جی اس ام آخرین اخبار و اطلاعات دنیای تکنولوژی و موبایل | gadgets361

هوش مصنوعی در آینده می‌تواند تصمیمات پیچیده‌تر و شبیه تصمیمات انسان بگیرد. پیشرفت هوش مصنوعی علاوه‌بر تاثیر در تلفن‌های هوشمند، روی تمامی دستگاه‌های هوشمند مانند اتومبیل‌ها یا لوازم خانگی تاثیر ‌می‌گذارد. هوش مصنوعی گوشی‌های آینده می‌تواند کارهای زیادی از جمله رزرو رستوران، توصیه تجربیات جدید، مدیریت برنامه‌های‌تان و خریدهای‌تان را انجام دهد.

http://ebtekarkhodro.irسری پرچمدار اوپو در لیست گواهی 3C قرار گرفت و سرعت شارژ دو مدل استاندارد و پرو آن فاش شد. اخیرا تصاویری از از گوشی Meizu 20 Pro منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد. گوشی Poco X5 Pro 5G به تراشه Snapdragon 778G مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. 4-خیلی از مردم ایران تونایی خرید محصولات حوزه تکنولوژی رو نخواهند داشت چون با توجه به درآمئ ناچیزشون فقط می توانند شکم خودشون رو سیر کنند. 3-همانطور که الان داریم از تکنولوژی خودروی 30 سال پیش استفاده می کنیم (پراید) ، همین تکنولوژی رو هم به تغییر در آینده استفاده خواهیم کرد. می‌توان گفت که در حال حاضر این قابلیت‌‌های عالی نمایشگرهای E-ink را نمی‌توان در صفحات نمایش OLED پیدا کرد.

تکنولوژي NFC بر اساس “شناسايي فرکانس راديويي” ساخته شده که به يک گجت امکان مي‌دهد تا به گجتي ديگر امواج راديويي ارسال کند و پس از شناسايي يکديگر، عمليات مشخصي بين آنها انجام شود. در این کاربرد، گوشی‌های مجهز به NFC رو در صورت نصب اپلیکیشن‌های مربوطه می‌شه مقابل دستگاه POS قرار داد و مبلغ خرید رو پرداخت کرد. برای مثال، یکی از مهمترین کاربردهای NFC در دنیای امروزی استفاده از موبایل مجهز به NFC به‌عنوان نوعی بلیط برای سیستم حمل‌ونقل عمومیه. در این صورت دیگه نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری نیست و تنها کافیه گوشی هوشمند خودتون رو برابر دستگاه NFC خوان قرار بدین. از ویژگی دیگر پاور بانک YESIDO YP25 این است که خروجی های این پاوربانک دارای استاندارد فست شارژ هستند که میتوانند گوشی شما را با سرعت بالا شارژ نمایند. پاوربانک یسیدو YESIDO مجهز به یک چیپست کاملا هوشمند است که میتواند از باتری گوشی شما در برابر نوسانات برق و اتصال کوتاه محافظت کند.

علم و فناوریگوشی Nokia G22 چه ویژگی‌هایی دارد؟

مجله خبری موبایل و تکنولوژیبردهایی مثل پرداخت آنلاین، مترو و اتوبوس شهری و پارکومترها از جمله موارد کاربر NFC در ایران هستن. از دیگر کاربردهای تکنولوژی NFC موبایل می‌شه به انتقال لحظه‌ای پول به افراد در کشورهای توسعه‌یافته و مدرن اشاره کرد. اطلاعات آنی اطلاعات تبلیغاتی و اعلان‌ها، کارت‌های پرداخت هوشمند NFC، ارائه بلیط، کنترل دسترسی افراد به بخش‌های مختلف، سابقه درمانی بیماران در سیستم سلامت و درمان از کاربردهای مهم این فناوری نوین هستن. شهر نیس فرانسه در سال 2010 پوشش گسترده NFC برای انواع خدمات شهری رو آغاز کرد.

  • بازار گوشی‌های هوشمند تقریباً هر سال با نوآوری‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود که حالا نوبت به گوشی‌های تاشو رسیده است.
  • مطمئناً این دستگاه‌های جدید دارای دوربین نیز خواهند بود تا برای ثبت تصاویر و ویدیوها نیز مناسب باشند.
  • بارزترین تأثیر معرفی فناوری درک سه بعدی در گوشی‌های هوشمند ، افزایش عکسبرداری و افزایش قابلیت های کاربرد AR است.
  • سنسورهای تشخیص اثر انگشت فعلی که می‎توانید آنها را در Galaxy S6 و iPhone 6 پیدا کنید از فناوری خازنی برای رد اثر انگشت شما استفاده می‎کنند.
  • سرعت انتقال داده از طریق NFC به اندازه 106، 212 یا 424 کیلوبیت بر ثانیه هستش که برای انتقال یک فهرست مخاطبان، تصویر یا موسیقی کافی هستش.
  • اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت وان‌پلاس به‌تازگی از صفحه‌کلید جدید خود به نام OnePlus Keyboard 81 Pro رونمایی کرده است.
همچنین باید خاطرنشان کنیم که تغییر تکنولوژی ۷ نانومتر به ۵ نانومتری تنها دو سال طول کشید. در این دو سال ، نیروی انسانی ، منابع مادی و مالی زیادی برای پیشرفت این فناوری به طور فزاینده‌ای سرمایه گذاری شد. این موبایل که قیمتش در آن زمان نزدیک به 4 هزار دلار بود و امروزه ارزش معادل آن بیش از 10 هزار دلار است، باعث انقلابی در دنیای ارتباطات شد. در‌حقیقت DynaTAC 8000x دنیا را متحول کرد و باعث شد بشر وارد مسیر جدیدی شود.

گوشی‌های تاشو