بررسی مشخصات گوشی Sony Xperia 5 III موبونیوز | gadgets361

همچنین توصیه می‌شود که در زمان رسیدن شارژ به ۳۵ یا ۴۰ درصد گوشی به شارژر متصل شود؛ این کار به حفظ ظرفیت باتری کمک می‌کند و از افزایش دمای گوشی در هنگام شارژ پیشگیری می کند. یکی از پرمتقاضی‌ترین سرویس‌های مرتبط با گوشی‌های تلفن همراه، از جمله گوشی‌های سونی، سرویس تعویض و تعمیر صفحه نمایش است. با وارد شدن ضربه به گوشی، صفحه نمایش، جزو نخستین قطعاتی است که دچار شکستگی می‌شود. در صورت خرابی این بخش، نیاز است تا گوشی تلفن همراه بررسی شده و بسته به میزان خسارت وارد شده، گلس، ال سی دی و یا هر دو اینها تعویض شود. گوشی سونی که قبلا با نام سونی اریکسون شناخته میشد، زیرمجموعه‌ای از شرکت سونی است. گوشی‌های Sony در ابتدا با سیستم عامل ویندوز شروع به کار کردند اما بعدها سیستم عامل آن به اندروید تغییر داده شد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار موبایل گردید.

  • در حالیکه این جک مفید ۳٫۵ میلی متری اکنون به گوشی‌های ارزان قیمت تعلق گرفته است، گوشی اکسپریا ۱ IV همچنان از معدود تلفن‌های رده بالایی است که آن را حفظ کرده است.
  • کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند.
  • برای مقایسه، S22 Ultra تمایل دارد در موقعیت‌های مشابه بیش از حد تند و تیز شود.
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز در دسترس هستند.
  • به بازارچه مرزی خوش امدید😉 کلیه کالا ها آکبند می باشد(مگر قید شده باشد استوک) و قدیمی بودن انها به علت خرید مستقیم از گمرک و سازمان های دولتی زیر نظر گمرک می باشد.
اسپیکر استریو استفاده شده که بالا و پایین صفحه نمایش قرار گرفتن صدای با کیفیتی رو میدن و بلندیشون مناسبه اما خیلی خفن نیست و کمی برای یه گوشی پرچمدار ضعیفه. ولی محل قرار گیریشون مناسبه و باعث میشه موقع استفاده عمودی یا بازی خفه نشن. جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده اش تو گوشی های پرچمدار بسیار نکته خوب و مثبتی به حساب میاد و کیفیت صدای خوبی هم بهتون میده. برخلاف صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ۴K، سلول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به راحتی با یک بار شارژ، یک روز کامل شما را همراهی می‌کند.

گوشی Sony Ericsson W580

حالت‌های دیگری نیز وجود دارند که سرعت شاتر یا نوردهی را در اولویت مجله خبری موبایل و تکنولوژی می‌دهند، همچنین یک حالت دستی که به شما امکان می‌دهد تنظیماتی مانند ISO و تعادل رنگ سفید را تغییر دهید. سونی اکسپریا ۱ IV با ارائه دقیق رنگ، صحنه‌ها را با جزئیات زیاد و نور طبیعی خوب جلوه می‌دهد. سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در اکسپریا ۱ IV وجود دارد، یک لنز اصلی با لرزشگیر اپتیکال ، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تله فوتو با OIS و زوم اپتیکال واقعی. زوم اپتیکال واقعی اخیرا به آن اضافه شده است، مانند لنزهای زوم ساخته شده برای دوربین‌های DSLR و بدون آینه، این لنز تله فوتو به صورت مکانیکی بین زوم ۳٫۵x تا ۵٫۲x حرکت می‌کند. مدلی که در ایالات متحده عرضه می‌شود ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد در حالی که مدل بریتانیا/اروپا با ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود، اما هر دو دارای اسلات کارت هستند تا امکان افزایش فضا وجود داشته باشد. حالا باید گزینه ای با عنوان system update یا به روز رسانی نرم افزار را پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید.

http://ebtekarkhodro.ir

به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. کارشناسان واحد فروش نمایندگی رسمی موبایل سونی متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین مدل گوشی سونی را به شما معرفی می‌کنند. اما فروش موبایل سونی تنها سرویسی نیست که این مرکز به کاربران ارائه می‌دهد، چراکه نمایندگی سونی خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل سونی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین هر مشکلی که برای موبایلتان به وجود آمد، می‌توانید تعمیرات آن را به این مرکز بسپارید.

واحد تعمیرات تلویزیون سونی

سرعت گوشی هم به‌لطف پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 بالا است اما سونی در مورد پشتیبانی نرم‌افزاری از این گوشی خیلی روشن و صریح عمل نکرده است. آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه گوشی سونی… سونی همیشه سعی کرده طراحی ساده و در عین حال با کیفیت ساخت بالایی رو برای گوشی هاش استفاده کنه. گوشی اکسپریا 5 مارک 3 هم از همین اصل پیروی میکنه و کاملا از متریال با کیفیتی ساخته شده. وزن کم (168 گرم)، اندازه کوچیک و کامپکت این گوشی و لبه های گرد استفاده شده باعث شده با یه گوشی خوش دست و جمع جور طرف باشیم. قسمت پشتی از گلس براق ساخته شده که کمی اثر انگشت روش میمونه، اما استفاده از گوریلا گلس 6 توش باعث شده خط و خش زیادی روش نیفته.