بهترین گوشی های سونی اکسپریا؛ معرفی برترین گوشی سونی در سال ۲۰۲۲ پلازا | gadgets361

گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است. با این حال ، باید شارژر و حتی کابل USB را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید ، زیرا سونی تمام پلاستیک ‌ها را از جعبه بسیار جمع و جور گوشی حذف کرده است. نکته مثبت این است که Xperia 5 IV برای اولین بار در کل سری 5 دارای پشیبانی از حالت شارژ بی سیم است. از لحاظ فیزیکی ، Xperia 5 IV تقریبا هم اندازه گوشی Xperia 5 III است.

در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. در این مقاله بهترین گوشی های سونی را معرفی کردیم و ویژگی‌های هر یک از انها را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که احتمالا متوجه شده باشید، بیشترین تمرکز گوشی های سونی، دوربین و صفحه نمایش است و البته سونی توانسته در این دو زمینه بسیار خوب عمل کند.

گوشی سونی Xperia IV 5G | حافظه 256 رم 12 گیگابایت ا Sony Xperia IV 5G 256/12 GB

یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدل‌های گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبره‌ای می‌باشد. در حقیقت سونی اکسپریا 10 مارک IV ارزان‌ترین گوشی سونی در سال 2022 است. اما با وجود این، سونی این گوشی را ویژگی‌های قابل توجهی همراه کرده است.

  • گوشی سونی که قبلا با نام سونی اریکسون شناخته میشد، زیرمجموعه‌ای از شرکت سونی است.
  • این مرکز دارای تکنسین‌های متخصصی است که در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سونی تخصص ویژه‌ای دارند.
  • قیمتی که گذاشتید بالاست، رجیستری هم نداره، اگه قیمتتون منطقی بود، من همین الان میخریدم.
  • متقاضیان این سرویس می‌توانند به نمایندگی سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.
  • قبل از این که مراحل بروز رسانی موبایل sony را شروع کنید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.
به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. کارشناسان واحد فروش نمایندگی رسمی موبایل سونی متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین مدل گوشی سونی را به شما معرفی می‌کنند. اما فروش موبایل سونی تنها سرویسی نیست که این مرکز به کاربران ارائه می‌دهد، چراکه نمایندگی سونی خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل سونی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین هر مشکلی که برای موبایلتان به وجود آمد، می‌توانید تعمیرات آن را به این مرکز بسپارید.

گوشی موبایل سونی مدل Sony Xperia One یک سیم‌کارت ظرفیت 32 گیگابایت

متقاضیان این سرویس می‌توانند به مجله خبری موبایل و تکنولوژی سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که کاربران به هر دلیل قصد حضور در این مرکز را ندارند، می‌توانند برای بازیابی اطلاعات موبایل سونی خود از نرم افزارهای موجود برای این کار استفاده نمایند. کارشناسان ارشد فروش حاضر در این مرکز با انواع گوشی های برند سونی اعم از انواع سری های اکسپریا و ویژگی های فنی آنها آشنایی کامل دارند. آنها با توجه به میزان بودجه شما و نیز کاربری مورد نظرتان بهترین مدل ها را به شما معرفی می کنند.

http://ebtekarkhodro.ir