خرید گوشی اپل قیمت آیفون فروشگاه اینترنتی آوندموبایل | gadgets361

نسخه‌ی استاندارد این خانواده به نمایشگری 6.1 اینچی و دوربین دوگانه مجهز شده بود و عملکرد سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذاشت. برای ورژن پروی آیفون 11، صفحه نمایش 5.8 اینچی و برای آیفون 11 پرو مکس، نمایشگر 6.5 اینچی در نظر گرفته شد. مقدار رم تمام گوشی‌های این سری، 4 گیگابایت بود؛ اما حافظه داخلی نسخه استاندارد به 256 گیگابایت محدود می‌شد، درحالی‌که دو مدل دیگر تا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دادند. ضمن اینکه دو مدل آیفون 11 پرو و پرو مکس، برخلاف ورژن معمولی به دوربین سه‌گانه مجهز بودند.

http://ebtekarkhodro.irالبته در قبال مبلغی که می‌پردازید امکانات زیادی را هم دریافت خواهید کرد. گرچه در کشور ایران بسیاری از این خدمات در دسترس نیست و با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، ما نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. سوال دیگری که مطرح است، اینست که دلیل بالارفتن ارزش این برند نسبت به رقبا چیست؟ برای رسیدن به جواب این سوال، در ادامه قیمت گوشی های ایفون را نسبت به امکانات آنها مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای خرید گوشی های موبایل اپل از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های اپلمراجعه نمایید.

هدف مجموعه ای تی سیتی ایجاد پلتفرمی آنلاین برای مشاوره قبل از خرید و خرید مطمئن و بدون واسطه می باشد. شما برای خرید گوشی ایفون می توانید فیلترهای مختلف را بر اساس نیاز خود در فروشگاه اعمال کنید تا جستجوی شما محدود شود و شما بهترین انتخاب را از گوشی های ایفون داشته باشید. شاید برای شما هم سوال پیش آمده که چرا گوشی های ایفون اینقدر گران هستند؟ باید بگوییم که اپل گوشی های خود را با قطعات و نرم افزارهایی ساخته که نسبت به گوشی های اندرویدی کارآمدتر و عملکرد بهتری دارند.

  • به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • شرکت اپل توسط استیو جابز و استیو وزنیاک تاسیس شده و محصولات الکترونیکی مثل لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی‌ موبایل تولید می‌کند.
  • از داستان‌های مربوط به Apple I ،Apple II و Xerox صرف‌نظر می‌کنیم و مستقیم به سراغ داستان موبایل‌ اپل می‌رویم.
  • کمپانی سازنده گوشی هوشمند اپل با مدل گوشی‌های آیفون 12 به بالا دارای خاصیت ضد آب و گرد وغبار به داخل گوشی هستند.
  • این گوشی برای کسانی که گوشی‌های بزرگ دوست ندارند، چندان مطلوب نیست.

این گوشی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد، اولین گوشی آیفون اپل بدون دکمه‌ی فیزیکی home بود. با این حال، کسانی که به گوشی‌های آیفون قدیمی عادت دارند، کار کردن با این گوشی‌ها را چندان نمی‌پسندند. با اینکه دوربین دو لنزی پشتی این سری در میان گوشی‌های میان‌رده‌ی امروزی، یک سیستم معمولی به نظر می‌رسد، قابلیت اسنپر XS به شما امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت حرفه‌ای می‌دهد. اگر یک گوشی آیفون اپل جدید می‌خواهید که همه‌ی ویژگی‌هایش در حد مطلوب باشد و صفحه نمایشی نسبتا بزرگ داشته باشد، خرید آیفون 13 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گوشی «اپل آیفون ۶اس» هم طبق عادت هر ساله در جریان مراسمی جذاب معرفی شد.

گوشی آیفون ۱۴ پلاس اپل ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ( اکتیو )

اولین فرضیه به خودکشی تورینگ؛ پدر هوش مصنوعی بر می‌گردد که با گاز زدن سیب مسموم کشته شد و فرضیه‌ی دوم به داستان آدم و حوا و طرد شدن از بهشت به دلیل گاز زدن سیب که از میوه‌های ممنوعه بود بر می‌گردد. در ادامه به سیر پیشرفت این مجله خبری موبایل و تکنولوژی و تولید گوشی آیفون اشاره‌ای خواهیم کرد. به طور کلی اپل، گوشی های آیفون خود را در سری های مینی Mini، پرو Pro، پرومکس ProMax و xe و se تولید می کند که هرکدام از این سری ها با یکدیگر تفاوت دارند.

آیا سوالی دارید ؟ ۷ روز هفته ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم