خرید گوشی اپل ؛ قیمت گوشی آیفون IPhone آترین کالا | gadgets361

این گوشی ها در آن سال با قیمتی بالغ بر 649 و 749 دلار به فروش رسید. آیفون 6S و plus 6 Sدر سال 2015 با رنگ جدیدی به نام رزگلد و دوربین عقب 12مگاپیکسلی پا به عرصه رقابیتی گذاشت. صفحه نمایش این گوشی بسیار حساس بوده و دارای قابلیت لمس سه‌بعدی با ۳D Touch می باشد. قابلیت «لمس فشاری» که قبل‌تر در مک‌بوک و اپل واچ استفاده شده بود، حالا با تغییراتی به آیفون آمده‌است. این فناوری که با نام جدید «لمس سه بعدی» معرفی شد قادر است میزان فشار وارده روی نمایشگر را تشخیص دهد و مطابق با آن عملکردهای مختلفی را انجام دهد. در مقابل، استفاده از این فناوری در آیفون جدید باعث شده تا در مقایسه با نسخهٔ قبلی‌اش وزن و ضخامتی بیشتر داشته باشد.

http://ebtekarkhodro.irکالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. با این حال، همانند آن گوشی‌ها مجهز به صفحه نمایش سوپر رتینا XDR است که رزولوشنی بسیار خوب و روشنایی بسیار بالایی دارد و از همان محافظ صفحه نمایش سرامیکی به کار رفته در مدل‌های آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس، برخوردار است. سیستم دوربین پشتی این گوشی بر خلاف دو مدل پرو و پرو مکس دارای دو لنز واید و اولترا واید است. گوشی های آیفون هر سال مسیر صعود و نوآوری را به خوبی طی می کنند و روز به روز قوی تر می شوند.

به طورکلی اپل در هر سری از گوشی های ایفون، تغییر ظاهری یا نرم افزاری را در مدل جدید نسبت به قدیمی بهبود می دهد. راحتی کاربران ما اولویت کاری ما میباشد در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید . یا در بخش پشتیبانی آنلاین (گوشه سمت راست پایین) سوالات خود را مطرح کنید مدیران سایت به زودی به سوالات شما کاربران عزیز پاسخ خواهند داد . شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز گوشی آیفون علاوه بر سایت به اینستاگرام موبایل استقلال سربزنید.

گوشی آیفون ۱۴ اپل ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ( نات اکتیو )

آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. در سپتامبر سال ۲۰۱۷ و در دهمین سالگرد معرفی اولین گوشی آیفون، اپل سری آیفون ایکس را معرفی کرد، که شامل آیفون XR,X,XS maxو، XS می‌شود، البته اپل در مراسم معرفی این دستگاه از نام آیفون ۱۰ نیز استفاده کرد. اپل در آیفون ایکس، سبک طراحی سنتی خود را تغییر داده و چندین و چند قابلیت ویژه و کاملاً جدید را نیز به این گوشی اضافه کرده‌است.

اورجینال اپل

البته باید دقت داشته باشید که در مجله خبری موبایل و تکنولوژی، مدل‌های ریپک و همینطور تقلبی بسیار زیاد شده و توصیه می‌کنیم برای خرید گوشی ایفون حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید. ما در تیم 19کالا پایین‌ترین قیمت ایفون را به همراه گارانتی معتبر به شما ارائه می‌دهیم تا خریدی مطمئن و بی دغدغه را تجربه کنید. گوشی آیفون اپل، بدون شک معروف ترین و حتی به جرات می توان گفت یکی از خواستنی ترین مدل های گوشی برای خرید در سراسر جهان به شمار می آیند. یکی از ویژگی‌هایی که دستگاه‌های هوشمند بتوانند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند، باید حتما یک سیستم عامل پیشرفته داشته باشند. خوشبختانه گوشی آیفون دارای سیستم عامل اختصاصی ios است که قابلیت‌های بی‌نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به همین علت شما بعد از خرید آیفون می‌توانید به سادگی از موبایل خود استفاده کنید.

  • آیفون 6S و plus 6 Sدر سال 2015 با رنگ جدیدی به نام رزگلد و دوربین عقب 12مگاپیکسلی پا به عرصه رقابیتی گذاشت.
  • همانطور که اشاره کردیم، گوشی های آیفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از نظر عملکرد و کارایی نیز فوق العاده عمل می کنند و در استفاده های طولانی مدت نیز ماندگار هستند.
  • دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.
  • در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.