروش بسیار بالایی دارد. ناگفته نماند به دلیل بالا بودن قیمت گوشی های آیفون بازار دست دوم اپل نیز به شدت داغ است و بسیاری از کاربران گوشی دست دوم اپل را به مدل‌های تازه معرفی شده اندرویدی ترجیح می‌دهند که همین امر نشانگر محبوبیت و کیفیت بالای گوشی آیفون است. آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد.

گوشی موبایل آیفون 14 پرو مکس 256 گیگابایت اپل نات اکتیو | Apple iPhone 14 Pro Max 256 GB

به همین علت آمار خرید آیفون در سالیان اخیر نیز این موضوع را تایید می‌کند. برای اینکه بتوانید شناخت بهتری در این زمینه پیدا کنید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. این موبایل با تغییراتی اساسی، بار دیگر توجه مخاطبان بسیاری را در سرتاسر جهان به خود جلب کرد. همچنین موبایل اپل در این مدل از دوربین جلوی این گوشی رونمایی کرد که به واسطه آن برنامه‌ی تماس تصویری FaceTime روی کارآمد، که به نوع خود یک انقلاب در صنعت فناوری محسوب می‌شد. اپل یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزار و ارائه دهنده خدمات آنلاین فعالیت می کند که ایفون یکی از محصولات ارائه شده توسط این کمپانی می باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 12T PRO حافظه 256گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مجله خبری موبایل و تکنولوژی بالاخره و آن‌هم بعد از چهار نسل، تصمیم به استفاده از دوربین بهتری برای آیفون جدید گرفت. استفاده از دوربینی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری ۵ مگاپیکسلی در دوربین سلفی از تغییرات بزرگ این نسل از آیفون هستند. دوربین جدید می‌تواند تا ۵۰ درصد پیکسل بیشتر در مقایسه با دوربین قبلی ثبت کند.

http://ebtekarkhodro.irاز سوی دیگر، اپل در مورد نرم‌افزارهایی که تلاش دارند حریم خصوصی کاربران را نقض کنند، سخت‌گیرانه‌تر عمل می‌کند و حافظه موبایل‌های خود را در اختیار اپلیکیشن‌های پیش‌فرض بی‌مصرف یا احتمالا خطرناک نمی‌گذارد. اما اگر قرار به برجسته کردن یک ویژگی شاخص iOS باشد، احتمالا باید به سادگی این سیستم عامل اشاره کنیم. به همین دلیل است که کار کردن با آیفون آسان و لذت‌بخش است و کاربران مختلف با سطح اطلاعات متفاوت، به‌راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. به‌هرحال، Apple در دهه‌ی 1980 با معرفی مکینتاش وارد رقابت با بزرگان دنیای کامپیوتر شد و در دهه‌ی 1990 از آی مک رونمایی و جایگاه خود را در این عرصه تثبیت کرد. کوپرتینویی‌ها قرن حاضر را با ارائه‌ی محصولات و سرویس‌های جدید و پرطرفداری مانند آی‌تیونز ، آی‌پاد و مک‌‎بوک آغاز کردند؛ اما آن‌چه محبوبیت این برند را در بین افراد مختلف رقم زد، معرفی سیستم عامل iOS و آیفون در سال 2007 بود. از همین دوره بود که اصطلاح «گوشی هوشمند» وارد ادبیات دوست‌داران تکنولوژی شد و ظرف مدتی کوتاه، نیاز به این وسیله، تبدیل به احساسی فراگیر شد.

تماس با ما هفت روز هفته از ساعت 8 الی 19