بهترین گوشی های سونی اکسپریا؛ معرفی برترین گوشی سونی در سال ۲۰۲۲ پلازا | gadgets361

قابلیت‌های ویدیویی Xperia بالاست، حالت دریافت اولیه نقطه در کنار فوکوس خودکار چشمی ‌و ردیابی اشیا از ویژگی‌های برجسته آن است. Video Pro و Cinema Pro نیز از گزینه‌های دوربین برای فیلمبرداری است که به شما امکان می‌دهند برای گرفتن فیلم حرفه‌ای یا سینمایی‌تر تنظیمات ویدیو را تغییر دهید. یکی خالی شدن سریع شارژ باتری و دیگری تغییر حالت دادن شکل ظاهری باتری که معمولا از حالت تخت خارج شده و باد میکند و برای تست تغییر وضعیت کافیست باتری را بر روی یک سطح شیشه ای بچرخانید.

راهنمای آی تی بازار

اما با این وجود گوشی اکسپریا ۱ IV به شدت گران است، در حین بازی‌های سخت و پیشرفته نیز گرم می‌شود. در نظر داشته باشید که این گوشی اندروید آداپتور شارژر یا کابل ندارد. اگر از عملکرد باتری گوشی موبایل خود رضایت ندارید و فکر می کنید نسبت به قبل باتری عملکرد و کیفیت خود را از دست داده است وقت آن رسیده است که باتری قدیمی را با یک باتری مناسب تعویض کنید. سونی این گوشی را بیشتر به‌عنوان جایگزین دوربین‌های عکاسی عرضه کرده و با نوجه به ویژگی‌ها و لنزهای پیشرفته‌ای که این گوشی دارد، در این زمینه موفق هم بوده است. ابزارهای تصویربرداری این گوشی جزو پیشرفته‌ترین‌ها در هر گوشی در بازار هستند و می‌توانند عکاسان حرفه‌ای را کاملا راضی کنند. اما کاربران معمولی بهتر است تا می‌توانند از این گوشی فاصله بگیرند.

http://ebtekarkhodro.ir

اما اگر از طرفداران پر و پا قرص مجله خبری موبایل و تکنولوژی هستید، این گوشی از برترین گوشی های اقتصادی سونی ۲۰۲۲ که می‌توانید خریداری کنید. اگر وقت کافی برای کار با این برنامه‌ها بگذارید و با تمام تنظیمات آن آشنا شوید، می‌توانید تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده‌ای ثبت کنید. دوربینی که سونی در این گوشی به‌کار گرفته، مناسب کاربرانی که با عکاسی آشنایی کافی ندارند و می‌خواهند بدون انجام تنظیمات، عکس‌های با کیفیت بگیرند نیست.

در نهایت باید برای بروز رسانی موبایل از اینترنت قوی و پر سرعت استفاده کنید. باتری‌های لیتیوم یونی امروزی سریع‌تر از باتری‌های سنتی شارژ می‌شوند. اما میزان حفظ شارژ آنها چندان طولانی نیست و در حالت عادی می بایست روزانه یکبار شارژ شوند. پیشنهادی که کارشناسان تعمیرات موبایل سونی دارند آن است که قبل از اتمام کامل شارژ باتری، نسبت به شارژ گوشی اقدام شود. رسیدن شارژ به صفر درصد باعث می‌شود که عمر باتری گوشی موبایل کاهش پیدا کند.

بهترین گوشی سونی در سال 2022 کدام مدل است؟

در بخش دوربین نیز شما به دوربین‌های 3 گانه دسترسی دارید که می‌توانند تصاویر را با کیفیت قابل توجهی ثبت کنند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز در دسترس هستند. در ادامه نگاهی داشتیم به لیست گوشی های جدید سونی از مدل‌های اقتصادی تا گوشی‌های پرچمدار این کمپانی ژاپنی. چون قیمتش چه به یورو و چه به دلار که حساب کردم بین 5-10 میلیون تومان ارزانتر است.

  • شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید.
  • برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید.
  • اگر از عملکرد باتری گوشی موبایل خود رضایت ندارید و فکر می کنید نسبت به قبل باتری عملکرد و کیفیت خود را از دست داده است وقت آن رسیده است که باتری قدیمی را با یک باتری مناسب تعویض کنید.
  • این گوشی دو سیم کارته است و هر دو درگاه آن فقط از سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کنند.
  • نمایندگی مجاز موبایل سونی ضمن ارائه مشاوره تخصصی فروش، شما را در تجربه خریدی به صرفه و آگاهانه یاری می کند.