دوره مهارت های هفتگانه کامپیوترICDL مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه ای گروه صنعتی انتخاب

دوره مهارت های هفتگانه کامپیوترICDL مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه ای گروه صنعتی انتخاب پیشرفت روز‌افزون تکنولوژی باعث تغییر سبک زندگی مردم از گذشته تا به امروز شده است؛ به‌گونه‌ای که نیاز به فراگیری علم کامپیوتر و مهارت های کار کردن با آن به‌عنوان یک نیاز اساسی تلقی می‌شود. زیرا نداشتن علم کافی برای کار کردن با کامپیوتر می‌تواند زندگی روزمره اکثر افراد را مختل کند. از طرفی، داشتن مدرک icdl، شانس پذیرش افراد در محیط‌های کاری را بیشتر می‌کند. برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزش ICDL  نیازی به ارائه مدرک تحصیلی ندارین .

آموزش و پرورش دانش آموزان تیزهوش

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. در صورتی که می خواهید با ICDL بیشتر آشنا شوید ، پیشنهاد می کنیم ، دوره ICDL در تبریز مقاله ICDL چیست؟ را مطالعه نمایید. در ضمن در انتها، کارآموز بصورت کامل با روش جستجو در اینترنت را آشنا خواهد شد.

پیشنهاد ویژه ما برای افراد جویای کار در امور اداری و دفتری

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید. نام، ایمیل و وب سایت خود را برای ارسال دیدگاه و عضویت در بامداد ثبت نمایید. داوطلبان باید مفهوم برنامه های پردازش متن از جمله (Word) را بدانند و همچنین کاربرد روزانه آن را (ایجاد، ویرایش، قالب بندی، جدول بندی، کار با تصاویر و….) فرا گیرند. از طریق این نرم افزار می‌ توان ابزارهای سمعی، تصاویر بصری و متحرک سازی را برای افزایش کیفیت گزارش ‌ها به کار گرفت. برای ثبت نام در این دوره و دوره های دیگر به همراه تخفیف ، از طریق فرم تماس با ما ، پیام بزنید ، کد تخفیف به شما ایمیل می شود.

اما ICDL چیست؟  دوره آموزشی مهارت های هفتگانه ICDL ، دوره ایست مقدماتی و جامع برای یادگیری اصول و مبانی پایه کار با کامپیوتر. در اصل،  ICDL مخفف عبارت International Computer Driving  License است. این دوره به اندازه ای مهم است که با گرفتن مدرک آن می توان به راحتی در هر جای دنیا  استخدام شد.

آغاز ثبت نام دوره بسته جامع فناوری های نوین آموزشی

طی این مدت زمان، شما مهارت های هفتگانه کامپیوتر را بصورت بازارکاری و البته آکادمیک آموزش خواهید دید. خبرگزاری ایسنا نقل می کند که فعالیت های ICDL در ایران با برگزاری اولین آزمون بین المللی ICDL و با حضور مسئولان و ناظران مربوط، ۱۱ بهمن ماه ۱۳۸۳ش. در مجتمع هوشمند سیرجان به عنوان اولین مرکز آزمون (test center) آغاز شد و به این ترتیب، کشور ما نیز به جمع بیش از ۱۰۰ کشور مجری ICDL در دنیا پیوست. هم اکنون نیز مراکز آزمون با نظارت دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تهران، فعالیت های ICDL را انجام می دهند.

  • ما به شما قول خواهیم داد مهارت های هفتگانه کامپیوتر ای سی دی ال را خیلی سریع و کاربردی فراخواهید گرفت.
  • آموزشگاه عصرنخبگان در جهت آموزش بهتر کامپیوتر از پایه، دوره های مناسب برای نوجوانان رده سنی 12 الی 17 سال نیز برگزار کرده است.
  • برای شرکت در این دوره می توانید وارد صفحه کلاس آموزش تایپ ده انگشتی شوید.
  • همچنین باید بتوانند به بهترین شکل از حرکات و امکانات نرم افزار استفاده کنند.