خرید و قیمت باتری اصلی گوشی سونی Sony Xperia L | gadgets361

همینطور این گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیز بوده که باز کردن قفل گوشی موبایل را برای شما آسان‌تر و امن‌تر می‌کند. سونی اکسپریا پرو مارک I نقاط قوت زیادی دارد ولی قیمت آن آنقدر بالا است که شاید 90 درصد خریداران با نگاه اول به قیمت، قید خرید آن را بزنند. شاید خبر خوب هم همین باشد که سونی آنقدرها به کاربران عادی اهمیت نمی‌دهد. این کمپانی با این گوشی قصد دارد نظر عکاسان حرفه‌ای را به خود جلب کند. عکاسان و تصویربردارانی که به‌دنبال یک گوشی همه‌کاره برای خود هستند.

http://ebtekarkhodro.ir

پس از آن مجله خبری موبایل و تکنولوژی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. نرم افزار را اجرا کرده و منتظر بمانید تا موبایل شما را شناسایی کند. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید. نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد.

گوشی موبایل هواویP50 Pro (نسخه اسنپ دراگون888-رم8حافظه256g)

مدل IV حتی 1 میلی متر کوتاه تر و باریک تر بوده ، اما مدل جدید اکنون 4 گرم سنگین تر شده است. نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود. پکیج دوربین رو سه سنسور تشکیل میده که دوربین اصلی 12 مگاپیکسله و دو لنز اولترا واید و تله فوتو هم از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده میکنن.

  • ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.
  • شما با داشتن این گوشی به دانش عکاسی بیشتری نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیاز دارید.
  • گوشی جدید سونی ، Xperia 10 III Lite نام دارد که در ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ معرفی شد.
  • یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی، خدمات مرتبط با تعویض باتری موبایل سونی است.

اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند سونی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به نمایندگی موبایل سونی با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش، برای عیب‌یابی گوشی خود دست به کار شوید. نرم افزار Phone Check Pro 11.8 یکی از نرم افزارهای موجود است که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. این نرم افزار به کاربر این امکان را می‌دهد تا تمام اجزای اصلی موبایل خود را به سرعت بررسی و تست کند. با این برنامه امکان تست عملکرد آنتن شبکه، WiFi، نمایشگر، صفحه نمایش لمسی، GPS، صدا، دوربین، سنسور، ذخیره سازی، حافظه، پردازنده و باتری وجود دارد. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.

همه‌چیز درباره فیفا ۲۳ و آخرین سری بازی‌های فیفا از اخبار تا تاریخ انتشار

لبه بالای گوشی میکروفون و جک 3.5 میلیمتری صدا قرار داره که وجودش تو گوشی پرچمدار نکته مثبتی به حساب میاد. لبه پایینی گوشی میکروفون دوم و درگاه تایپ سی ورژن 3.1 قرار داره که امکان اتصال به مانیتور و یا تلویزیون رو به شما میده. از گواهی IP68 استفاده شده برای این گوشی که تقریبا از نفوذ ذرات گرد و غبار و آب به گوشی جلوگیری میکنه. صفحه نمایش از رزولوشن ۴K برخوردار است که مطمئنا از ویژگی‌های معمول صفحه نمایشهای ۶٫۶۷ اینچی AMOLED است، اما در حالت کلی صفحه نمایش اکسپریا ۱ IV فوق العاده عمل می‌کند. رنگ‌ها بسیار واقعی نمایش داده می‌شوند، و به ندرت درگیر اشباع می‌شوند. نرخ تازه سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است، و برای مشاهده در زیر نور آفتاب نیز مناسب است.

سونی اکسپریا 5 مارک IV؛ از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲