خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | gadgets361

همچنین شما را به بررسی‌ها و پیشنهادات فعلی راهنمایی می‌کنیم که به شما در پیدا کردن مجله خبری موبایل و تکنولوژی مناسب کمک می‌کند. سری گلکسی اس سامسونگ اولین بار در 4 ژوئن 2010 عرضه شد و از آن زمان به بعد به خط تلفنی تبدیل شده است که بیشتر مردم در هنگام ذکر اندروید به آن فکر می کنند. حتی می‌توانید پایه‌هایی پیدا کنید که دستگاه‌های سامسونگ را هنگام استفاده از آن‌ها شارژ کنند. اگر از باز کردن سیم‌ها خسته شده‌اید، می‌توانید انواع شارژرهای بی‌سیم برای ماشین یا خانه به شکل پایه، پایه و پد پیدا کنید.

  • وزن ٢٢٨ گرمی این گوشی زیاد است و همین باعث می‌شود تا حین کارکردن با آن خیلی راحت نباشید.
  • در واقع هرچقدر مقدار رم تلفن همراه شما بالاتر باشد می توانید برنامه های بیشتر و سنگین تری را روی آن اجرا کنید و بدون مشکل از آن ها استفاده کنید.
  • فروشگاه اینترنتی summit-case با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش قاب گوشی این شانس را به شما داده است تا در نهایت در کمترین زمان به محصول مورد نظر خود دست یابید.
  • سامسونگ پرچم داران خود را با سری S معرفی می کند که قوی ترین پردازنده ها، باکیفیت ترین نمایشگرها و توانمندترین دوربین ها را در این گوشی ها به کار می گیرد.
  • اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند.

سامسونگ در گوشی‌های سری M از باتری‌های بزرگ و با ظرفیت بالا استفاده کرده است؛ به همین دلیل می‌توان گفت این سری گوشی های سامسونگ برای دانشجویان و دانش آموزان که ساعات زیادی مشغول تماشای ویدیوهای درسی و کلاس‌های آنلاین هستند بسیار مناسب است. گوشی های سامسونگ سری M که در ابتدا سامسونگ آن‌ها را به منظور رقابت در بازار کشور هند معرفی و عرضه کرد، حالا در دیگر نقاط دنیا، از جمله ایران، نیز وجود دارد. در حال حاضر گوشی‌های سری S یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شرکت سامسونگ به شمار می‌آیند. در واقع یک کاربر با خرید گوشی‌های سامسونگ سری A می‌توانند با بودجه‌ای متوسط تجربه شیرین استفاده از امکانات یک گوشی پرچمدار و قدرتمند را بچشند. این شرکت در سال 1999 موفق شد یک گوشی تلفن با قابلیت اتصال به اینترنت تولید کند.

باتری گلکسی اس 22 اولترا 5000 میلی آمپر ظرفیت دارد و به صورت سریع یا فست شارژ می تواند در مدت کوتاهی شارژ شود. قبل از اینکه گلکسی S22 توجهات را به خود جلب کند، آخرین سری گلکسی S21 بسیار سروصدا کرد. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G SM-G990E/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت ، همه ویژگی های گلکسی S21 را در یک گوشی هوشمند گنجانده است.

http://ebtekarkhodro.ir

گوشی های سریS سامسونگ گوشی های رده بالا و پرچمدار سامسونگ هستند که در تولید آنها از اجزا و قطعات با کیفیت بسیاربالا استفاده میشود. جدیدترین گوشی های سری S مدل های گلکسی اس 22، اس 22 پلاس، اس 22 اولترا هستند. روند تولید گوشی های سامسونگ با گذشت سالیان پیشرفت کرد تا جایی که در سال 2012 این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان شناخته شد و رقابت را برای محصولاتی همچون بهترین گوشی های آیفون سخت و هیجانی کرد. گوشی سامسونگ سری نوت نیز یکی دیگر از محصولات بالا رده شرکت سامسونگ است که به موفقیت‌های تجاری بزرگی دست یافت.

قاب لبخند بزن به زندگی سامسونگ

سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. می باشد که سامسونگ در گوشی های خود به کاربرده و می توانید از سرعت بالایی برای کار در اینترنت برخوردار باشید .

رقبای اصلی گوشی سامسونگ