سری Galaxy A مرور گوشی‌های هوشمند سامسونگ ایران | gadgets361

این گوشی در مدل‌های مختلفی عرضه شده است، اما به‌دلیل قیمت مناسب‌تر، خرید مدل ۶/١٢٨ گیگابایتی را بیشتر توصیه می‌کنیم. وزن و ضخامت گلکسی A33 5G به‌ترتیب به ١٨۶ گرم و ٨.١ میلی‌متر می‌رسد و کارکردن با آن در طولانی‌مدت چندان سخت نیست. نکته جذاب اینکه گلکسی A33 5G از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق ١ متری و به مدت نیم ساعت برخوردار است.

بررسی های گوشی های سامسونگ

در حال حاضر، شرکت کره‌ای این دسته از موبایل‌های پرفروش خود را در چند سطح مختلف تولید و به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌کند. در فهرست محبوب‌ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، نام چند مدل از این سری از جمله Galaxy A12، Galaxy A52s 5G و Galaxy A03s دیده می‌شود. سامسونگ برای سال 2022 به سراغ معرفی محصولاتی ازجمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 رفته که هم‌اکنون در بازار ایران حضور دارند. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپری قوی بهرمند است و ساعت ها بدون شارژ مجدد می تواند گوشی شما را روشن نگه دارد این در صورتی است که اگر نیازمند به شارژ بودید می توانید به صورت فست، گوشی خود را شارژ کنید. گوشی های سامسونگ با توجه به سخت افزارهای حرفه ای استفاده شده در آنها و قدمت کمپانی سامسونگ که یکی از غول های فناوری جهان محسوب می شود، ارزش خرید بالایی دارند. گوشی های این برند همیشه از به روزترین سیستم عامل و رابط کاربری بهینه بهره می برند و به صورت مرتب آپدیت های امنیتی و موارد دیگر را دریافت می کنند.

  • مشخصات گوشی های موبایل سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران گوشی باید به آن توجه داشته باشند.
  • شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های گوشی های موبایل هوشمند در سپتامبر ۲۰۲۰ با معرفی یکی از محصولات سری اس یعنی گوشی موبایل اس 20 اف ای S20 FE 5G یک شوک جالب به بازار موبایل وارد کرد.
  • سامسونگ برای اولین بار گلکسی زد فولد را در سال 2019 عرضه کرد و مدت کوتاهی پس از آن گلکسی زد فلیپ در سال 2020 عرضه شد.

همه ی این گوشی های تلفن همراه دارای معتبر ترین نمایندگی های رسمی موجود بوده و انواع خدمات قبل از فروش و پس از فروش توسط کارشناسان خبره ی گوشیاتو، به مشتریان گرامی ارائه می شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای این برند، رنگ های متنوعی است که برای هر دستگاه عرضه شده و برای این گوشی موبایل شامل مشکی، سبز، سفید، قرمز، آبی آسمانی، بورگاندی و گرافیت می شود. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A. انتخاب گوشی ایده‌آل Galaxy A برای نیازهای شما می‌تواند گیج‌کننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید.

اندازه صفحه نمایش گوشی A53 سامسونگ : 6.5 اینچ

به علاوه، گوشی‌های این سری سامسونگ، معمولا همه‌ساله از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. زومیت قیمت گوشی های سامسونگ را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید. ویژگی اصلی این سری نسبت به سری اس، نمایشگر بزرگتر و پشتیبانی گوشی‌های نوت از قلم لمسی بود.

http://ebtekarkhodro.irمجله خبری موبایل و تکنولوژی موبایل سامسونگ معمولا از صفحه نمایش amoled استفاده می کند و باید برای آن از گلس محافظ صفحه نمایش مناسب سامسونگ استفاده کنید. استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی گوشی موبایل سامسونگ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در حال حاضر گوشی گلکسی S22 Ultra, S22 plus, S22 جدیدترین گوشی های سامسونگ از سری S و گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 جدیدترین گوشی های سری Z یا همان سری تاشو سامسونگ در بازار می باشند.

بهترین گوشی های سامسونگ میان‌رده