قیمت گوشی‌ آیفون + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز ۲۳ بهمن ایمنا | gadgets361

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و … حافظه گوشی های ایفون قابل ارتقا نیست ولی با این حال همین حافظه داخلی هم با توجه به استفاده هر شخص کافی است. شما می‌توانید با ارسال عدد 5 به سرشماره 800 نسبت به فعالسازی مجدد پیامک‌های تبلیغاتی خود اقدام کنید.

معرفی آخرین محصولات اپل

امنیت مجله خبری موبایل و تکنولوژی عامل ios بسیار قوی است که به همین علت مورد توجه بخش زیادی از کارشناسان امنیتی قرار گرفته است. بیش از ۲۰ زبان مختلف در گوشی موبایل iPhone apple پشتیبانی می‌شود که به همین جهت یک انتخاب بی‌نظیر برای شما به حساب می‌آید. درست است که قیمت گوشی آیفون نسبت به برخی از نمونه‌های اندرویدی بالاتر است، ولی با این حال از نظر سیستم عامل قابل مقایسه نخواهد بود. برای خرید گوشی‌های اپل باید دقت بیشتری نسبت به خرید تلفت همراه از سایر برند‌ها، به خرج داد. آیفون دارای سیستم عامل ios بوده که این موضوع مهم‌ترین ویژگی گوشی‌های اپل است. سبستم عامل ios تفاوت بسیاری با اندروید داشته و این تفاوت در کشور ما که دسترسی کامل به تمام امکانات این سیستم عامل را ندارد، بیشتر است.

حتی برخی از آپشن‌های رنگی نیز ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند که در ایران معمولاً تقاضا برای هر رنگی بیشتر باشد، آن مدل گران‌ترست. ناگفته نماند قیمت روز گوشی آیفون با نوسانات ارز و تحریم‌ها رابطه مستقیم داشته و به همین دلیل ثبات قیمتی پایین‌تری نسبت به اندرویدی‌ها دارد. برای خرید گوشی های موبایل اپل از کاربران به صفحهگوشی های اپل فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل اپل از کاربران به صفحه گوشی های اپل فروشی کاربرانمراجعه نمایید.

گوشی آیفون ۱۴ پلاس اپل ظرفیت 512 گیگابایت ( نات اکتیو )

همچنین نرم‌افزار نقشی کلیدی در عملکرد سخت افزار داشت، بنابراین نرم افزار آیتیونز در سال 2001 معرفی شد تا نقشی اساسی را برای پیشرفت گوشی های آیفون ایفا کند. در ابتدا شرکت اپل تصمیم گرفته بود تا در بخش گوشی های موبایل، سالانه یک گوشی آیفون را رونمایی کند. تا زمانی که بنیانگذاران این شرکت تصمیم گرفتند برای پاسخ به نیاز بخش بیشتری از بازار و تنوع بخشیدن به قیمت گوشی آیفون محصولات خود را در چند نسخه عرضه کنند. و همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این رویه از آیفون ۴ شروع شد و بسیار با قدرت افزایش یافت. طراحی زیبا با تعبیه 3 دوربین عقب از اولین ویژگی های دلفریب اینگوشی های موبایل آیفون 11 پرووآیفون 11 پرو مکس است.

http://ebtekarkhodro.ir

حالا دیگر کاربران iOS می‌توانستند از سرویس‌های آنلاین مختلف استفاده کنند و از انواع سرگرمی و همچنین فضای ذخیره‌سازی مناسب، لذت ببرند. در این مطلب تمامی انواع گوشی آیفون اپل را تا از جدیدترین مدل‌ها که آیفون‌ های سری ۱۲ باشند تا آیفون ۸ بررسی کردیم. در حال حاضر، گران‌ترین، پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین گوشی ساخته شده توسط اپل، گوشی آیفون ۱۲ پرومکس است که در سال ۲۰۲۰ پس از مدت‌ها انتظار وارد بازار شد.

  • با این حال، کسانی که به گوشی‌های آیفون قدیمی عادت دارند، کار کردن با این گوشی‌ها را چندان نمی‌پسندند.
  • اپل از ابتدا تاکنون گوشی‌های خود را با سیستم عامل iOS روانه بازار کرده و به‌نظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای تغییر پلتفرم آن‌ها داشته باشد.
  • نسخه‌ی پرو این دستگاه از پردازنده A16 Bionic اپل بهره مند است و دارای ناچ جدید با اصطلاح داینامیک آیلند می باشد.