سامسونگ گوشی‌ آنلاین | gadgets361

گوشی های معرفی شده در این سری دارای صفحه نمایش تاشدنی هستن و این قابلیت باعث داشتن صفحه نمایشی بزرگ و شبیه تبلت می شود ، از بهترین های سری زد میتوان به ZFold و ZFlip اشاره کرد . گوشی‌های هوشمند گلکسی دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای ارائه یک تجربه محاسباتی عالی به مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند. در هر سری که سامسونگ گوشی جدیدی به بازار عرضه می‌کند شاهد نوآوری‌های جذابی در بخش‌های مختلف آن هستید. در هر سری سعی شده است که از دوربین بهتر پردازنده بهتر باتری بهتر و طراحی و کیفیت ساخت بهتری استفاده شود. فونر حدود 11 سال پیش فعالیت خود را به صورت مغازه حضوری آغاز کرد و سال 97 هم سایت آنلاین این مجموعه راه‌اندازی شد. این سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی سامسونگ خود را از فروشگاه فونر انجام دهد.

http://ebtekarkhodro.ir

ولی اگر به دنبال مدلی هستید که از پس اجرای اپ‌ها و وظایف روزانه سبک بر آید و دوربین خوبی هم داشته باشد، گلکسی A03 را پیشنهاد می‌کنیم. در این بخش از راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ طی ماه جاری، بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ را معرفی می‌کنیم. این گوشی های موبایل، از نظر رنج قیمتی بسیار متفاوت بوده و برای اکثریت افراد با موقعیت های گوناگون از نظر اقتصادی، دستگاه های با کیفیت ارائه می دهد. نیز برای تولید هندزفری و بلندگو های گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده می کند که همین امر، کیفیت محصولات این کمپانی را دوچندان کرده است. هر دو مدل دارای یک دوربین چهارگانه هستند که دارای سنسورهای نسبتاً بی استفاده برای عکاسی ماکرو و اطلاعات عمق است. سامسونگ اکنون تنظیماتی را با دوربین های زاویه باز، فوق عریض و تله فوتو در سری S ارائه می دهد.

  • کارخانه اصلی سامسونگ در کشور ویتنام قرار دارد که گوشی های هوشمند سامسونگ را تولید می کند.
  • گوشي‌های برند سامسونگ در مدل‌های مختلف در بازار کشور موجود هستند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است و به همین دلیل شما هزینه اضافی برای خرید این محصولات صرف نخواهید کرد.
  • هرکدام از این شرکت‌ها در حوزه‌ی کاری خود جزو برترین‌های بازار به‌شمار می‌آیند و در مجموع، «سامسونگ» را می‌سازند که یکی از ارزشمندترین برندهای جهان محسوب می‌شود.
  • خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ در کنار یک هندزفری بیسیم مناسب می تواند کارایی شما در استفاده از دستگاه‌های هوشمند را افزایش دهد.
  • خرید گوشی پرچمدار می تواند یکی از گزینه های شما باشد اگر از لحاظ مالی دچار محدودیت نباشید.
سامسونگیکی از شناخته شده‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که طرفداران بسیاری دارد و هر ساله با عرضه سری‌های مختلف به هواداران خود این اجازه را می‌دهد تا با بودجه‌های مختلف از لذت خرید گوشی های سامسونگ بهره‌مند شوند. عواملی مانند نوع پردازنده، دوربین، باتری، نوع صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و امکانات مختلف نرم افزاری بر قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ تاثیرگذار است. سامسونگ گوشی ‌های سری A را با هدف قیمت مناسب‌تر و رقابت با برندهای دیگر نظیر شیائومی و هواوی در بازار پرفروش گوشی‌ های میان رده عرضه کرده است.

Samsung Galaxy A22 5G 4/64GB Mobile Phone

مجله خبری موبایل و تکنولوژی اینترنتی ساری تک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال بر مبنی تعهد به مشتری، خرید آسان و ایجاد محیط زیستی پاک آغاز نموده است. از زمان آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ساری تک به دلیل برخورداری از کادر مجرب و تکنسین های آکادمیک و تعهد به آنچه که هر خریداری برای خرید سالم بدان نیازمند است روز به روز در حال توسعه می باشد. قیمت گوشی s20 fe 5g ، 128 گیگ رم 8 در حال حاظر در رنج ۱۳ تا ۱۴ تومان است. برند سامسونگ از جمله برند هایی می باشد که تنوع بالایی از گوشی های موبایل را ارائه می دهد. با این حال، همه تلفن‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای بزرگداشت یک دهه از دستگاه‌های Galaxy S، فکر کردیم که رتبه‌بندی هر نسل به ترتیب از بدترین به بهترین ایده جالبی است. ما سعی کردیم بین دریافت انتقادی و تجاری با اهمیت واقعی هر تلفن، ویژگی‌ها و مشخصات ارائه شده، و احساسات خودمان تعادل برقرار کنیم.

در بین نمایندگان سامسونگ، گوشی S20 FE یک نمونه بارز از قاتل پرچم دار است که با تراشه اسنپدراگون 865 و پشتیبانی از 5G روانه بازار شد. دوربین سه گانه در کنار نمایشگر سوپر امولد و نرخ نوسازی 120 هرتزی به علاوه بدنه ضد آب با گواهی IP68 باعث شده که گلکسی S20 FE 5G یکی از بهترین انتخاب های جایگزین پرچم داران سامسونگ باشد. بیشتر مدل‌های موجود از گلکسی اس 22 اولترا در بازار کشورمان مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 هستند که این می‌تواند نکته مثبتی باشد. پرچمدار جدید سامسونگ از سیستم دوربین یکسان با نسل قبل بهره می‌برد، اما به‌دلیل پیشرفت در الگوریتم‌های پردازشی، کیفیت خیلی خوبی را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه گلکسی F13، بهره‌مندی از اندروید 12 پیش‌فرض است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A71 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت با رم 8