خرید آیفون خرید گوشی آیفون با بهترین قیمت قیمت روز آیفون | gadgets361

اما نمایشگر این گوشی بدون تغییر با نسل قبلی از نوع LCD با فناوری IPS است. همان سایز ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسلی آیفون ۶ در نسل جدید آیفون دوباره تکرار شده‌است. اپل برای محافظت این نمایشگر، از لایه‌ای مقاوم در برابر خط و خش و همچنین لایه‌ای محافظ در مقابل عرق و جذب اثر انگشت استفاده کرده‌است. استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ باعث شده تا آیفون 6s در مقایسه با نسل قبلی‌اش بسیار مقاوم‌تر شود. در این سری برای مقاوم‌سازی آلومینیوم از زینک استفاده شده و برخلاف بسیاری از دیدگاه‌ها این آلومینیم از نظر وزنی با سری ۶۰۰۰ تفاوتی چندانی ندارد. در آیفون جدید رنگ رزگلد (صورتی) هم در کنار رنگ‌های قبلی طلایی، نقره‌ای و خاکستری، در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

  • البته پشتیبانی خوب اپل از محصولاتش نیز باعث اطمینان خاطر کاربران شده تا مشتریان با خیال آسوده‌تری به سراغ محصولات این برند بروند و بتوانند چند سال بدون دغدغه از آن استفاده کنند.
  • اپل از محبوب ترین برندها در زمینه تولید و عرضه گوشی است که دنبال کنندگان و علاقه مندان بسیاری را دارد.
  • تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.
  • بدنه زیبای iPhone 13 CH در مقابل خط‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌راحتی روی آیفون ۱۳ تأثیر نمی‌گذارد، آسوده باشد.
  • در سال 2012 سری جدیدی از گوشی های آیفون وارد بازار شد که امکان اتصال Lightning و LTE برای آن ها میسر بود.
قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه پنج، نسخه ۱۵ از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی است. به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه مدل‌های گوناگونی از تلفن‌های همراه برند اپل با ویژگی‌های مختلف در بازار موجود است. این برند امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفن‌هایش، بسیاری از افراد خواستار آن هستند.

گوشی آیفون 12 پرو – iphone 12 pro

همچنین در صورتی که بودجه بیشتری را در دست دارید می توانید روی مجله خبری موبایل و تکنولوژی آیفون 13 مینی نیز حساب کنید. قیمت روز ایفون 13 و 12 رجیستر شده را همراه با گارانتی معتبر را مشاهده کنید. اگر تصمیم به خرید آیفون اپل دارید، می‌توانید از مدل‌های ارائه شده در فروشگاه، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از مقایسه و بررسی، سفارش خود را ثبت کنید.

چرا گوشی آیفون گران است؟

دوربین این مدل گوشی ها با سه لنز متفاوت واید، تله‌فوتو و اولتراواید، امکان عکاسی در سناریو‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در کنار دوربین ارتقا یافته، افزایش ۴ تا ۵ ساعته‌ی عمر باتری، روشنایی بیشینه‌ی ۱۲۰۰ نیتی نمایشگر و توان پردازشی فوق‌العاده‌ی A13 Bionic، همگی ویژگی‌هایی هستند که به‌زعم اپل، این نوع آیفون را شایسته‌ی پسوند «پرو» می‌کنند. گوشی های آیفون از نظر کیفیت و کارایی در میان برترین ها قرار دارند و از نظر ماندگاری نیز بسیار با دوام هستند به طوریکه با خرید یک گوشی آیفون می توان مدت ها از بابت داشتن یک گوشی با کیفیت و بدون نیاز به تعویض، آسوده خاطر بود.

گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل ظرفیت 256 ( NotActive ) + ریجستر

اپل در این گوشی، نوع صفحهٔ لمسی را به کلی تغییر داده و آن را به گونه‌ای بازسازی کرده تا در عین جذابیت کارآمد هم باشد. این گوشی از نظر ابعاد و وزن، بزرگ‌تر و سنگین‌تر از نسل قبلی‌اش است. اما در مقابل، با آیفون جدید می‌توانید تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کنید، از پردازندهٔ سریع‌تر برای بازی کردن استفاده کنید و حتی با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شوید. البته در کنار این قابلیت‌های مثال زدنی، رنگ رزگلد (صورتی) هم در کنار رنگ‌های قبلی خاکستری، طلایی و نقره‌ای به رنگ‌های این گوشی افزوده شده‌است.

http://ebtekarkhodro.ir