بهترین گوشی های سونی اکسپریا؛ معرفی برترین گوشی سونی در سال ۲۰۲۲ پلازا | gadgets361

اگر از مجله خبری موبایل و تکنولوژی گوشی‌های هوشمند سونی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به نمایندگی موبایل سونی با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش، برای عیب‌یابی گوشی خود دست به کار شوید. نرم افزار Phone Check Pro 11.8 یکی از نرم افزارهای موجود است که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. این نرم افزار به کاربر این امکان را می‌دهد تا تمام اجزای اصلی موبایل خود را به سرعت بررسی و تست کند. با این برنامه امکان تست عملکرد آنتن شبکه، WiFi، نمایشگر، صفحه نمایش لمسی، GPS، صدا، دوربین، سنسور، ذخیره سازی، حافظه، پردازنده و باتری وجود دارد. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.

باتری اصلی گوشی سونی Sony Xperia Neo L

پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. نرم افزار را اجرا کرده و منتظر بمانید تا موبایل شما را شناسایی کند. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید. نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد.

گوشی Sony Ericsson W580

مدل IV حتی 1 میلی متر کوتاه تر و باریک تر بوده ، اما مدل جدید اکنون 4 گرم سنگین تر شده است. نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود. پکیج دوربین رو سه سنسور تشکیل میده که دوربین اصلی 12 مگاپیکسله و دو لنز اولترا واید و تله فوتو هم از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده میکنن.

  • پیشنهادی که کارشناسان تعمیرات موبایل سونی دارند آن است که قبل از اتمام کامل شارژ باتری، نسبت به شارژ گوشی اقدام شود.
  • قابلیت‌های ویدیویی Xperia بالاست، حالت دریافت اولیه نقطه در کنار فوکوس خودکار چشمی ‌و ردیابی اشیا از ویژگی‌های برجسته آن است.
  • در نظر داشته باشید که این گوشی اندروید آداپتور شارژر یا کابل ندارد.
  • اما اگر از طرفداران پر و پا قرص اکسپریا هستید، این گوشی از برترین گوشی های اقتصادی سونی ۲۰۲۲ که می‌توانید خریداری کنید.
  • متاسفانه گوشی‌های سونی حتی نسبت به پیکسل‌های گوگل نیز در بازار ایران پیدا نمی‌شوند.

همینطور این گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیز بوده که باز کردن قفل گوشی موبایل را برای شما آسان‌تر و امن‌تر می‌کند. سونی اکسپریا پرو مارک I نقاط قوت زیادی دارد ولی قیمت آن آنقدر بالا است که شاید 90 درصد خریداران با نگاه اول به قیمت، قید خرید آن را بزنند. شاید خبر خوب هم همین باشد که سونی آنقدرها به کاربران عادی اهمیت نمی‌دهد. این کمپانی با این گوشی قصد دارد نظر عکاسان حرفه‌ای را به خود جلب کند. عکاسان و تصویربردارانی که به‌دنبال یک گوشی همه‌کاره برای خود هستند.

http://ebtekarkhodro.ir

یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی، خدمات مرتبط با تعویض باتری موبایل سونی است. در این مرکز به دلیل وجود آرشیو جامعی از انواع باتری‌های گوشی تلفن همراه امکان تعویض باتری تمام گوشی‌ها در کمتر از 10 دقیقه وجود دارد. تعویض باتری گوشی‌های سونی در این مرکز، پس از طی مراحل عیب‌یابی، تست باتری، کسب اجازه از صاحب دستگاه و اطمینان از خرابی باتری انجام می‌پذیرد. در ارتباط با باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های امروزی ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد. آیا به دنبال خرید گوشی سونی هستید اما نمی‌دانید کدام مدل آن مناسب شماست؟ Xperia 1 II یا Xperia L4 یا Xperia 5 و … ؟ تنها کافیست که به نمایندگی موبایل سونی سری بزنید.