جدیدترینهای «تکنولوژی چین»:

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! با فرض اینکه انویدیا بتواند نتایج مشابهی را با Ada دریافت کند، افزایش ۱۴ درصدی پهنای باند را که از طریق حافظه ۲۴ گیگابیت بر ثانیه میآید را در نظر داشته باشد و سپس آن را با افزایش ۵۰ درصدی پهنای باند مؤثر جفت کنید. برای اینکه تیم فروش در کارش موفقتر عمل کند، باید از راهکارهایی ساده و تطبیقپذیر استفاده کند. یک ربات با سیستم یادگیری ماشین هیچ وقت نمیتواند به طور مستقل تفکر کند، تصمیمی بگیرد یا انتخابی داشته باشد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را فعال کنید و بپرسید “برنامه امروز من چیست؟ سپس از این مدلها برای اتوماسیون فرآیندهایی مانند طبقه بندی تصویر، تشخیص گفتار و پیش بینی بازار استفاده میشود. بسیاری از شرکتهای بزرگ از این نرمافزار استفاده میکنند، که عمدتا در ایالات متحده بوده و در زمینه نرمافزارهای کامپیوتری فعال هستند. اولین و مهمترین نکتهای که اکثر کاربران نرمافزار CRM مایکروسافت به آن اشاره کردهاند، کاربرپسند نبودن آن است. اکثر کاربران این نرمافزار به قیمت آن اعتراض داشتهاند. برخی کاربران گفتهاند که وقتی از این نرمافزار استفاده میکنند، خیلی از نرمافزارهای دیگر موبایلشان از کار میافتد. اما وقتی کسبوکارتان نوپا یا کوچک است، موضوع کمی فرق میکند. علاوه بر این، Dynamics 365 دارای طیف وسیعی از محصولات مدیریت کسب و کار دیگر، مانند ERP و برنامه های بازاریابی است، که آن را به گزینه ای وسوسه انگیز برای مشاغلی تبدیل می کند که می خواهند فرآیندها را در سراسر صفحه بازنگری کنند یا یک پلت فرم دیجیتال واحد را برای تمام عملیات خود ایجاد کنند. این نوع نمودار توزیع داده را خیلی ساده تر بیان می کند. به همین دلیل است که گفته میشود مدیریت تکنولوژی شما را به سمت پیشرفت و موفقیت در کار و سرمایه سوق میدهد زیرا این مدیریت به عنوان یک وسیله قدرتمند در توسعه ملی به حساب میآید و بیشتر افراد این روش را سرلوحه اهداف خود قرار میدهند.

این حجم خیلی محدود است، و حتما مجبور خواهید شد حجم اضافه بخرید، که البته هزینه آن جدا از هزینهی اولیهی نرمافزار محاسبه میشود. سادگی نرمافزار چقدر برایتان مهم است؟ چقدر میتوانید برای خرید نرمافزار CRM هزینه کنید؟ میخواهید چقدر اطلاعات وارد نرمافزار کنید؟ چقدر میتوانید برای آموزش کار با نرمافزار وقت بگذارید؟ شاید در آن روزگار که این دانشمندان ایرانی در تلاش برای ثبت دامنه “ir” بودند، مخالفان داخلی که اینترنت را یک مد روز زودگذر می­دانستند، حتی به ذهنشان هم خطور نمی­کرد که در 30 سال بعدی چقدر تمام زندگی خودشان و فرزندانشان به همین شبکه به ظاهر بی­فایده وابسته خواهد بود. این شرکت در سال 2012، تبلتهای Surface را معرفی کرد که نوعی تبلت هیبرید بودند و برای اولین بار نیز سختافزار آنها توسط خود مایکروسافت طراحی شده بود. همانطور که در اول مقاله هم گفتیم، باید بررسی کنید که آیا با توجه به قیمت دلاری سیستم، هزینههای موجود و مسائل مرتبط با تحریمهای اقتصادی توجیه خوبی برای خرید این نرمافزار دارید یا نه؟ برای شخصیسازی نرمافزار متناسب با کسبوکارتان هم باید هزینه جداگانهای را بپردازید.

از آنجاییکه CRM مایکروسافت نرمافزار سنگینی است، پس دیر بالا میآید و اگر سرعت اینترنت خوب نباشد، کار کردن با آن خیلی کسلکننده و وقتگیر خواهد بود. همچنین درسالهای آینده، احتمالا شاهد تغییراتی در دستگاههای مربوط به سیستمهای بیولوژیکی خواهیم بود. حاق ذاتش به ما مربوط اسـت، نـسبتی آزاد برقـرار سـازد . ما به ماشین نمونه­های مشابه را می­دهیم و ماشین برای اینکه یک پیش­بینی دقیق و صحیح داشته باشد، به نمونه­های قبلی مراجعه کرده و خروجی مناسب را تشخیص می­دهد. اولین توصیف گسترده در زمینه فناوری نانو به اهداف تکنیکی خاص دقیق دستکاری اتم ها و مولکول ها برای ساخت محصولات ماکرو اشاره دارد، که اکنون نیز به عنوان فناوری نانومولکولی شناخته می شود. الگوریتمهای ماشین لرنینگ با استفاده از روشهای مختلفی میتوانند آموزش داده شوند که هر کدام از این روشها مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای مثال، اگر مسئلهای وجود داشته باشد که هدف آن یافتن یک شی خاص در تصاویر مانند محل قرارگیری یک شی در تصویر یا تشخیص پلاک خودروها در پارکینگ باشد، با استفاده از الگوریتمهای ماشین لرنینگ باید دو مرحله انجام شود.

با تکنولوژی ابر مهندسان می توانند دسترسی سریع تر و بهتری به اطلاعات و مدل های ساختمانی خود داشته باشند زیرا داده ها به صورت اتوماتیک برای آنها سایت gadgets361 ذخیره می شود. به علاوه، به کمک نرمافزار CRM مایکروسافت داینامیک، اعضای تیم فروش میتوانند بهتر و هماهنگتر با هم همکاری کنند. در کل میتوانیم بگوییم که Microsoft Dynamics 365 در بخش فروش ماژولهای خیرهکنندهای ندارد. به عنوان مثال کشور دانمارک که مساحتی حدود استان آذربایجان شرقی دارد سالانه دوبرابر کل ایران صادرات کشاورزی دارد و این آمار تنها با کشاورزی دقیق پدید آمده است . چون برای خرید قابلیتهای دیگر آن، مجبور به پرداخت هزینه اضافی هستند که موجب میشود قیمت کل این محصول خیلی بالا برود.

نرمافزار مایکروسافت داینامیک سه ماژول کاربردی جامع دارد: فروش، بازاریابی، و خدمات مشتری. CRM مایکروسافت داینامیک قابلیتهای جامعی را در زمینه خدمات مشتری ارائه میدهد. CRM مایکروسافت داینامیک فرایند اتوماسیون تولید سرنخ، تبدیل سرنخ به فرضت بر اساس صلاحیت آن، مدیریت سفارش، و پیگیری صورتحسابها را ارائه میدهد. ماشین لرنینگ کلاسیک غالباً بر اساس میزان دقت نحوه یادگیری الگوریتم در پیش بینی ها طبقه بندی می شود. این الگوریتم از طبقه بندی برای تخمین احتمال وجود نقطه ای داده ای در یک گروه استفاده میکنه. مقایسه الگوریتم های یادگیری ماشین ، کدام را انتخاب کنیم؟ CRM مایکروسافت در دو نسخه ابری (on-line) و محلی (on-premise) موجود است که هر کدام ویژگیهای خودشان را دارند. آن هم به خاطر پیشرفتهای اخیر محصول و جذابیت سرویس ابری Azure مایکروسافت است. مایکروسافت با معرفی یک فروشگاه جدید بازی محور و سرویس اشتراک به کامپیوتر و لپ تاپ ، حرکتی خوشایند در صحنه بازی انجام داد. اما خدمات اژور تنها به لایه Saas محدود نمیباشد و خدمات متنوعی هم در دو لایه Paas، پلتفرم به عنوان سرویس و Iaas، زیرساخت به عنوان سرویس ارائه میدهد. این حسگرها هنگامی که دچار مشکلی میشویم، هشدارهایی به ما میدهند و همچنین توانایی تجزیه و تحلیل دادهها در یک بازه زمانی را دارند و میتوانند پیشنهاداتی درباره اینکه چگونه سلامتی خود را بهبود ببخشیم، ارائه دهند.

در علوم کامپیوتر، Shell به یک رابط کاربری گفته میشود که دسترسی به سرویسهای سیستم عامل را امکانپذیر میکند. با اینهمه، اگر یک کسبوکار بزرگ با تعداد زیادی کارمند هستید که مشتریان مختلفی از سراسر دنیا دارید و در بخش CRM کسبوکارتان از متخصصان خبرهای بهره میبرید، و گذشته از اینها هزینهی تهیه این نرمافزار برایتان زیاد نیست، پس احتمالا نرمافزار CRM مایکروسافت برای شما گزینه مناسبی است. شرکتهای بین المللی بزرگ با مشتریان مختلف از سراسر دنیا سر و کار دارند، مسلما ورودی و خروجیهایشان با یک کسبو کار کوچک داخلی خیلی فرق می کند. از ویژگی های این صفحات می توان به موارد زیر اشاره کرد: مقاومت فشاری بالا به دلیل عدم وجود حباب در آنها، جذب آب بسیار کم در آنها و در حدود فقط ۰.۲ درصد، عدم نفوذ مویینگی آب در آنها، امکان برش با هر ابزار تیز بدون نیاز به سیم داغ، ضریب انتقال حرارت بسیار بسیار پایین، نصب و اجرای بسیار راحت و تنها با چسب و یا پیچ. اگر مخاطب دیدار باشید، دیدهاید که قبلا این نرمافزار را در لیست بهترین نرمافزارهای CRM در ایران و جهان معرفی کردیم.

کارآمدترین مجموعه ابزار در زمینهی افزایش بهرهوری کاری، بیشک آفیس مایکروسافت محسوب میشود که هفتمین نسخهی آن با عنوان «آفیس ۲۰۱۳» به بازار آمده. در واقع همان روشی که انسان ها به طور طبیعی یاد می گیرند را تقلید می کند – به تدریج مهارت ها را افزایش میدهد و دقت را بهبود می بخشند. هدف اصلی این است که به سیستم ها اجازه دهیم بدون هیچ گونه مداخله یا راهنمایی انسان به طور خودکار یاد بگیرند و اقدامات را متناسب با آن تنظیم کنند. گوگل و هوآوی در گذشته نیز در ساخت محصولات دیگری چون گوشی هوشمند نکسوس 6 پی هوآوی با هم همکاری کرده بودند. ماشین لرنینگ از فناوریهای پیشرفته و ضروری است که در سیستمهایی چون دیدن و تشخیص کامپیوتری، تشخیص دادن صدا، پردازش زبان و…

اگر شما هم یک کسبو کار کوچک یا جدید هستید، باید نرمافزاری را انتخاب کنید که در عین حال که نیازهایتان را برطرف کرده و کمک میکند تا در کارتان رشد کنید، مقرون به صرفه هم باشد. یک میلیارد دلار برای رقابت با چین کافی نیست! البته که همه میخواهند نرم افزاری کاربرپسند و ساده داشته باشند تا کار کردن با آن نیاز به آموزشهای خاصی نداشته باشد. • دستهبندی مرتب کردن خروجی در چند گروه است. • مواد زیست سازگار با کارآيي بالا، از توانايی بشر در کنترل نانوساختارها حاصل خواهدشد. که با این تکنولوژی بسیار سریع و با دقت بالاتری در حال انجام است. اگر شما یکی از توسعهدهندگان سیستم عامل مک باشید احتمالا اولین پیشنهاد شما به مبتدیان برای این منظور، (Xcode) خواهد بود. احتمالاً شاهد راهاندازی جدیدی از انویدیا خواهیم بود که یک راهحل پیشرفته AD102 (یعنی RTX 4090) با چیزی بین ۱۳۲ تا ۱۴۰ جریان چند پردازنده فعال و مدلهای سطح پایینتر از جریان چند پردازنده کمتری استفاده میکنند.

بیایید برخی ویژگیهای این دو نسخه را با هم مقایسه کنیم. همانطور که در درسنامه آموزش رایگان نرم افزار CRM هم گفتیم، فرایند یادگیری این نرمافزار، یکی از اصلیترین معیارهای انتخاب است. در حقیقت، این الگوریتم، به دنبال روشی است که خوشههایی با نقاط همگن به وجود آورد. قطعا صنعت ساخت و ساز ماشینی شده با صنعت قدیمی تر متفاوت است. مایکروسافت تقریبا در تمامی زمینههای صنعت فناوری اطلاعات، محصولات و اپلیکیشنهای بسیار خوبی را ارائه کرده است. افراد بسیاری در صنعت فناوری با بیم و امید به قضیه جدایی گیتس از مایکروسافت نگاه میکردند و میخواستند بدانند که این شرکت پس از وی، به کجا خواهد رسید. اگر به دنبال چیزی سادهتر، مقرونبهصرفهتر و مطابق با نیازهای کسبوکارهای کوچک هستید، باید سایر گزینهها را بررسی کنید.

چون در حالت پیشفرض فقط تقویم میلادی را دارد. باید تقویم شمسی را در این نرمافزار نصب کنید. اما همانطور که در مقالهی «مشاور CRM چطور به شما کمک میکند» گفتیم، موارد بسیار مهمتری هم هستند که باید در نظر داشته باشید. نرمافزار CRM مایکروسافت امکانات فوقالعاده حرفهای را در اختیار کسبوکارها قرار میدهد که لزوما به آنها احتیاج نخواهید داشت. این نرم افزار سی آر ام امکانات فوقالعاده حرفهای را به کاربرانش ارائه میدهد. دیدهایم که این شرکت همچنان توانسته که جایگاه خود در بین مشتریان خرد و سازمانی را حفظ کند و در زمینههایی همانند سیستمعاملها، نرمافزارها و سرویسهای بازی آنلاین، حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

تیم فروش میتواند سرنخهای بیشتری را تولید کرده و روابطش با مشتریان را بهتر مدیریت نماید. کسبوکارهای جدید، کم و بیش با مشکل بودجه مواجه هستند. این مشکل اغلب موجب میشود که خیلیها از آن دلزده شوند و تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند. این نرمافزار بیش از ۴۰۰۰۰ کاربر در سراسر دنیا دارد. نرمافزار CRM مایکروسافت امکانات فوقالعاده زیادی دارد. بعدها متوجه میشوید که به خیلی از این امکانات اصلا نیاز نداشتهاید. پیشرفت در تکنولوژی به این معنی است که ساخت فلز فوری به سرعت تبدیل به یک واقعیت می شود، که به وضوح دنیایی جدید از امکانات را باز می کند.