قیمت و خرید گوشی شیائومی | gadgets361

بسیاری از گوشی های ریلمی به لقب قاتلین پرچمدارها معروف هستند چون برند ریلمی عرضه‌کننده گوشی‌هایی با قابلیت‌های بالا و قیمت بسیار مناسب است و بزرگ‌ترین نقطه قوت این برند نیز داشتن گوشی‌های میان‌رده با عملکرد پرچمداران می‌باشد. اما در اواخر سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ و اوایل سه ماهه سوم این سال، شیائومی به این سلطه ۸ ساله پایان داد و حالا شیائومی بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل در جهانه. ۸ سال بود که سامسونگ به‌طور متوالی بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان بود. شیائومی که در سال ۲۰۲۰، صاحب ۱۱ درصد از بازار گوشی موبایل در جهان بود، برای رسیدن به این نقطه باید از شانه‌های اپل بالا می‌رفت. در حال حاضر یکی از سبک وزن‌ترین گوشی‌های دنیا گوشی شیائومی Mi11 lite هست که فقط با 157 گرم در کنار وزن پایین، لقب باریک‌ترین گوشی 5G رو در سال 2021 به خود گرفته.

معرفی سری‌های مختلف گوشی شیائومی

شیائومی با تلاش مستمر خود برای نوآوری با بیشترین تمرکز بر کیفیت، کارایی و رضایت مشتری، فناوری کیفیت را در دسترس همگان قرار می دهد. شیائومی یک تولید کننده گوشی چینی است که در سال 2010 توسط لی جون در پکن تاسیس شد. چشم انداز شیائومی این است که فناوری پیشرفته نباید هزینه زیادی داشته باشد. «mi»در نام این برند مخفف اینترنت موبایل است، اما به گفته شیائومی معنای دیگری نیز دارد.

برخی از انواع قاب های موجود در بازار

در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هسته‌ای ن بسیاری از برنامه‌های سنگین را پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است. دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.

http://ebtekarkhodro.irمجله خبری موبایل و تکنولوژی جانبی گوشی مانند گلس و کاور، شارژر، پاور بانک و دیگر لوازم جانبی گوشی نظیر کابل ارتباطی، هدفون، هدست های واقعیت مجازی و … در رده های مختلفی تولید شده اند و دارای کیفیت و قیمت متفاوت هستند. به جرأت می‌توان شیائومی را یکی از بهترین شرکت‌های جهان از نظر شارژ سریع دانست و این برتری به وضوح در گوشی‌های این برند قابل مشاهده است. اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و پرچمداران جدید این سازنده به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده‌اند. شرکتی مانند اپل نیز برای ایفون‌های خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشی‌های اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید.

  • با این حال، می توانید تصمیم خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، کیفیت ساخت و قیمت قرار دهید.
  • در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند.
  • این گوشی سطح بالا به یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی مجهز شده است که میزان روشنایی بسیار بالایی را ارائه می دهد.
  • در مقابل ضربه مقاوم اند و به طور کلی می‌ توان گفت گزینه خوبی برای قاب گوشی شیائومی پسرانه هستند.
  • در سال‌های بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند.

با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچم‌داران شیائومی تولید می‌کند، اما همچنان به ارائه‌ی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت توجه بیش‌تری نشان می‌دهد. شیائومی در شرایطی قدم به میدان گوشی‌های هوشمند گذاشت که اکثر برندهای فعال در این زمینه را می‌شد در یکی از دو دسته‌ی سازندگان دستگاه‌های باکیفیت و گران‌قیمت یا تولیدکنندگان مدل‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت قرار داد. هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد. مرور طراحی و ویژگی‌های محصولات این شرکت نشان می‌دهد شیائومی دائما در حال به‌روزرسانی ساخته‌های خود است تا بهترین گوشی‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سری‌ها و مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کند. شیائومی قبل از این، روی طراحی و تولید گوشی‌های موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تمرکز کرده بود.

تمرکز روی بازارهای در حال رشد