خرید و قیمت گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG فروش ویژه مقداد آی تی | gadgets361

در واقع هرچقدر مقدار مجله خبری موبایل و تکنولوژی تلفن همراه شما بالاتر باشد می توانید برنامه های بیشتر و سنگین تری را روی آن اجرا کنید و بدون مشکل از آن ها استفاده کنید. این تلفن همراه با داشتن رم 4 به شما اجازه می دهد تا اکثر برنامه های عمومی را به راحتی و باکیفیت قابل قبول روی گوشی خود اجرا کنید. مهم‌ترین مزایای این مدل شامل نمایشگر امولد با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است.

http://ebtekarkhodro.ir

اما کاربران حرفه‌ای می‌دانند که غول کره‌ای هزینه‌های زیادی را صرف تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های مختلف می‌کند؛ درحالی‌که اکثر شرکت‌های چینی از ایده‌ها و فناوری‌های کمپانی‌های دیگر الگو می‌گیرند. گوشی های پرچم دار سامسونگ نه تنها با محصولات کمپانی های مطرحی مانند اپل رقابت دارند، بلکه رقیبانی خویشاوند را هم در برابر خود می‌بینند. سری Note گوشی های سامسونگ به‌عنوان یکی از اولین فبلت‌های بی‌نقص دنیای تکنولوژی، جزو معدود دستگاه‌هایی هستند که قدرت به چالش کشیدن سری S این شرکت را دارند. سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و از همه مهم‌تر قلم S Pen، مهم‌ترین ویژگی‌های سری نوت به‌شمار می‌آیند.

  • در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
  • تا شدن گوشی‌ های این سری، به‌شکل افقی انجام می‌گیرد و بنابراین صفحه نمایش آن‌ها عرض بیش‌تری دارد.
  • امروزه اما این غول کره‌ای در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
  • شما همچنین می‌توانید با انتخاب تب قیمت، از قیمت روز گوشی‌های سامسونگ در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف آگاهی پیدا کنید.

در بین این مدل‌های قدیمی از گوشی‌های سامسونگ، تعدادی هستند که می‌توانند ارزش خرید مناسبی داشته باشند. بااین‌حال پیشنهاد می‌کنیم که به‌سمت این مدل‌های قدیمی‌تر نروید؛ زیرا از لحاظ پشتیبانی نرم‌افزاری ضعیف‌تر هستند و منسوخ شده‌اند. مدل‌هایی که در این لیست پیشنهاد کرده‌ایم، گوشی‌های جدیدتری هستند که از ارزش خرید بالاتری برخوردارند. کاربران زیادی تصمیم به خرید گوشی سامسونگ در سری A دارند که تنها دلیل این استقبال قیمت مناسب آن می باشد .

قاب یونیکورن آکواریومی سامسونگ

از آن جا که برند سامسونگ از قدیمی ترین و بهترین برندهای بازار محسوب می شود، کاربران به راحتی به گوشی سامسونگ اعتماد کرده و آن را اولین انتخاب خود برای خرید می دانند. جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند. یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است.

Samsung Galaxy A33 5G 6/128GB Mobile Phone

شما می توانید این گوشی ها را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی خریداری کنید یا برای اطلاع از شرایط خرید حضوری با کارشناسان فروش نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در ایران تماس بگیرید. در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی های سامسونگ در دو سری ساخت هند و ویتنام در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که این موضوع باعث سردرگمی کاربران هنگام خرید گوشی سامسونگمی‌شود. تصور غالب افراد این است که بهترین گوشی سامسونگ ساخت ویتنام است و گوشی‌های ساخت هندوستان از کیفیت کمتری نسبت به مدل‌های مشابه ساخت ویتنام برخوردار هستند که کاملا اشتباه است. سامسونگ یک برند بسیار پرطرفدار است که خط تولید‌های متفاوتی در کشورهای مختلف دارد و تمامی خطوط تولید این برند از خط مشی یکسانی پیروی می‌کنند و نهایتا محصولی با کیفیت یکسان را ارائه می‌دهند.