علم و تکنولوژی موبایل و گجت | gadgets361

این شیوه بیشتر مناسب دانش‌آموزان و دانشجویانی است که تمایل دارند یادداشت‌برداری‎های خود را به شکل دیجیتال ثبت کنند. جالب توجه اینجا است که این فناوری می‌تواند دست خط‎های ناخوانای پزشکان را نیز تشخیص دهد. گوگل نیز مشغول آزمایشات مشابه‎ای در این زمینه از طریق Google Photos است، اما پیشرفت سخت‌افزاری هم می‎تواند سرعت رسیدن به چنین امکاناتی را تسریع کند. این اسکنر جدید همچنین می‎تواند از روی هر سطحی که بتواند امواج اولتراسوند را از خود عبور دهند هم کار کند. بنابراین شیشه‎ای که سطح صفحه نمایش تلفن شما را پوشانده هم می‎تواند اثر انگشت شما را تشخیص دهد و دیگر نیازی به سنسور دکمه home نیست. این شرکت با وجودی که فروشنده تلفن نیست، اما نمونه اولیه از این دستگاه‎ها را برای تحقیق و آزمایش تولید می‎کند.

http://ebtekarkhodro.irدر حال حاضر، مجله خبری موبایل و تکنولوژی گوشی‌های تاشو بسیار زیاد است، به همین دلیل هنوز رقیبی جدی برای گوشی‌های هوشمند معمولی نیستند. انتظار می رود تا سال 2030، گوشی های تاشو حداقل ۱۰درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهند. وقتی گوشی تاشو خود را باز می‌کنید، گوشی هوشمند کوچک خود را به یک تبلت تبدیل می‌کنید. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo Find N2 Flip پانزدهم فوریه وارد بازار جهانی خواهد شد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi K60 با حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۴۳۹ دلار وارد بازار چین می‌شود. Elon Musk بیانگذار کمپانی تسلا، سال گذشته شرکتی با عنوان Neuralink را تاسیس کرد که در حوزه فناوری‌های مربوط به Neural Lace فعالیت دارد.

بررسی تخصصی ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 Pro : لژیونر جدید سامسونگ اینجاست!

دستگاه‌های NFC پسیو می‌تونن توان مورد نیاز خودشون رو از میدان‌های تولیدشده توسط دستگاه پسیو دریافت کنن اما تنها در فاصله‌ای کوتاه قادر به انجام این کار هستن. سرعت انتقال داده از طریق NFC به اندازه 106، 212 یا 424 کیلوبیت بر ثانیه هستش که برای انتقال یک فهرست مخاطبان، تصویر یا موسیقی کافی هستش. این به این معناست که دستگاه‌ها برای برقراری ارتباط با هم به بهترین شکل ممکن باید از دستورالعمل‌های خاصی پیروی کنن.

علم و فناوریتلویزیون‌های جدید فیلیپس معرفی شد

با استفاده از این قابلیت، دیگر بدنه گوشی‌های هوشمند به یک رنگ مشخص و ثابت محدود نخواهد بود و کاربران می‌توانند در هر لحظه رنگ خاصی را به آن اطلاق کنند. این قابلیت همچنین می‌تواند بنا به درخواست کاربران به گونه‌ای برنامه ریزی شود که در ساعات مختلف شبانه روز رنگ‌های متفاوتی را به نمایش درآورد. حتی می‌توان در نسخه‌های پیشرفته‌تر از آن امکان تولید و نمایش رنگ‌های گرادیانی و متشکل از چند رنگ مختلف، همچون گوشی هواوی P20 Pro، را فراهم کرد.

علم و فناوریاسکوتر برقی Zinc Venture معرفی شد

ایلان ماسک زمانی را پیش‌بینی می‌کند که انسان‌ها با ماشین‌ها ادغام می‌شوند. زمانی می‌رسد که بدن طبیعی دیگر به اندازه کافی به انسان‌ها خدمت نمی‌کند، به همین دلیل ادغام انسان با ماشین‌ها و ربات‌ها مرحله‌ی بعدی از زندگی خواهد بود. برای مثال نصب یک تراشه کوچک در مغز انسان که مانند یک رایانه عمل می‌کند ادغام خوبی خواهد بود!

  • ممکن است در هنگام روشن شدن دوربین، یک فریم مجازی در جلوی چشم کاربران به نمایش درآید تا به آن‌ها نشان دهد دقیقاً مشغول ثبت تصویر از کدام بخش از محیط اطراف خود هستند.
  • هوش مصنوعی گوشی‌های آینده می‌تواند کارهای زیادی از جمله رزرو رستوران، توصیه تجربیات جدید، مدیریت برنامه‌های‌تان و خریدهای‌تان را انجام دهد.
  • ازطرفی می دانیم طبق گفته های سامسونگ سال آینده سال انقلاب سیستم عامل تایزن خواهد بود و این شرکت در نظر دارد سرمایه گذاری ویژه ای بر روی آن داشته باشد.
  • از این نظر، این فناوری می‌تواند بیشترین ویژگی مورد تقاضا کاربران در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد.
  • شکی نیست که در آینده ی نه چندان دور، تلفن های همراه به یک مینی پروژکشن مجهز می‌شوند.
  • این موبایل که قیمتش در آن زمان نزدیک به 4 هزار دلار بود و امروزه ارزش معادل آن بیش از 10 هزار دلار است، باعث انقلابی در دنیای ارتباطات شد.