قیمت گوشی‌ آیفون + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز ۲۳ بهمن ایمنا | gadgets361

نقطه‌ی قوت این گوشی که سبب محبوبیت بسیار زیاد آن در مقایسه با آیفون‌های قبلی شد، پردازنده‌ی بیونیک A11 آن بود که گوشی گران‌قیمت‌تر آیفون X نیز از آن استفاده می‌کند. بنابراین، سرعت عمل این گوشی حتی در هنگامی که چند برنامه در حال اجرا باشند، بسیار بالا است. با اینکه صفحه نمایش این گوشی از XS Max کوچکتر است اما به همان اندازه، روشن می‌باشد. این گوشی برای کسانی که گوشی‌های بزرگ دوست ندارند، چندان مطلوب نیست. گوشی آیفون XR با ابعادی کمی بزرگ‌تر از XS Max برای دستان کوچک و حمل کردن در جیب ساخته نشده است. این گوشی همانند مدل قبلی خودش یعنی آیفون ایکس، دارای دکمه‌ی home فیزیکی نیست.

  • آیفون ها دارای سیستم عامل مخصوص به خود یعنی IOS هستند که مهم ترین ویژگی آن وجود دستیار صوتی شخصی SIRI است که می تواند برخی از دستورات خاص کاربران را مثل نزدیکترین پمپ بنزین، رستوران، پخش آهنگ، جستجوهای داخلی و …
  • دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است.
  • برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید.
  • این گوشی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد، اولین گوشی آیفون اپل بدون دکمه‌ی فیزیکی home بود.

مجموعه مقداد آی تی در مجله خبری موبایل و تکنولوژی دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. صفحه‌نمایشی که تمام قسمت جلویی گوشی را پوشش می‌دهد، ظاهری بسیار زیباتر از مدل‌های پیشین آیفون به آن داده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش OLED بسیار روشن، یک دوربین دو لنزی، آی دی چهره است. این گوشی دوربینی مشابه با دوربین آیفون XS دارد و بنابراین، عکس‌های پرتره بسیار خوبی می‌گیرد و در نور کم نیز عملکرد عالی دارد. مهم‌ترین مزیت این گوشی، صفحه نمایش OLED ۵/۶ اینچی آن است که کل قسمت جلویی گوشی را پر می‌کند. صفحه نمایش ۵/۶ اینچی برای بعضی مردم بسیار بزرگ محسوب می‌شود و معمولا نمی‌توان آن را در جیب لباس جای داد.

http://ebtekarkhodro.ir

از طرفی نرم افزار و رابط کاربری روان iOS که به خوبی با سخت افزار گوشی ایفون منطبق شده، باعث جذب هر کاربری به آن می‌شود. البته پشتیبانی خوب اپل از محصولاتش نیز باعث اطمینان خاطر کاربران شده تا مشتریان با خیال آسوده‌تری به سراغ محصولات این برند بروند و بتوانند چند سال بدون دغدغه از آن استفاده کنند. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو، ویژگی دیگری است که در آیفون جدید اپل به‌کار گرفته شده است.

گوشی موبایل اپل مدل Apple iphone 13 ظرفیت 256 گیگابایت رم 4 گیگابایت-نات اکتیو

بدنه زیبای iPhone 13 CH در مقابل خط‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌راحتی روی آیفون ۱۳ تأثیر نمی‌گذارد، آسوده باشد. علاوه بر این، لکه و چربی هم روی این صفحه نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارد. زیرا بعضی از فروشندگان به جای محصول اصلی به شما یک گوشی رفرش یا ریپک تحویل می‌دهند و یا لوازم جعبه این گوشی را با جنس تقلبی عوض می کنند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت(Active)

بنابراین، اگر از گوشی‌های آیفون استفاده نکرده‌اید، کمی طول می‌کشد که به کار کردن با این گوشی عادت کنید. به علاوه، این گوشی در مقایسه با گوشی آیفون ۱۱، کوچک‌تر است و وقتی که ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار بابت یک گوشی پول می‌دهید، انتظار دارید که اندازه‌ی بزرگ‌تری داشته باشد. از آن‌جایی که این گوشی به جای یک صفحه‌نمایش LCD که در مدل‌های قبلی آیفون استفاده می‌شد، یک صفحه‌نمایش OLED دارد، روشنایی بسیار خوبی دارد و تفاوت بین بخش‌های روشن و تیره‌ی تصویر بسیار نمایان‌تر است. به علاوه، تعداد رنگ‌هایی که این صفحه‌نمایش می‌تواند به تصویر بکشد، بسیار زیاد است و بنابراین، جزئیات زیادی را نمایش می‌دهد. این شرکت هر سال صدر نشین بیشترین فروش گوشی و همچنین پرقدرت ترین گوشی جای دارد.

مستر آیفون را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: