قطعات یدکی لیفتراک فروش قطعات یدکی لیفتراک واردات قطعات لیفتراک تولید قطعات لیفتراک | توکو لیفتراک

به عبارت دیگر، اپراتور سرعت لیفتراک را ازطریق ترمز کنترل می کند. در لیفتراک های جدید، نقش سیستم ترمز اهمیت بیشتری پیدا کرده و در هندلینگ لیفتراک نیز اثر می گذارد. موتورهای دیزلی از سوخت دیزل استفاده می کنند که در مقایسه با بنزین کمتر تصفیه می شود. قطعات لیفتراک دیزلی و گازی معمولاً به دلیل ایجاد آلودگی بسیار زیاد در محیط های باز و غیرحساس به آلودگی استفاده می شوند.

تعمیرات تخصصی لیفتراک های برقی ،دیزلی و دوگانه سوز

با توجه به نقش دیفرانسیل در لیفتراک، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه تفاوتی بین دیفرانسیل و گیربکس لیفتراک وجود دارد. گیربکس نیز وظیفه انتقال نیرو از موتور لیفتراک به چرخ ها را بر عهده دارد و این کار را به یک اندازه انجام می دهد. در مقابل، قطعات لیفتراک بنزینی یا دوگانه سوز با گاز LPG مناسب دستگاه های بکار رفته در محیط های بسته هستند. این نوع موتورها بهترین گزینه برای محیط های بسته حساس به آلودگی، به غیر از صنایع بهداشتی و غذایی است.

قطعات یدکی لیفتراک فروش قطعات یدکی لیفتراک واردات قطعات لیفتراک تولید قطعات لیفتراک | توکو لیفتراک

لیفتراک‌های گازی اگر به طور نادرستی هم به کار روند تحمل بیشتری نسبت به لیفتراک‌های برقی دارند و معمولا شتاب بهتر و سرعت بیشتری دارند که در فضاهای کاری باز بسیار بزرگ، این می تواند یک حسن باشد. کما اینکه خرابی در این لیفتراک‌ها بسیار کمتر از لیفتراک دیزلی است و تهیه لوازم لیفتراک گاز سوز بسیار در دسترس بوده و قیمت این قطعات به نسبت مناسب تر است. قیمت اولیه آن‌ها کمتر از لیفتراک برقی است؛ اما معمولا کمی بیشتر از یک دستگاه دوگانه‌ سوز قیمت دارند. هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها از لیفتراک الکتریکی بیشتر؛ اما از یک لیفتراک دوگانه سوز کمتر است. به طور کلی، باید چک لیستی از عملکرد کلی لیفتراک تهیه کنید و از سلامت تمام قطعات اطمینان حاصل نمایید.

میکسر پلی اتیلن/میکسرشوینده/همزن صنعتی/لیچینگ مس

با توجه به تحریم‌ها و قطع واردات محصولات شرکت ماشین‌آلات کاترپیلار آمریکا در آن سال‌ها، سیل عظیمی از ماشین‌آلات این شرکت ژاپنی به کشور ما که در آن سال‌ها و در جبهه‌های جنگ به انواع تجهیزات نیاز داشت، وارد شد. لیفتراک‌های دوگانه سوز به علت داشتن حجم زیاد و تنوع سوخت (گاز و بنزین)، نسبت به لیفتراک‌های گازی زمان طولانی‌تری کار می‌کنند. موتور این لیفتراک‌ها شبیه موتور دوگانه سوز مورد استفاده در خودروها هستند که بدین جهت لوازم یدکی آن به راحتی، با قیمت‌های مناسب در دسترس است.

تا علاوه بر اینکه هزینه ای معقول را پرداخت می کنید بتوانید از آن استفاده بهینه کنید. برای این که از حداکثرعمر لوازم یدکی استفاده کنید باید آن ها را در فواصل معین و منظمی سرویس و نگهداری کنید تا در صورت خرابی یکی از قطعات لیفتراک سایر قطعات لیفتراک نیز دچار خرابی و مشکل نشوند. یکی از نکاتی که باید در مورد نگهداری و سرویس قطعات لیفتراک در نظر بگیرید این است که در صورت خرابی از قطعه اصل برای جایگزینی استفاده نمایید و از خرید قطعات غیر اصل حتی با قیمت کمتر خودداری نمایید. هر لیفتراک باید به طور منظم و با دقت تعویض شود، که شامل تعویض لوازم یدکی لیفتراک است. لیفتراک ها ماندگار شده اند، اما مانند سایر ماشین آلات، لوازم مستعد سایش و استهلاک هستند. لیفتراک های برقی معمولاً از چرخ و رینگ و لاستیک لیفتراک توپر استفاده می کنند.

  • به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از لیفتراک ها در صنایع مختلف بر اساس استانداردها و قوانین مختلف صورت می گیرد.
  • ارائه قطعات اورجینال باکیفیت و تضمین کارکرد آن ازجمله وظایفی است که باید فروشندگان قطعات همواره به آن توجه نمایند.
  • این قطعات به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند و نیاز به تعویض دارند.
  • علاوه بر این، گیربکس ها از حرکت نامنظم لیفتراک در زمین های ناهموار جلوگیری می کنند.
  • همان مسافتی که لیفتراک دیزلی با یک باک پر از بنزین طی می‌کند، لیفتراک گازی می‌تواند با صرف هزینه بسیار کمتری طی کند.