خرید آیفون خرید گوشی آیفون با بهترین قیمت قیمت روز آیفون | gadgets361

از طرفی نرم افزار و رابط کاربری روان iOS که به خوبی با سخت افزار گوشی ایفون منطبق شده، باعث جذب هر کاربری به آن می‌شود. البته پشتیبانی خوب اپل از محصولاتش نیز باعث اطمینان خاطر کاربران شده تا مشتریان با خیال آسوده‌تری به سراغ محصولات این برند بروند و بتوانند چند سال بدون دغدغه از آن استفاده کنند. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو، ویژگی دیگری است که در آیفون جدید اپل به‌کار گرفته شده است.

http://ebtekarkhodro.ir

نقطه‌ی قوت این گوشی که سبب محبوبیت بسیار زیاد آن در مقایسه با آیفون‌های قبلی شد، پردازنده‌ی بیونیک A11 آن بود که گوشی گران‌قیمت‌تر آیفون X نیز از آن استفاده می‌کند. بنابراین، سرعت عمل این گوشی حتی در هنگامی که چند برنامه در حال اجرا باشند، بسیار بالا است. با اینکه صفحه نمایش این گوشی از XS Max کوچکتر است اما به همان اندازه، روشن می‌باشد. این گوشی برای کسانی که گوشی‌های بزرگ دوست ندارند، چندان مطلوب نیست. گوشی آیفون XR با ابعادی کمی بزرگ‌تر از XS Max برای دستان کوچک و حمل کردن در جیب ساخته نشده است. این گوشی همانند مدل قبلی خودش یعنی آیفون ایکس، دارای دکمه‌ی home فیزیکی نیست.

تجهیزات جانبی

بدنه زیبای iPhone 13 CH در مقابل خط‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌راحتی روی آیفون ۱۳ تأثیر نمی‌گذارد، آسوده باشد. علاوه بر این، لکه و چربی هم روی این صفحه نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارد. زیرا بعضی از فروشندگان به جای محصول اصلی به شما یک گوشی رفرش یا ریپک تحویل می‌دهند و یا لوازم جعبه این گوشی را با جنس تقلبی عوض می کنند.

اگر به دنبال یک گوشی آیفون جدید با قیمت بسیار پایین هستید و یک گوشی کوچک توجیبی می‌خواهید یا دلتان برای دکمه‌ی پایینی آیفون تنگ شده است، خرید آیفون SE را به شما پیشنهاد می‌کنیم. طراحی این گوشی نیز شبیه طراحی کلاسیک گوشی آیفون ۸ است و دارای یک دکمه‌ی پایینی می‌باشند. با اینکه ممکن است بعضی از طرفداران اپل از این طراحی استقبال کنند، ولی برای بعضی‌ها از مد افتاده محسوب می‌شود. در حال حاضر تمام برنامه های مختلف را می‌توان بدون کوچکترین مشکل از اپل استور دانلود کرد؛ اما درنظر داشته باشید که برای این کار باید حتما apple ID داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که بسته به مدل گوشی آپدیت‌های منظمی را ارائه خواهد داد. همچنین برای آپدیت می‌بایست حتماً به وای فای متصل باشید و شارژ گوشی بالای 50 درصد باشد.

  • برای اینکه بتوانید شناخت بهتری در این زمینه پیدا کنید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.
  • سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.
  • آیفون 13 جدیدترین مدل گوشی ایفون است که چیپست های قدرتمند، عمر باطری طولانی تر و قابلیت عکاسی در این مدل نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته است.
  • البته باید دقت داشته باشید که در ایران، مدل‌های ریپک و همینطور تقلبی بسیار زیاد شده و توصیه می‌کنیم برای خرید گوشی ایفون حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید.
  • همچنین در نظر داشته باشید که بسته به مدل گوشی آپدیت‌های منظمی را ارائه خواهد داد.

مجموعه مقداد آی تی در مجله خبری موبایل و تکنولوژی دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. صفحه‌نمایشی که تمام قسمت جلویی گوشی را پوشش می‌دهد، ظاهری بسیار زیباتر از مدل‌های پیشین آیفون به آن داده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش OLED بسیار روشن، یک دوربین دو لنزی، آی دی چهره است. این گوشی دوربینی مشابه با دوربین آیفون XS دارد و بنابراین، عکس‌های پرتره بسیار خوبی می‌گیرد و در نور کم نیز عملکرد عالی دارد. مهم‌ترین مزیت این گوشی، صفحه نمایش OLED ۵/۶ اینچی آن است که کل قسمت جلویی گوشی را پر می‌کند. صفحه نمایش ۵/۶ اینچی برای بعضی مردم بسیار بزرگ محسوب می‌شود و معمولا نمی‌توان آن را در جیب لباس جای داد.

گوشی آیفون ۱۴ پلاس اپل ظرفیت 256 گیگابایت ( نات اکتیو )