تازه های تکنولوژی ایمنا | gadgets361

در حالی که ممکن است وجود چنین قابلیتی بیهوده به نظر برسد، اما این توانایی دوربین‎ها را قادر خواهد ساخت تا اعمال هوشمندانه‎ای را بر اساس موقعیت و شرایط از خود نشان دهند. در سال گذشته، شرکت فیسبوک بخش جدیدی را افتتاح کرد که وظیفه اصلی کارکنان آن، توسعه تکنولوژی‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد با بهره‌گیری از ذهن خود، تایپ کنند. همچنین، دانشمندان دانشگاه MIT در حال توسعه‌ی دستگاهی به نام AlterEgo هستند که به افراد این امکان را می‌دهد تا تنها با استفاده از افکار خود با کامپیوترها مکالمه کنند. میتوان با اتصال این دستگاه به یک رابط متصل به مغز، برنامه‌ها و پیام‌های مورد نظر را فقط از طریق فکر به آن راه اندازی کنید. نمی‌توان دقیقاً پیش‌بینی کرد که تلفن همراه در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی خواهند داشت، با این حال می‌دانیم که تلفن‌های هوشمند بخشی ضروری از زندگی ما هستند و این دستگاه‌ها روز به روز تغییر می‌کنند و پیشرفته‌تر می‌شوند.

در حال حاضر بهترین نمایشگر برای این کاربردها، صفحات نمایش E-ink است که در تبلت‌های کتاب خوان Kindle کمپانی آمازون یافت می‌شوند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط کاربران، ساعت‌ها مطالعه متون و کتب مختلف توسط این تبلت‌ها موجب خستگی چشم‌ها نمی‌شود. علاوه بر این امکان استفاده از این نمایشگرها حتی در موقعیت‌های روشن و در هنگام تابش نور مستقیم آفتاب نیز به خوبی امکان پذیر است.

ساعت پخش و بازپخش سریال شهباز / معرفی بازیگران سریال شهباز

مجله خبری موبایل و تکنولوژی از گوشی های هوشمند برای فیلم برداری همیشه استفاده می کنند، بنابراین کاربران الزامات جدیدی برای پایداری در فیلم برداری دارند تا موجب کلافگی و عصبانیت آن ها نشود. گوشی های هوشمند با لرزشگیر خوب غالباً ترکیبی از لرزشگیر نوری OIS و لرزشگیر الکترونیکی تصویر OIS استفاده می کنند تا به نوعی این مشکل را برطرف کنند. از این نظر ، روش micro PTZ این است که نسبت لنز و عنصر حساس به نور را با هم ثابت کند. طبق ادعای پژوهشگران چندین دانشگاه، گوشی‌های وان پلاس، شیائومی و اوپو که در چین به فروش می‌رسند، اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کنند. رابط کاربری One UI 5.1 برای سری گلکسی S20 تا S22 به‌همراه گلکسی زد فولد 3 و 4 و زد فلیپ 3 منتشر شد.

  • بنابراین بازار در آینده احتمالاً در اختیار دستگاه‌هایی خواهد بود که در حالت عادی ابعاد کوچکی خواهند داشت، اما زمانی که باز شوند، یک نمایشگر بزرگ در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
  • با خرید اشتراک تصاویر ، وکتور و طرح های psd خارجی را بدون محدودیت روزانه دانلود کنید.
  • در حال حاضر ضريب خطاي Touch ID آيفون برابر 1 به 50 هزار است، اما نوع اوليه اسکنر ليزري که قبلا آزمايش شده حتي از اين هم دقيق‌تر خواهد بود.
  • X75 جدیدترین مودم موبایلی کوالکام است که سرعت دانلود و آپلود بیشتری دارد و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، اتصال پایداری ارائه می‌دهد.
  • فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند.
  • شايعات جديد از ورود فناوري واقعيت افزوده در آيفون 8، به عنوان اولين محصول واقعيت افزوده اپل خبر مي‌دند.

این نمایشگرها می‌توانند تصاویر یا فیلم‌های سه‌بعدی را ارائه دهند که از هر زاویه‌ای بدون نیاز به استفاده از عینک سه‌بعدی قابل مشاهده هستند. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ایلان ماسک قصد دارد گوشی هوشمندی به نام تسلا مدل Pi را روانه بازار کند که می‌تواند به‌راحتی باتری خود را از طریق نور خورشید کاملاً شارژ کند. ایلان ماسک می‌گوید گوشی‌های مدل Pi با خودروهای تسلا ارتباط عمیقی خواهند داشت. حتما برایتان پیش آمده است که وقتی شارژ گوشی‌تان تمام می‌شود شارژر همراه خود ندارید! تا چند سال دیگر مشکل شارژ گوشی و همراه نداشتن شارژر حل می‌شود، زیرا انتظار می‌رود دستگاه‌های هوشمند بعدی بتوانند به‌صورت بی‌سیم از طریق هوا شارژ شوند.

http://ebtekarkhodro.ir

هر ساله فناوری‌های بسیاری در گوشی‌های هوشمند ظهور می‎‌کند و سال ۲۰۲۰ هم شاهد ظهور فناوری‌های جدید در این زمینه بودیم. سامسونگ چندي پيش گوشي Galaxy A8s را به عنوان اولين گوشي هوشمند مجهز به پنل نمايش Infinity-O معرفي کرد. اين غول تکنولوژي روز گذشته از همان دستگاه هوشمند اين بار تحت عنوان Galaxy A9 Pro براي بازارهاي جهاني رونمايي کرد. اين گوشي ابتدا براي بازار چين عرضه شد اما به نظر مي‌رسد که سازنده‌اش به خوبي متوجه نياز بازار به چنين دستگاهي شده و قصد دارد آن را به زودي به قيمت 540 دلار روانه ساير کشورها کند. انتظار مي‌رود که در خلال هفته‌هاي آينده شاهد ورود تدريجي Galaxy A9 Pro به کشورهاي ديگري به جز بازارهاي آسيايي باشيم اما ممکن است که قيمت نهايي اين مدل کمي با قيمت تقريبي مذکور متفاوت باشد. بر اساس اخبار منتشر شده جدیدی که از سوی دفتر مرکزی سامسونگ در کره جنوبی به بیرون درز کرده است، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای آوردن برخی ویژگی های جدید به گوشی های ارزان قیمت تر خود در آینده است.

گوشی موبایل تلفن همراه تکنولوژی