بهترین گوشی های سونی اکسپریا؛ معرفی برترین گوشی سونی در سال ۲۰۲۲ پلازا | gadgets361

مجله خبری موبایل و تکنولوژی شما در مورد قیمت جدیدترین گوشی سونی 2022 چیست؟ کدام یک از آن‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید. آپدیت گوشی سونی به برطرف شدن بسیاری از باگ ها و ایرادات نرم افزاری این دستگاه کمک می کند. به چند روش مختلف می توان گوشی های سونی را بروز رسانی کرد که در ادامه تمامی آنها را به شما آموزش می دهیم.

http://ebtekarkhodro.irاکسپریا ۱ IV را می‌توان از درگاه USB-C یا با شارژ بی‌سیم شارژ کرد، اما باید آداپتور و کابل شارژ ۳۰ واتی را خودتان تهیه کنید زیرا سونی هیچکدام را ارائه نمی‌دهد. اگرچه گوشی سونی اکسپریا ۱ IV یکی از پرچمداران اندروید است اما فقط این ویژگی نمی‌تواند توجیه‌گر قیمت بالای آن باشد. گوشی سونی Xperia 10 III Lite از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۹۰ بهره‌مند است و رم ۶ گیگابایتی دارد. حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت می‌باشد که بوسیله‌ی microSD قابل افزایش است. در رابطه با دوربین‌ها، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین پشت، و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌باشد.

  • آیا به دنبال خرید گوشی سونی هستید اما نمی‌دانید کدام مدل آن مناسب شماست؟ Xperia 1 II یا Xperia L4 یا Xperia 5 و … ؟ تنها کافیست که به نمایندگی موبایل سونی سری بزنید.
  • گوشی اکسپریا ۱ IV که توسط چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 پشتیبانی می‌شود، عملکرد بسیار خوبی دارد.
  • اکسپریا ۱ IV را می‌توان از درگاه USB-C یا با شارژ بی‌سیم شارژ کرد، اما باید آداپتور و کابل شارژ ۳۰ واتی را خودتان تهیه کنید زیرا سونی هیچکدام را ارائه نمی‌دهد.
  • زوم اپتیکال واقعی اخیرا به آن اضافه شده است، مانند لنزهای زوم ساخته شده برای دوربین‌های DSLR و بدون آینه، این لنز تله فوتو به صورت مکانیکی بین زوم ۳٫۵x تا ۵٫۲x حرکت می‌کند.
  • سه دوربین اصلی به صورت عمودی تو یه برآمدگی مناسب گوشه سمت راست گوشی قرار گرفتن و قسمت پشتی به غیر از لوگو SONY و XPERIA خبر خاص دیگه ای نیست.
البته مطمئنا تفاوت‌هایی بیش از کوچکتر بودن صفحه نمایش برای کاهش دادن قیمت این گوشی وجود دارد. اما بهرحال این دو گوشی بیش از آنکه فکرش را بکنید به هم شباهت دارند و باید گفت که Xperia 5 II تعادل بهتری از قیمت و ویژگی‌ها را به شما عرضه می‌کند. این گوشی که یکی از برترین گوشی های سونی 2022 است، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1080 × 2520 و رفرش ریت 120 هرتزی است که قطعا کارکرد روانی خواهد داشت. حتی گوشی Xperia 1 II هم چنین رفرش ریت بالایی ندارد و بنابراین در حداقل یک جنبه Xperia 5 II بهتر عمل می‌کند. نمایشگر 4K با رفرش‌ریت 120 هرتز گوشی فوق‌العاده است و شارژدهی نیز در سطح قابل قبولی است.

سونی اکسپریا 1 مارک III ؛ از بهترین گوشی های سونی

آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. آموزش افزایش نور چراغ قوه خانواده Z همونطور که میدونید در خانواده ی Z سونی مقدار نور دهی چراغ قوه ی گوشی بسیار کمه اما با استفاده از آموزش زیر میتونید اون رو افزایش… دانلود ۶٫۰ Gapps اگر می خواهید یک کاستوم رام با اندروید ۶ مارشمالو را روی گوشی خود نصب کنید، نیاز به دانلود G-apps دارید. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عکس های با جزئیات و کیفیت مناسبی میندازه و رنگ ها رو خوب و زنده درمیاره. فعلا 4 روزه داره مداوم کار میکنه و خراب نشده به نظر کیفیت قابل قبولی داره .

آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5

دوربین‌ها با وجود اینکه امکانات زیادی دارند ولی بازهم برای استفاده کاربران حرفه‌ای مناسب هستند و زوم اپتیکال نیز تنها محدود به 2.5 برابر است. فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر با هدف تأمین بهترین قطعات و لوازم جانبی موبایل با قیمت مناسب، فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است. کاربران محترم کالاتیک می‌توانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویس‌دهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند. متاسفانه گوشی‌های سونی حتی نسبت به پیکسل‌های گوگل نیز در بازار ایران پیدا نمی‌شوند. در حال حاضر هیچکدام از مدل‌های جدید در بازار کشور وجود ندارد؛ به همین خاطر نمی‌توانیم گوشی را به‌عنوان بهترین گوشی سونی موجود در بازار ایران، معرفی کنیم. گوشی Sony Xperia 5 II در واقع یک نسخه کوچکتر و ارزانتر از گوشی سونی Xperia 1 II است.

و تمام گوشی‌های سونی