زومیت اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی | gadgets361

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون‌های هوشمند TCL با قیمت پایه ۱۶۳ دلار در هند عرضه شد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ‌های سری ASUS Vivobook Classic با تراشه AMD Ryzen 7000 معرفی شدند. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تولید انبوه گوشی‌های سری Huawei Mate X از ماه مارس آغاز می‌شود. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Moto G Stylus 2023 دارای دوربین دوگانه به همراه یک فلاش LED است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Lava Agni 2 5G به تراشه مدیاتک Dimensity 1080 SoC مجهز خواهد شد.

کنترل عملکرد گوشی از طریق ذهن از ویژگی‌های گوشی های هوشمند در آینده

به این صورت که پیش زمینه سیاه تصویر یا ویدیو را حذف و آن را به صورت حجم دار و ۳ بعدی نشان می دهد. در حال حاضر محققان در حال ارتقاء این قابلیت میباشند تا در آینده شاهد محتواهای سه بعدی و هولوگرام در گوشی‌های هوشمند باشیم. گوشی YotaPhone 3 یکی از محصولاتی است که به گونه‌ای این ایده را عملی کرده است. این گوشی هوشمند در پنل اصلی خود از یک نمایشگر AMOLED بهره می‌برد و در پنل پشتی آن نیز می‌توان یک نمایشگر E-ink را مشاهده کرد. ساعت هوشمند TicWatch Pro که محصولی از کمپانی Mobvoi است نیز به کاربران اجازه می‌دهد که با تعویض نمایشگر اصلی بین دو پنل OLED و LCD، موجب افزایش میزان شارژدهی این محصولات شوند. با وجود این، ایده پیاده سازی شده در این محصولات نیز با آنچه که در بالا مطرح شد تفاوت‌های اساسی دارد.

http://ebtekarkhodro.ir

مجله خبری موبایل و تکنولوژی سامسونگ سرانجام به طور رسمی لیست گوشی‌های که آپدیت One UI 5.1 را دریافت می‌کنند؛ منتشر کرد. گزارش جدید بلومبرگ ادعا می‌کند ایلان ماسک به دنبال فردی برای تصدی مقام مدیرعاملی برند توئیتر است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت هواوی MatePad SE 10.4 اینچی در چین عرضه می‌شود. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت Zinc اسکوتر برقی Venture را معرفی کرد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت Audio-Technica هدفون گیمینگ StreamSet را معرفی کرده است.

علم و فناوریگوشی Poco X5 Pro 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

این آیفون عجیب در پایین خود از دو پورت لایتنینگ و USB-C بهره می‌برد و هر دو پورت هم کار می‌کنند. گوگل در به روزرسانی وبلاگ رسمی کروم خود اعلام کرد صفحات ناشناس اکنون می‌توانند به‌طور خودکار با خروج از کروم قفل شوند. می‌توانید بدون استفاده از دست، به سیری بگویید «تلفن من را مجددا راه‌اندازی کنید» و سپس وقتی از شما خواسته شد دستگاهتان را راه‌اندازی مجدد کنید، بگویید «بله». استفاده از IC اختصاصی در پورت USB-C برای آیفون‌ها اگرچه در حد یک شایعه است، اما با توجه به رویکرد اپل در گذشته، می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

  • برای درک بهتر می‌شه گفت مثال دستگاه پسیو در دنیای واقعی تابلوی اعلانات روی دیوار یا تبلیغات مختلف کاغذی هستن.
  • ما حدس می زنیم این ویژگی مفیدترین ویژگی در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد.
  • این فناوری همچنین قرار است در آینده امکان دانلود و آپلود افکار مختلف بر روی این دستگاه‌ها را هم ممکن کند.
  • در حال حاضر استفاده کاربران از گونه‌های مختلف این فناوری منوط به تجهیز آن‌ها توسط قطعات سخت افزاری خاصی است.
اگرچه گوشی‌های هوشمند در طی سال‌های اخیر با رشد قبل توجهی در تمامی بخش‌ها همراه بوده‌اند اما باید بپذیریم که فناوری‌های پیاده سازی شده در بخش باتری این دستگاه‌ها هیچگونه تغییر قابل لمسی را تجربه نکرده‌اند. این موضوع سبب شده است که حتی پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی نیز ضمن در اختیار داشتن یک باتری با ظرفیت عالی نتوانند کاربران خود را برای مدت قابل توجهی همراهی کنند. از سوی دیگر همچون سال‌های دور بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از گوشی‌های هوشمند در محیط‌های باز، به دلیل عدم دسترسی به انرژی الکتریکی برای شارژ دستگاه‌های خود، نگران هستند.

بهترین گوشی‌ تا 20 میلیون تومان در بازار موبایل ایران (بروزرسانی بهمن