خرید گوشی سامسونگ با گارانتی اصل و بهترین قیمت آوند موبایل | gadgets361

سیاست های سامسونگ به گونه ای در سال های اخیر پیش رفته که برای هر قشر از جامعه با هر بودجه ای یک نماینده ارزشمند داشته باشد. در این فروشگاه اینترنتی می توانید قیمت گوشی سامسونگ در مدل های مختلف را بررسی کنید و گوشی مورد نظرتان را با بهترین قیمت خریداری کنید. تمامی گوشی های سامسونگ با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا عرضه می شوند و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهند رسید. گوشی های Samsung این امکان را به کاربران می‌دهد، تا با استفاده از microSD حافظه داخلی گوشی خود را ارتقا دهند. حافظه داخلی آخرین تلفن‌های هوشمند سامسونگ تا 256 یا 512 گیگابایت قابل ارتقا هستند. قیمت گوشی های سامسونگ در دسته‌بندی‌های مختلف کاملا متفاوت است و مثلا سری S سامسونگ که گوشی‌های پرچمدار هستند از سری A که گوشی‌‌های میان‌رده را شامل می‌شوند، قیمت بالاتری دارند.

http://ebtekarkhodro.ir

کم‌تر شرکتی توان ارائه‌ی محصولات درجه یک و رقابت در همه‌ی این کلاس‌ها را دارد؛ اما سامسونگ به‌خاطر گستردگی و تنوع مدل‌ها، موفق به انجام این کار شده است. بنابراین هنگام خرید گوشی Samsung کافی است مشخصات فنی و فاکتورهای اساسی را در نظر داشته باشید تا به‌راحتی دستگاه مناسب خود را پیدا کنید. گوشی های سامسونگ که با برند گلکسی به بازار عرضه می‌شوند، محصول شرکت Samsung Electronics هستند که سابقه فعالیتش به بیش از نیم قرن می‌رسد. البته کمپانی مادر، یعنی Samsung در سال 1938 تاسیس شده و حالا به‌واسطه‌ی 11 زیرمجموعه‌ی بزرگی که در اختیار دارد، در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند. هرکدام از این شرکت‌ها در حوزه‌ی کاری خود جزو برترین‌های بازار به‌شمار می‌آیند و در مجموع، «سامسونگ» را می‌سازند که یکی از ارزشمندترین برندهای جهان محسوب می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

پس از درگذشت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷، این شرکت عظیم به چهار بخش مستقل به نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تقسیم شد. این کشور به یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در فناوری تبدیل شده است و حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی به محصولات این برند اختصاص دارد. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. حداکثر عمر باتری گوشی های این کمپانی تا 5 سال است و بعدازآن برای استفاده بیشتر باید باتری گوشی را عوض کنید. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

راهکار سامسونگ در مورد این مسئله، عرضه محصولاتی با مدل های متنوع است؛ بنابراین افراد علاقه مند به این برند می توانند یکی از انواع گوشی های سامسونگ را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنند. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. همچنین در سری A نیز محصولاتی نظیر Galaxy A22، Galaxy A32، Galaxy A42، Galaxy A52 و Galaxy A72 جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 هستند که قیمت مناسب‌تری در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک دارند. جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند. مدل‌های هم‌رده از این دو سری، به‌لحاظ عملکرد سخت‌افزاری و کیفیت دوربین و نمایشگر (و حتی در برخی موارد از نظر طراحی) شباهت‌های زیادی با هم دارند. اما همان‌طور که پیش از این گفتیم، بازار هدف سری M، هند و کشورهای خاور دور است و بنابراین این گوشی‌ها در مناطق نسبتا معدودی عرضه می‌شوند.

  • بنابراین اگر قصد خرید یک موبایل اقتصادی از برندی معتبر را دارید، حتما نگاهی به این سری از گوشی های سامسونگ و مدل‌هایی مانند M12، M22، M32 و M52 بیندازید.
  • پلی کربنات به سادگی در مدل گلکسی S21 نسبت به گلکسی A53 برتری بیشتری دارد و عناصر فلزی را روی قاب یا دوربین گوشی خواهید دید.
  • به نوعی هرچقدر موجودی یک گوشی در بازار بیشتر باشد اختلاف قیمت دلاری آن با قیمت ریالی کاهش پیدا کرده و محصول با قیمت منطقی‌تری به فروش می‌رسد.
  • از آن‌جایی که سامسونگ قطعات و لوازم الکترونیکی متنوعی تولید می‌کند، لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات مشابه دارد.
  • طراحی متفاوت و ویژه در کنار بکارگیری متریال با کیفیت در تمامی گوشی های سامسونگ نیز از جمله ویژگی‌هایی است که سبب شده است تا این برند در دنیای گوشی های هوشمند بی‌رقیب باشد.

مجله خبری موبایل و تکنولوژیگر ۶.۶ اینچی گلکسی M33 5G از پنل IPS LCD با نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی بهره می‌برد که کیفیت و سرعت بالای آن به بهتر‌شدن تجربه کاربری کمک می‌کند. سامسونگ در گلکسی M33 از دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق ٢ مگاپیکسلی استفاده کرده که البته دوربین‌های فرعی در عمل تزئینی هستند. در ادامه بهترین گوشی‌های سامسونگ در بین مدل‌های اقتصادی را معرفی می‌کنیم که مناسب کاربرانی با بودجه محدودتر هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت