خرید و قیمت گوشی موبایل آیفون اپل فروش ویژه مقداد آی تی | gadgets361

همچنین با بررسی مدل گوشی نیز می توانید بفهمید که آیا گوشی اورجینال و اصل است و یا یک گوشی ریفربیشید و مدل تعمیری است. برای این روش نیز می توانید مدل گوشی را از قسمت تنظیمات آن بررسی کنید. علاوه بر این از روی طراحی و شکل ظاهری نیز می توانید از اصل و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید. لوگو گوشی اپل نیز در پشت گوشی آیفون اصلی برآمدگی و یا تورفتگی ندارد اما در نسخه های فیک دارای فرو رفتگی می باشند. از نظر نرم افزاری نیز گوشی های فیک دارای سیستم عامل اندروید هستند در صورتی که آیفون اصلی به سیستم عامل انحصاری خود یعنی IOS مجهز می باشد. گوشی های آیفون از کیفیت بالایی برخوردارند و از بهترین و پرطرفدارترین محصولات هستند اما شرکتهای چینی نسخه های کپی این گوشی های را تولید و به بازار عرضه می کنند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت 256 گیگابایت Not Active

همچنین بدون شک در این مجله خبری موبایل و تکنولوژی ها شما نیز با انواع قاب های گوشی آیفون برخورد کرده اید که همگی دارای حفره ای هستند تا نماد اپل یعنی سیب گاز زده، در پشت قاب گوشی پنهان نشده و سایرین متوجه آیفون بودن گوشی شوند. ضد آب بودن در چند سال گذشته تقریبا به یکی از ویژگی های اصلی هر گوشی هوشمند تبدیل شده است و به عنوان یکی از شاخص‌های برتر گوشی محسوب می‌شود. عدد بعد از کلمه IP نشانه میزان حفاظت گوشی در مقابل گردوغبار است که اغلب در موارد استاندارد این عدد 6 می‌باشد.

http://ebtekarkhodro.ir

با اینکه آیفون ۸ به اندازه‌ی آیفون ایکس گران قیمت نیست ولی یک گوشی ارزان نیز محسوب نمی‌شود. با وجود پول زیادی که برای این گوشی باید بپردازید، ویژگی‌های آن چندان تفاوتی با آیفون ۷ ندارد. با اینکه دوربین پشتی این گوشی عالی است، ولی عملا مشابه دوربین گوشی آیفون ۸ است و ویژگی جدیدی ندارد. برخلاف کاری که اپل در گوشی آیفون ۷ برای افزایش ظرفیت باتری انجام داد و عملکرد را کند کرد، در آیفون ۸ چنین کاری انجام نداد.

  • برخلاف کاری که اپل در گوشی آیفون ۷ برای افزایش ظرفیت باتری انجام داد و عملکرد را کند کرد، در آیفون ۸ چنین کاری انجام نداد.
  • کاربران محترم کالاتیک می‌توانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویس‌دهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند.
  • همچنین در صورتی که بودجه بیشتری را در دست دارید می توانید روی گوشی آیفون 13 مینی نیز حساب کنید.
  • علاوه بر این از روی طراحی و شکل ظاهری نیز می توانید از اصل و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید.

امروزه نقش مهم موبایل در زندگی انسان‌ها غیرقابل‌انکار است و به همین دلیل خرید گوشی یکی از مهم‌ترین چالش‌های هر فرد در دنیای ماشینی و الکترونیکی قرن حاضر به شمار می‌رود. شرکت‌های سازنده نیز به این امر واقف بوده و روز‌به‌روز به فعالان این حوزه افزوده می‌شود. برندهای نوظهور چینی این روزها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و شاید در سال‌های آینده شاهد رقابت آن‌ها با گوشی اپل باشیم. اما برای خرید گوشی اپل و مخصوصا آیفون های جدید که این شرکت راهی بازار می کند،بد نیست اطلاعات مناسبی داشته باشید،که ما در سایت موبایل استقلال این اطلاعات را برای شما قرار دادیم. طرفداران قدیمی اپل در سال 2020 این فرصت را پیدا کردند که همراه با iPhone SE به دوره‌ای که در آن هنوز خبری از آیفون‌های غول‌پیکر نبود، سفر کنند. ارزشمندترین برند تکنولوژی جهان، با به‌کارگیری سخت‌افزار، دوربین و نمایشگر معمولی، موفق به پایین نگه داشتن قیمت این گوشی شد و در همین سال، نسل بعدی پرچم داران خود یعنی «آیفون 12» را معرفی کرد.

مزایای گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس چیست؟

گوشی آیفون اپل در ایران یک کالای بسیار لوکس به حساب می آید و از زمان آیفون 3GS گوشی اپل در بین مردم ایران بسیار جا افتاد و مردم به خرید گوشی اپل روی آوردند. بنیانگذار شرکت آیفون استیو جابز است که این شرکت را در دی ماه سال ۱۳۵۵ تاسیس کرد. از آن زمان تاکنون بیش از ۲۹ گوشی های آیفون رونمایی و عرضه شده است و آیفون ها در این سال ها در بین پرفروش ترین گوشی های جهان خودنمایی کرده اند. همانطور که میدانید اکثر گوشی های پرچمدار و مناسب از نظر سخت‌افزاری و امکانات گوشی های آیفون می باشد،برای همین است که معمولاً قیمت گوشی های آیفون از سایر برندهای دیگر معمولاً بالاتر است. همچنین در دوربین سلفی می‌توان حسگر بیومتریک تشخیص عمق را نیز مشاهده کرد که کیفیت تصویر را چند برابر خواهد کرد. با توجه به اینکه گوشی موبایل iPhone apple در بالاترین سطح ممکن است، به طور قطع این مورد بر قیمت گوشی آیفون نیز تاثیرگذار خواهد بود.