خرید آیفون خرید گوشی آیفون با بهترین قیمت قیمت روز آیفون | gadgets361

اگر به‌صورت حرفه‌ای با موبایل عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنید، آیفون 13 پرو توانایی بیش‌تری برای پوشش نیازهای شما دارد. مشخصات فنی این گوشی، ترکیبی است از صفحه نمایش آیفون 13 و سخت افزار آیفون 13 پرو مکس. اگر می‌خواهید قوی‌ترین دوربین و سخت‌افزار ممکن را داشته باشید، اما جابه‌جایی و کار کردن با دستگاه‌های بسیار بزرگ برای‌تان سخت است، iPhone 13 Pro همراه خوبی برای شما محسوب می‌شود. هماهنگی میان سخت افزار و نرم افزار، یکی از برتری‌های گوشی های آیفون نسبت به گوشی های اندرویدی محسوب می‌شود که حاصل تلاش اپل برای طراحی و تولید سیستم عامل و چیپ اختصاصی خود است. نتیجه‌ی مثبت این رویکرد، در پایین بودن تعداد باگ ها و کم‌تر هنگ کردن و کند شدن دستگاه نمایان می‌شود.

گوشی موبایل اپل مدل Apple iphone 13 mini ظرفیت 512 گیگابایت رم 4 گیگابایت-نات اکتیو

از همین رو شما هم با بررسی مشخصات فنی هر دستگاه، با توجه به بودجه‌ای که در اختیار خود دارید برای مجله خبری موبایل و تکنولوژی آیفون اقدام کنید. گوشی آیفون دارای نسل‌های متعددی است که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند. همان طور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد، گوشی های اپل یا آیفون ها انواع ومدل های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته باید این موضع را در نظر بگیرید که پایین ترین قیمت آیفون ها از قیمت سایر قیمت های گوشی هم رده آن بالاتر است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro دو سیم کارت ظرفیت 1 ترابایت (Not Active)

گوشی های هوشمند اپل که به آن ها آیفون گفته می شود نسبت به سایر گوشی ها گران تر هستند. آیفون ها دارای سیستم عامل مخصوص به خود یعنی IOS هستند که مهم ترین ویژگی آن وجود دستیار صوتی شخصی SIRI است که می تواند برخی از دستورات خاص کاربران را مثل نزدیکترین پمپ بنزین، رستوران، پخش آهنگ، جستجوهای داخلی و … اگر پول کافی برای خرید یک گوشی پرچمدار آیفون اپل ندارید، خبر خوب برای شما این است که گوشی آیفون دست دوم در بازار بسیار زیاد است و به دلیل دوام بالا، این گوشی‌ها از بسیاری از گوشی‌های فابریک دیگر برندها، بهتر هستند. این گوشی خیلی از گوشی آیفون ۸ بزرگ‌تر و برای تماشای ویدئو و بازی کردن عالی است. جدای از تفاوت‌های ظاهری، اصلی‌ترین دلیلی که سبب برتری آیفون ۸ پلاس در مقایسه با آیفون ۸ می‌شود، ماژول دوربین دو لنزی عالی این گوشی آیفون اپل است. این سیستم سرعت بالای دارد و گوشی را سریع‌تر از آی دی اثرانگشت باز می‌کند و ایمنی آن بسیار بالا است.

http://ebtekarkhodro.irالبته نکته منفی درباره این قابلیت گوشی های آیفون این است که دستیار شخصی siri از زبان فارسی بهره مند نیست و شما باید به انگلیسی با آن صحبت کنید. سال گذشته، سری ۱۲ گوشی آیفون اپل پس از مدت‌ها انتظار وارد بازار شد. گوشی آیفون ۱۲ پرومکس که قوی‌ترین مدل از این سری است، بزرگ‌ترین و بهترین گوشی هوشمند شرکت اپل است که در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد. این گوشی تمامی قابلیت‌های پیشرفته‌ای که شما نیاز دارید، شامل قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت نسل پنجم یا 5G، صفحه نمایش لبه به لبه‌ی Super Retina XDR، محافظ صفحه نمایش سرامیکی بسیار سخت، پردازنده‌ی بیونیک A14 و غیره و غیره را دارا می‌باشد.

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. کافیست برند اپل روی یک کالا باشد، تا اعتبار بالای آن، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن کالا داشته باشد. اگر یک گوشی آیفون زیبا و بزرگ می‌خواهید، شاید این گوشی برای شما مناسب باشد.

  • جدیدترین گوشی موبایل آیفون، گوشی موبایل آیفون سری 13 است و گوشی آیفون SE، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرومکس هم از دیگر گوشی‌ های آیفون جدید هستند که تا قبل از آیفون 13 به بازار آمدند.
  • آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز به نوبه خود از بهترین مدل های در دسترس شرکت اپل بودندو تفاوت فنی آنچنانی با سری پیشین خود یعنی همان آیفون 7 نداشتند.
  • گاهی پیش می‌آید که در لیست قیمت گوشی آیفون چندین قیمت متفاوت برای یک مدل می‌بینید و شاید برایتان سوال پیش آید که دلیل آن چیست؟ این تفاوت قیمت ممکن است مربوط به پارت نامبرهای مختلف یا اکتیو و غیراکتیو بودن آن‌ها باشد.
  • استفاده از دوربینی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری ۵ مگاپیکسلی در دوربین سلفی از تغییرات بزرگ این نسل از آیفون هستند.