خرید و قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG گوشیاتو | gadgets361

در این بین به محصولات سری گلکسی F مانند گلکسی F23 نیز می‌توان اشاره کرد که ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 750G دارد. با این حال اگر به دنبال پرچم‌دار هستید باید به سراغ سری گلکسی Z و گلکسی S بروید. با اینکه هنوز محصولات جدید سری گلکسی Z معرفی نشده، اما می‌توانید از آخرین مدل‌های سری گلکسی S22 در سایت کالاتیک دیدن کرده و در صورت علاقه، مدل دلخواهتان را خریداری کنید. حدودا سه سال است که سامسونگ بخش مهمی از تمرکز خود را در بازار موبایل بر روی توسعه‌ی قابلیت‌ها و معرفی امکانات گوشی های سری Z قرار داده است. این دستگاه‌های رده‌بالا و بی‌نقص، قیمت بالایی دارند و در حال حاضر، تنها کاربران خیلی خاص به خرید آن‌ها تمایل نشان می‌دهند.

http://ebtekarkhodro.irقیمت گوشی Z Fold3 (جدیدترین مدل این سری) به دلایل مشخصی مانند نوآوری در طراحی، بهره‌گیری از سخت‌افزار و نمایشگر رده‌بالا و پشتیبانی از قلم استایلوس بالاتر از سایر محصولات سامسونگ است. کاربران این دستگاه می‌توانند هم‌زمان یک گوشی پرچم‌دار و یک تبلت 7.6 اینچی باکیفیت را همراه داشته باشند و با استفاده از قابلیت تا شدن، آن را به‌راحتی جابه‌جا کنند. گفته می‌شود نسل‌های بعدی سری Z Fold به قلم حرفه‌ای سامسونگ مجهز خواهند شد تا عملا جای سری Note را به‌عنوان انتخاب اول طراحان و گرافیست‌ها بگیرند. خرید گوشی سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی دانست که به تازگی قصد خرید گوشی دارند و یا در نظر دارند تا گوشی موبایل خود را تعویض کنند.

گوشی های سریS سامسونگ گوشی های رده بالا و پرچمدار سامسونگ هستند که در تولید آنها از اجزا و قطعات با کیفیت بسیاربالا استفاده میشود. جدیدترین گوشی های سری S مدل های گلکسی اس 22، اس 22 پلاس، اس 22 اولترا هستند. روند تولید گوشی های سامسونگ با گذشت سالیان پیشرفت کرد تا جایی که در سال 2012 این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان شناخته شد و رقابت را برای محصولاتی همچون بهترین گوشی های آیفون سخت و هیجانی کرد. گوشی سامسونگ سری نوت نیز یکی دیگر از محصولات بالا رده شرکت سامسونگ است که به موفقیت‌های تجاری بزرگی دست یافت.

گوشی موبایل گلکسی A53 سامسونگ 5G – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

در دهه ۱۹۸۰ مجله خبری موبایل و تکنولوژی بیشتر روی صنایع الکترونیک متمرکز شد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلم‌برداری را آغاز کرد. دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی این گوشی به شما امکان ثبت تصاویری با وضوح بسیار عالی را می دهد. در قاب پشتی مجموعه ای از چهار دوربین قرار دارد که یک لنز 108 مگا پیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگا پیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگا پیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگا پیکسلی را شامل می شود.

گوشی گلکسی A13 سامسونگ 5G

سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. می باشد که سامسونگ در گوشی های خود به کاربرده و می توانید از سرعت بالایی برای کار در اینترنت برخوردار باشید .

  • سامسونگ برای سال 2022 به سراغ معرفی محصولاتی ازجمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 رفته که هم‌اکنون در بازار ایران حضور دارند.
  • محافظت شده با گوریلا گلس 5 با رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل و دوربین 64 مگا پیکسلی با لنز 8 مگا پیکسلی التراواید به همراه لنز 5 مگا پیکسلی ماکرو و همچنین یک لنز 5 مگا پیکسلی تشخیص عمق با یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر به بازار ارائه کرده است .
  • باتری‌های طولانی‌مدت و شارژ سریع آن‌ها می‌توانند شما را حتی در حال حرکت با شارژرهای قابل حمل وصل نگه دارند .
  • پس از این گوشی سامسونگ تولید این سری را متوقف کرد و حالا در گلکسی S22 اولترا شاهد حضور قلم هستیم تا به نوعی جای خالی سری نوت احساس نشود.
  • یکی از گوشی های محبوب این سری گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت است.