خرید گوشی سامسونگ قیمت روز گوشی‌ سامسونگ 27 بهمن فونر | gadgets361

گوشی سامسونگ مدل S22 Ultra یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است. بسیاری از دوربین‌های محصولات میان‌رده و حتی ارزان‌قیمت شرکت سامسونگ دارای کیفیت بالایی هستند و می‌توانند نیازهای کاربران خود را در این زمینه فراهم کنند. شیائومی در سال‌های اخیر با معرفی گوشی‌های متنوع، با کیفیت و خوش قیمت خود توانسته است به خوبی با سامسونگ رقابت کند و در بسیاری از موارد پرفروش‌تر باشد. خرید آنلاین گوشی‌های سامسونگ از سایت‌های معتبری همچون ایسل نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید این محصولات به شمار می‌آید.

دیجی دو تضمین اصالت ، قیمت و رجیستری مادام العمر

بنابراین فعلاً پیشنهاد می‌کنیم که برای مجله خبری موبایل و تکنولوژی گوشی تاشوی سامسونگ دست نگه دارید. حتی قیمت پرچمداران ارزان‌تر سامسونگ نیز نسبت به ماه پیش بالاتر رفته و باید هزینه بیشتری را برای آن‌ها بپردازید. سامسونگ گلکسی A73 (بررسی دیجیاتو) میان‌رده‌ای جدید از این کمپانی است که لقب گران‌ترین و بهترین گوشی سری Galaxy A را نیز به خود اختصاص می‌دهد.

  • ولی اگر به دنبال مدلی هستید که از پس اجرای اپ‌ها و وظایف روزانه سبک بر آید و دوربین خوبی هم داشته باشد، گلکسی A03 را پیشنهاد می‌کنیم.
  • شایعاتی مطرح شده است که سامسونگ قصد دارد به تولید گوشی‌های گلکسی نوت پایان دهد زیرا این گوشی‌ها اکنون خیلی شبیه به گوشی‌های گلکسی اس شده‌اند.
  • گوشی های این برند همیشه از به روزترین سیستم عامل و رابط کاربری بهینه بهره می برند و به صورت مرتب آپدیت های امنیتی و موارد دیگر را دریافت می کنند.
  • صفحه نمایش این گوشی در شرایط نوری متفاوت مناسب است و تنها در زاویه تابش مستقیم نور خورشید وضوح تصویر تحت تاثیر قرار می گیرد ولی این تاثیر خوانایی آیکون ها را کم نمی کند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس از سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۸۸ پس از دو سال تحقیق و توسعه، گوشی ناموفق SH-100 را روانه بازار کرد. شرکت کره‌ای از آن زمان تا سال ۲۰۰۹ توفیق چندانی در زمینه‌ی تولید موبایل به دست نیاورد. در سال ۲۰۰۹ اولین موبایل سامسونگ با نام سامسونگ گلکسی رونمایی شد تا آغازی بر اوج گیری سامسونگ در دنیای موبایل باشد. شاید به همین دلیل باشد که دیگر هیچ‌وقت گلکسی از نام گوشی های سامسونگ حذف نشد. این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید.

http://ebtekarkhodro.ir

گوشی سامسونگ گلکسی M قیمت بالایی ندارد و مشخصات و طراحی آن شبیه گوشی‌های سری Galaxy A است. این گوشی‌ها معمولا نسبتا ارزان هستند و برای استفاده‌های روزمره، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند. این گوشی‌ها برای دانش‌آموزان یا کسانی که مدام در سفر هستند و نمی‌خواند در صورت آسیب دیدن یا گم کردن گوشی خود، ضرر زیادی متحمل شوند، بسیار مناسب هستند. در ابتدای ورود گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت ، منتقدان این گوشی‌ها را مورد تمسخر قرار می‌دادند. ایده‌ی ساخت یک گوشی بسیار بزرگ مجهز به یک قلم الکترونیک، ایده‌ای دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما سامسونگ این ایده را به بهترین شکل ممکن عملی کرد. شرکت هوآوی در سال ۲۰۲۰، تنها مدت کوتاهی توانست عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ بگیرد ولی این برتری هوآوی خیلی دوام نداشت.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

اس 22 پلاس شباهت زیادی با نسخه پایه یعنی S22 دارد و از نظر اندازه نمایشگر و باتری انتخاب بهتری است. به جز این گوشی، S21 FE هم یکی دیگر از فلگشیپ کیلرهای ارزشمند سامسونگ است که با تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر و دوربین های فوق العاده، لقب پرفروش ترین گوشی سامسونگ 2022 را از آن خود کرده است. به طور کلی این دسته از نمایندگان سامسونگ را می توان با پسوند FE در مدل آنها شناسایی کرد. اگر قصد خریداری گوشی جدیدی از برند سامسونگ دارید، در این مطلب متناسب با بودجه‌ای که دارید بهترین مدل‌ها را معرفی کرده‌ایم. روانه بازار کرد .برای بررسی ، قیمت و خرید گوشی سامسونگ A72 روی لینک کلیک کیند .

گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G