خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | gadgets361

هردو سری از پرقدرت‌ترین سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین نمایشگر و بهترین دوربین بهره می‌برند و به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند. اما آن‌چه تفاوت سری اس و سری نوت گوشی های سامسونگ را رقم می‌زند، وجود قلم S Pen در سری Note است. به‌منظور استفاده از تمام قابلیت‌های قلم پرکاربرد گوشی های نوت، سامسونگ معمولا این دستگاه‌ها را با صفحه نمایش‌هایی بزرگ‌تر روانه‌ی بازار می‌کند. البته آخرین نسل از گوشی های سری S هم از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند؛ اما اگر به این ابزار جادویی علاقه دارید، باید آن را جداگانه خریداری کنید. اگر فکر می‌کنید گوشی های Z Flip کاربرد منحصر به‌فردی که شما را به خرید آن‌ها ترغیب کند ندارند، سری Z Fold قطعا نظرتان را عوض می‌کند. تا شدن گوشی‌ های این سری، به‌شکل افقی انجام می‌گیرد و بنابراین صفحه نمایش آن‌ها عرض بیش‌تری دارد.

Samsung Galaxy A13 5G 4/64GB mobile phone

قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار عالی است. ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند. آخرین محصولات سری ای گوشی سامسونگ در سال 2019 رونمایی شدند که از مهم ترین آن ها می توان به گلکسی ای 10 و گلکسی ای 40 اشاره کرد.

قیمت گوشی سامسونگ چقدر است؟

گوشی های هوشمند سامسونگ طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهند. پس قطعاً قیمت گوشی هوشمند سامسونگ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و شما مایل هستید که گوشی سامسونگ را با قیمت مناسب تهیه کنید. قطعاً بعد از فاکتور قیمت، خرید گوشی رجیستر شده سامسونگ نیز برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما در دارسو این را برای شما در نظر گرفتیم. تکنولوژی سامسونگ در تولید گوشی هوشمند با کیفیت پس از سالها تجربه سبب این شده است که دستگاه های بسیار کاربر پسند و مناسب به بازار تولید کند. قاب گوشی سامسونگ یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی موبایل سامسونگ در بازار فناوری اطلاعات ایران است زیرا از بدنه گران قیمت و ظریف گوشی های سامسونگ در برابر خط و خش و ضربه های احتمالی محافظت می کند. بدون شک، مکمل سخت‌افزار در گوشی‌ های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که در تجربه کاربری افراد تأثیر به سزایی دارد.

  • این مسئله برای نرم افزارهای آن نیز صادق است، به خصوص که نرم افزارها از قابلیت به روزرسانی برخوردار هستند.
  • بله این قاب‌ها کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارند و از صدمه زدن به گوشی جلوگیری می‌کنند.
  • جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند.
  • امروزه برند محصولات به خصوص محصولات دیجیتال برای کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد.
  • لازم به ذکر است که استفاده از این تراشه‌ها در قیمت گوشی موبایل سامسونگ نیز تأثیرگذار است.

مغز متفکر گلکسی A03 تراشه Unisoc T606 محسوب می‌شود و جالب است بدانید این چیپست، قدرت بیشتری نسبت به تراشه Exynos 850 به‌ کار‌ رفته در گلکسی A13 گران‌قیمت‌تر دارد. دوربین اصلی این گوشی نیز از یک دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی تشکیل شده که چنین ترکیبی در رنج قیمتی ٣ میلیون تومان کاملاً مناسب است. شارژدهی گلکسی A03 به لطف استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و سخت‌افزار نه‌چندان پرمصرف بالاست.

http://ebtekarkhodro.ir

همچنین، مجله خبری موبایل و تکنولوژی گوشی سامسونگ تا شونده، در مقایسه با گوشی‌های معمولی این برند بسیار بالا است و خرید گوشی سامسونگ تا شونده برای عموم کاربران سامسونگ، عملا امکان‌پذیر نیست. اگر به فکر خرید گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشونده هستید، باید در سری گلکسی Z جستجو کنید. عملا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip اولین گوشی سری Z خانواده‌ی گلکسی بود اما گوشی گلکسی فولد به عنوان نیای تمام گوشی‌های گلکسی Z شناخته می‌شود. این شرکت، سالانه ده‌ها گوشی وارد بازار می‌کند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشی‌های سامسونگ است. با وجود این همه مدل گوشی و فناوری‌های مختلفی که در تولید آن‌ها به کار گرفته می‌شود، خرید گوشی سامسونگ و تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه کدام گوشی در واقع مناسب‌ترین گوشی برای شما است، کار بسیار دشواری است. برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سامسونگمراجعه نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 4G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت