قیمت و خرید گوشی شیائومی | gadgets361

با مراجعه به سایت کالاتیک می توانید قیمت انواع گوشی شیائومی نوت 9، نوت 8، ردمی 9، ردمی 8 و تقریبا تمامی مدل ها و سری های آن را پیدا کنید. پرچم دارهای شیائومی که جدیدترین آن‌ها یعنی Xiaomi 12 به‌تازگی معرفی شده، در این دسته قرار می‌گیرند. تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبه‌رو هستیم. سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند. شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند. امروزه خرید و فروش گوشی موبایل شیائومی در سراسر جهان ادامه داره و کاربرهای زیادی از محصولات این برند استفاده می‌کنن.

  • چشم انداز شیائومی این است که فناوری پیشرفته نباید هزینه زیادی داشته باشد.
  • بیشتر مدل های گوشی شیائومی ازنظر حافظه داخلی و رم با تنوع خوبی روبه رو هستند و توانایی خوبی برای مدیریت سرعت اجرای برنامه ها دارند.
  • از سوی دیگر طرفداران سری نوت می‌توانند با کمترین هزینه، امکاناتی بسیار جذاب را در اختیار داشته باشند.
  • بازار موبایل ایران، برای همه افراد با بودجه‌های کم یا زیاد مناسب به نظر می‌رسد.

مجله خبری موبایل و تکنولوژی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند. کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند. این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود. بنابراین گوشی های شیائومی یا توسط خود این شرکت تولید می‌شوند، یا یکی از زیرمجموعه‌های آن. اما در هرصورت این دستگاه‌ها توسط شیائومی به فروش می‌رسند و در مواردی از تیم تحقیق و توسعه و طراحی این شرکت کمک می‌گیرند. در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا عباراتی را که در عنوان آن‌ها به کار می‌رود، بهتر بشناسید.

http://ebtekarkhodro.ir

با این حال، زیرمجموعه‌های شیائومی زیر نظر این شرکت کار می‌کنند و در همه‌ی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره می‌برند. برخلاف برندی مانند اپل که هرسال تنها چند مدل گوشی با عنوان‌های شفاف و مشخص به بازار عرضه می‌کند، شیائومی گستره‌ای وسیع از دستگاه‌های موبایل را تحت سری‌ها و مدل‌های گوناگون در سبد محصولات خود دارد که شاید درک تفاوت‌های آن‌ها کار چندان ساده‌ای نباشد. در حال حاضر 5 سری گوشی با برند شیائومی طراحی و تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها مدتی است به‌روزرسانی نشده‌اند.

گوشی شیائومی Mi 11

درست است که گوشی های شیائومی از باتری هایی با ظرفیت زیاد و با پشتیبانی از شارژر سریع استفاده می کنند، اما عملکرد آن ها بعد از مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و با سرعت بیشتری تخلیه می شوند . قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید. Mediatek Helio G88 (12 میلی‌متری) قدرت می‌گیرد و دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی شیائومی 11 تی 8/128 | Xiaomi 11T 5G

البته بیشتر گوشی های عرضه شده شیائومی در سال 2021 هم گوشی های خوبی هستند. برای خرید می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را بکنید. داستان رشد و اوج‌گیری شیائومی به‌حدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن تشبیه می‌شود؛ نکته‌ای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ردپای شیائومی در بیشتر محصولات