خرید قاب گوشی سامسونگ جدیدترین مدل های 2023 سامیت کیس | gadgets361

به علاوه، گوشی‌های این سری سامسونگ، معمولا همه‌ساله از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. زومیت قیمت گوشی های سامسونگ را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید. ویژگی اصلی این سری نسبت به سری اس، نمایشگر بزرگتر و پشتیبانی گوشی‌های نوت از قلم لمسی بود.

  • مدل‌های اقتصادی گوشی سامسونگ به‌‌راحتی می‌توانند بسیاری از نیازهای روزمره شما را برطرف کنند.
  • گوشی های شیائومی ردمی، گوشی های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان رده و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا تنها رقبای باقی مانده سری گلکسی A در بازار ایران هستند.
  • نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران جدیدترین مدل گوشی های سامسونگ را در وبسایت خود معرفی می کند و در صورتی که وارد بازار ایران شده باشند، امکان خرید این گوشی ها را به شما می دهد.
  • حتی قیمت پرچمداران ارزان‌تر سامسونگ نیز نسبت به ماه پیش بالاتر رفته و باید هزینه بیشتری را برای آن‌ها بپردازید.
  • تلفن های همراه سامسونگ دارای ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته هستند تا خواسته های طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده کنند.

در حالی که سری Samsung Fold بزرگتر است و به صورت افقی تا می شود تا یک تبلت بسیار بزرگ را به نمایش بگذارد. Flip and Fold محدوده Samsung Flip جمع و جور، قابل تنظیم است و به صورت عمودی تا می شود تا یک دستگاه جیب پسند ایجاد کند. اما سوال مهم اینجاست که کیفیت گوشی ساخت هند با ویتنام تفاوت دارد؟ در یک کلمه خیر! همه قطعات استفاده شده کیفیت یکسانی دارند و سامسونگ حتما کیفیت آن‌ها را کنترل می‌کند و به همین دلیل هم هیچ تفاوتی بین گوشی ساخت چین، هند، برزیل، ویتنام و دیگر کشورها وجود ندارد.

http://ebtekarkhodro.ir

نخستین مدل سری اس در سال 2010 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد و توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان دنیای گوشی هوشمند را به سمت خود جلب کند. اولین گوشی سامسونگ که مجهز به یک سیستم عامل خاص یعنی اندروید بود مدل GT-I7500 نام داشت، که در اواسط سال 2009 به بازار عرضه شد که بعد از آن مدل پیشرفته تر i5700 نیز طراحی و ساخته شد. به صورت کلی سری گوشی های گلکسی M سامسونگ قیمت مناسب تر و انتخاب مقرون به صرفه تری هستند برای خرید گوشی.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

کاربران محترم کالاتیک می‌توانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویس‌دهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند. اگرچه در سال 2021 مدل جدیدی از گلکسی نوت به بازار عرضه نشد، اما گوشی های این سری همچنان طرفداران خاص خود را دارند. گلکسی نوت 20 آخرین نسل از این خانواده به‌شمار می‌آید که در چهار نسخه‌ی Note20، Note20 5G، Note20 Ultra و Note20 Ultra 5G تولید شده است.

رابط کاربری سامسونگ

همانطور که گفتیم، مجله خبری موبایل و تکنولوژی هرساله طیف وسیعی از انواع گوشی‌های هوشمند را روانه بازار می‌کند، همین امر باعث شده تا همه با هر بودجه‌ای بتوانند موبایل مناسب خود را پیدا کنند. فقط کافیست کمی جستجو کنید تا مناسب‌ترین موبایل Samsung را با توجه به نیازهای خود را پیدا کنید. خرید یک گوشی باکیفیت کره‌ای با برند معتبر سامسونگ و قیمتی بسیار مناسب برای همه جذاب است. امروزه برند محصولات به خصوص محصولات دیجیتال برای کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد. به احتمال زیاد اگر سال‌های زیادی است که از یک برند استفاده می‌کنید و راضی هستید، انتخاب بعدی شما نیز از همان برند خواهد بود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت