دانلود تلگرام اصلی آپدیت جدید Telegram 9 7.3 اندروید تلگرام دی ال

نکته قابل توجه اینجاست که به دلیل محدودیت های موجود در کشور ایران، به منظور دسترسی به سایت تلگرام به نشانی اینترنتی حتما می بایست فیلتر شکن را روشن نموده و سپس اقدامات بعدی را انجام دهند. برنامه تلگرام که از آن به عنوان یکی از محبوب ترین پیام رسان های دنیا یاد می شود در بین سال های 2015 الی 2022 ورژن های مختلفی از این برنامه را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در برخی مواقع ممکن است ورژن های جدید یک برنامه با نسخه اندروید نصب شده بر روی تلفن همراه کاربران سازگاری نداشته باشد و کاربران برای استفاده از یک برنامه مجبور شوند از نسخه های قدیمی تر به جای نسخه بروز شده استفاده نمایند. لذا در این بخش قصد داریم ضمن ارائه ورژن های مختلف تلگرام، نحوه دانلود تلگرام با لینک مستقیم را مورد بررسی قرار دهیم. برخی کاربران تمایل دارند که علاوه بر نصب تلگرام فارسی روی گوشی سامسونگ یا گوشی های دیگر نسخه ا از تلگرام را روی کامپیوتر خود نیز داشته باشند.

امروزه یکی از برنامه های گپ و چت و گفتگو مورد نیاز در پلتفرم های کامپیوتر و موبایل می باشد. به صورت پیش فرض امکان نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی برروی کامپیوتر و لپ تاپ‌های دارای سیستم عامل‌های دیگر مانند ویندوز وجود ندارد؛ برای اجرای برنامه‌های اندرویدی برروی کامپیوتر و لپتاپ باید از برنامه‌های شبیه ساز اندروید مانند بلواستکس استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید قرار است به زودی امکان نصب و اجرای برنامه‌های اندرویدی بر روی ویندوز 11 امکان پذیر شود. بدین ترتیب کاربران با انتخاب یکی از راه های فوق امکان دانلود تلگرام بر روی گوشی آیفون خود را خواهند داشت.

دانلود Telegram 4.8.7 نسخه جدید تلگرام برای اندروید + بتا

اما در تلگرام به صورت سرتاسر می باشد، علاوه بر این پیام چند رسانه ای و گفتگوهای شما در واتساپ در خود گوشی ذخیره می شود و با پاک کردن برنامه، آن ها نیز حذف می شوند، یا با پر شدن گوشی مجبور به حذف آن ها دانلود تلگرام هستید. ولی در این پیام رسان داده های شما در خود سرور های اصلی تا ابد ذخیره می شوند و هر جا به آن ها دسترسی دارید؛ حتی با حذف برنامه و یا تعویض گوشی آن ها پاک نمی شوند. حتی در نسخه جدید آن ها را مورد بهبود رابط کاربری قرار داد تا کاربران مشکلی از این بابت حس نکنند. بله این درست است که با هر آپدیت امکانات و ویژگی های این مسنجر فراتر حد خودش پیش می رود و همین باعث محبوب بودن آن می شود. لازم به ذکر است که Telegram یکی از پیام رسان های قدرتمند برای موبایل و تبلت های هوشمند اندروید می باشد.

قابلیت حالت روح و عدم خوردن تیک دوم پیام ها

اما یکی از قابلیت های مفید تلگرام امکان تغییر شماره است، بدون اینکه تاریخچه چت هایتان پاک شود. یعنی اینکه شما دیگر نیازی به استفاده از برنامه های جداگانه برای اتصال قوی تر و پرسرعت در تلگرام یاد نخواهید داشت و به راحتی می تواند از این قابلیت نهایت بهره را ببرید. شما میتوانید هنگام استفاده از برنامه اگر دچار مشکل اتصال شدید سرور را تغییر دهید که به راحتی با یک ضربه ساده بر روی آیکون بالای برنامه این امر قابل انجام است. Telegram تلگرام اصلی یکی بهترین و محبوب ترین پیام رسان ها برای پلفتفرم های مختلف می باشد. این برنامه در طول این سال ها به خوبی جایگاه خود را حفظ کرد و علاوه بر این به شدت بسیار تعداد طرفدا رانش رفت.

  • از کانال‌های تلگرام به طور معمول برای انتشار اخبار و اطلاعات در یک موضوع خاص استفاده می‌شود.
  • حالت روح قابلیت است که فقط بر روی تلگرام های غیر رسمی قرار داده شده است و موجود است و شما می توانید با نصب فایل نصبی که در ادامه مطلب تلگرام بدون فیلتر و ضد فیلتر را گرفته است به این قابلیت به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید.
  • بله دقیقا تلگرام اصلی هست که لینکهای دانلودش قرار دادیم، پوسته های غیر رسمی تلگرام بدون فیلتر مثل تلگرام طلایی، موبوگرام و هاتگرام هم هستن توی سایت میتونید دانلود کنید.
  • علاوه بر این چون Telegram original از پروتکل امن end-to-end encryption استفاده می کند کاربران هیچ نگرانی برای امنیت پیام های خود در فضای اینترنت ندارند.
  • پس اگر به دنبال راهنمای دانلود تلگرام و نصب تلگرام روی کامپیوتر یا موبایل هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
دانلود تلگرام اصلی آپدیت جدید Telegram 9 7.3 اندروید تلگرام دی ال تلگرام – Telegram یکی از برترین، سریع ترین و با کیفیت ترین پیام رسان های خارجی است که دارای رابط کاربری ساده و جذابی می باشد. این پیام رسان در حال حاضر بیش از 500 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد و توسط کمپانی Digital Fortress برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید و آی او اس توسعه داده شده است. برای دانلود تلگرام اصلی آپدیت جدید اندروید و نصب آن با لینک مستقیم همراه جت روید باشید. جدید ترین قابلیتی که تلگرام اصلی به نمایش گذاشته است که کاربر میتواند حساب تلگرام خود را به ایمیل یا جی میل خود متصل کند با این وجود دیگر نیازی به این نیست که کد تلگرام برایتان پیامک شود یا برای دریافت کد تلگرام با شما تماس بگیرد. شما میتواند تنها با فعالسازی این قابلیت در هنگام تایید کد و ثبت کردن ایمیل ( البته باید ایمیل با احراز هویت تایید شود ) رمز ورود به حسابتان را بر روی ایمیل دریافت کنید.

دانلود تلگرام نسخه رسمی ( نسخه 9.7.3 ) ( اصلی