خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | gadgets361

این در حالی است که رقیب دیرینه سامسونگ به تازگی وارد بازار گوشی های تاشو شده است. در بین گوشی های تاشو سامسونگ که با سری Z آنها را می شناسند، گلکسی Z فولد 4 و گلکسی Z فلیپ 4 از پرفروش ترین نمایندگان سامسونگ محسوب می شوند. گلکسی S22 نسخه پایه پرچم داران 2022 سامسونگ است که امکانات فوق العاده و قیمت مناسبی دارد. تراشه و نمایشگر به کار رفته در این گوشی مشابه نسخه اولترا است و باتری آن مشخصات ضعیف تری دارد.

مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است. کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است. علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها، ما همچنین توانسته ایم طیف گسترده ای از مدل های گوشی را ایجاد کنیمو در بین تمام وب سایت هایی که قاب گوشی سامسونگ را به فروش می رسانند، رتبه برتر را به خود اختصاص دهیم. شما می توانید با مراجعه به صفحه محصول، مدل های دستگاه های هوشمند موجود در فروشگاه خود مانند قاب گوشی را مشاهده کنید و از طیف انتخابی که ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد.

بهترین گوشی های سامسونگ میان‌رده

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G SM-G990E/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دارای باتری 4500 میلی آمپری است که در صورت استفاده از شارژر 25 واتی، ظرف 75 دقیقه 0 تا 100 درصد باتری شارژ می شود. ناگفته نماند که این همه برای کمی سرگرمی است، نظرات شما ممکن است متفاوت باشد! همچنین لازم به یادآوری است که بسیاری از این تلفن‌ها جزو بهترین‌هایی هستند که دنیای گوشی‌های هوشمند تا به حال دیده است – بدترین از بهترین‌ها بودن هنوز هم بسیار عالی است. با تمام موارد گفته شده، حتما در نظرسنجی زیر به سری گلکسی اس مورد علاقه خود رای دهید و رتبه های خود را در نظرات به ما بدهید!

  • طیف پرچمداران سامسونگ همیشه سری S بوده است، در حالی که مدل های میان رده را در قالب سری A نیز تولید می کند.
  • بعد از پشت سر گذاشتن این مشکل، سامسونگ تمرکز خود را روی کیفیت محصولات گذاشت، به خصوص در این سال ها که با تولید گوشی های هوشمند گلکسی با سیستم عامل اندروید به عنوان یکی از غول های موبایل جهان شناخته می شود.
  • آن‌چه سامسونگ را از برندهای معتبری مانند سونی، ال جی یا HTC متمایز می‌کند، تدوام در حضور، به‌روز ماندن و عطش سیری‌ناپذیر برای به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار موبایل است.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه گلکسی F13، بهره‌مندی از اندروید 12 پیش‌فرض است.
  • در مطلب بهترین گوشی‌های سامسونگ، مدل‌هایی را که در یک سال و‌ نیم اخیر روانه بازار شده‌اند، انتخاب کرده‌ایم.
یا برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، یا هر سرگرمی شنیداری دیگری، هدفون های بی سیم زیادی وجود داردبا دستگاه های سامسونگ سازگار هستند. هندزفری های بیسیم سامسونگ در مدل های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ پرو از بهترین هندزفری های بیسیم در بازار هستند. خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ در کنار یک هندزفری بیسیم مناسب می تواند کارایی شما در استفاده از دستگاه‌های هوشمند را افزایش دهد. تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند . و اگر به دنبال گوشی سبز و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید گوشی‌های گلکسی بازسازی‌شده را که توسط مهندسان سامسونگ بازسازی شده‌اند و با گارانتی تحت پوشش قرار می‌گیرند، با هزینه کمتر خریداری کنید. با سامسونگ شما تجربه دلنشینی از کارایی و استفاده از رابط کاربری روان و بهینه با سخت افزار خود خواهید بود.

http://ebtekarkhodro.ir

این مجله خبری موبایل و تکنولوژی، هر سال، ده‌ها گوشی جدید وارد بازار می‌کند که بعضی از آن‌ها تنها در نقاط خاصی در دنیا فروخته می‌شوند. در سال ۲۰۱۲، سامسونگ رسما به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شد. شرکت سامسونگ، با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی وسایل الکترونیکی در دنیا است. در واقع، این شرکت، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تجاری در کشور کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود و ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خودش اختصاص می‌دهد. خلاصه اینکه سامسونگ یک برند بزرگ است و اثر زیادی روی صنایع مختلفی دارد که در آن‌ها فعالیت می‌کند. سامسونگ به‌منظور فروش بهتر در بازارهای مختلف همواره دو نسخه از پرچمدارهای خود، یکی با پردازنده‌ی اگزینوس و دیگری با پردازنده‌ی کوالکام، تولید و عرضه می‌کند.

گوشی سامسونگ Galaxy A33 5G ظرفیت 128 گیگابایت – رم 6