خرید قاب گوشی سامسونگ جدیدترین مدل های 2023 سامیت کیس | gadgets361

این گوشی در حالت بازشده، ابعادی برابر با 6.9 در 71.9 در 165.2 میلی متر دارد و زمانی که تا شود، به راحتی درون جیب جای می گیرد. در ساخت بدنه آن از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده اند و از گواهی IPX8 برخوردار است. لوازم جانبی گوشی های همراه سامسونگ به راحتی در همه بازارهای جهانی یافت می شود.

http://ebtekarkhodro.irالبته مجله خبری موبایل و تکنولوژی برای حفظ سهم چشم‌گیری که در طول سال‌ها موفق به کسب آن شده، راه‌حل خاص خود را دارد که آن، ارائه‌ی مدل‌های متنوع در سری‌های مختلف است. بنابراین با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید و محصول مناسب خود را از میان انواع دستگاه‌های باکیفیت این کمپانی بیابید. در کنار سری A سامسونگ دسته‌ای دیگر از گوشی های میان رده خود را با عنوان سری M طراحی و تولید می‌کند تا توانایی رقابت با محصولات متنوع برندهای چینی را داشته باشد. بین سال‌های 2015 تا 2018، غول کره‌ای دستگاه‌های ارزان‌قیمت خود را تحت عنوان سری J به بازار عرضه می‌کرد.

  • با این حال، این گوشی‌ها معمولا طراحی‌های بسیار جالب و مهم‌تر از همه، قیمت‌های بسیار خوبی دارند.
  • شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ بخش اعظم دیگری از محصولات سامسونگ در کشور هند تولید می شوند.
  • شما در این سایت با بررسی قیمت انواع گوشی Samsung می‌توانید محصول مد نظر خود را یافته و با خیال راحت و با ضمانت اصل بودن محصول آن را خریداری نمایید.
  • انجام این کار باعث شد تا هم نیاز تمام کاربران در سراسر جهان به راحتی برطرف شود و هم این که ازنظر اقتصادی، قیمت نهایی دستگاه کم تر تمام شود و صرفه جویی وجود داشته باشد.
  • گواهی IP67 را دریافت کرده است تا در برابر گردوغبار و نفوذ آب مقاوم باشد.

در صورتی که هزینه برای افراد اهمیتی نداشته باشد به سراغ بررسی دیگر مشخصات گوشی ها می روند و به دنبال خرید بهترین نسخه یا آخرین مدل آن هستند؛ اما در کشور ما برای اکثر افراد، قیمت گوشی سامسونگ اولین پارامتری است که در نظر می گیرند. به خصوص که شرایط فعلی و اقتصادی حاکم در ایران بر قیمت گوشی ها تأثیر زیادی گذاشته است. خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک بسیار آسان است و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. بنابراین دیگری نیازی نیست در همه‌گیری کرونا و البته ترافیک، برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر به بازار و اماکن شلوغ سر بزنید تا از بهترین قیمت اطلاع پیدا کنید. کافی است به وبسایت کالاتیک مراجعه کنید تا گوشی سامسونگ خود را ظرف کم‌تر از 10 دقیقه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. با بالا رفتن تنوع محصولات در بازار موبایل، حالا سامسونگ هم تلاش می‌کند هر نسل از گوشی های پرچمدار خود را در چند ورژن طراحی و تولید کند.

گوشی موبایل سامسونگ Guru Music 2 SM-B315E دو سیم کارت

و در حالی که سری گلکسی A بخش‌های مقرون به صرفه و میان‌رده را هدف قرار می‌دهد، سامسونگ در انتقال طرح‌ها از پرچمداران گلکسی اس به سری A کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. با گوشی های سری a سامسونگ، تجربه ایده آل از پردازش های روتین خود خواهید داشت و شما نخواهد کرد . سری گلکسی A اکنون نزدیک به 60 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ در سطح جهان را به خود اختصاص داده است، بنابراین به وضوح علاقه زیادی به آنچه این برند کره ای در این زمینه انجام می دهد وجود دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33 5G SM-M336B/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ویژگی اصلی این سری بهره‌مندی از باتری‌های با ظرفیت بالا است؛ اما اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید و دنبال گوشی ارزان سامسونگ هستید با نگاهی به لیست قیمت گوشی های سامسونگ احتمالا گوشی های سری M نظر شما را جلب خواهد کرد. کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی‌ های خود از تراشه‌های متفاوتی نظیر اسنپدراگون، اگزینوس و یا مدیاتک استفاده می‌کند که هرکدام عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهند. با اینکه اکثر گوشی ‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کنند اما با وجود این، گوشی هایی هستند که در ساختار آن‌ها از تراشه دیگری استفاده شده است. متاسفانه نسخه اسنپدراگون گوشی های پرچمدار سامسونگ که عملکرد مناسب و خوبی را ارائه می‌دهند در بازار ایران یافت نمی‌شوند و فقط به کشورهای چین و آمریکا ارسال می‌شوند. با این حال اصلا جای نگرانی نیست چرا که تراشه‌های اگزینوس نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارند و به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها برمی‌آیند و شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این تراشه‌ها در قیمت گوشی موبایل سامسونگ نیز تأثیرگذار است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت