بررسی مشخصات گوشی Sony Xperia 5 III موبونیوز | gadgets361

این مرکز دارای تکنسین‌های متخصصی است که در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سونی تخصص ویژه‌ای دارند. با این وجود هر مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری که برای گوشی شما به وجود بیاید را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف می‌کنند. در گوشی های با سایز کوچیک، باتری بخشیه که صدمه میبینه و نسبت به گوشی های دیگه عملکرد ضعیف تری پیدا میکنه. اما سونی تو گوشی اکسپریا 5 مارک 3 چیزی کم نذاشته و از یه باتری با حجم 4500 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی استفاده کرده.

http://ebtekarkhodro.irدوربین‌ها با وجود اینکه امکانات زیادی دارند ولی بازهم برای استفاده کاربران حرفه‌ای مناسب هستند و زوم اپتیکال نیز تنها محدود به 2.5 برابر است. فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر با هدف تأمین بهترین قطعات و لوازم جانبی موبایل با قیمت مناسب، فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است. کاربران محترم کالاتیک می‌توانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویس‌دهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند. متاسفانه گوشی‌های سونی حتی نسبت به پیکسل‌های گوگل نیز در بازار ایران پیدا نمی‌شوند. در حال حاضر هیچکدام از مدل‌های جدید در بازار کشور وجود ندارد؛ به همین خاطر نمی‌توانیم گوشی را به‌عنوان بهترین گوشی سونی موجود در بازار ایران، معرفی کنیم. گوشی Sony Xperia 5 II در واقع یک نسخه کوچکتر و ارزانتر از گوشی سونی Xperia 1 II است.

قیمت گوشی سونی

لبه راست دکمه کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور با حسگر اثر انگشت (که محل قرار گیریش وسط گوشیه و دسترسی بهش راحته)، دکمه شاتر دوربین و دکمه اسیستنت (که امکان شخصی سازی برای کاربردش وجود داره) قرار گرفته. لبه چپ درگاه سیم کارت قرار داره که امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان و یا یه سیم و کارت حافظه جانبی رو به شما میده و خبر دیگه ای نیست. برای استفاده بهتر از تمام امکانات سایت مانند بهره مندی از تخفیفات، آگاهی از فروش های ویژه بهتر است با ثبت نام در موتور گمرک و ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل فرمایید. برای مشاهده قیمت گوشی‌های سونی و نیز مشخصات گوشی‌های سونی از بخش گوشی سونی در سایت آداک 24 دیدن فرمایید. یکی از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲، سونی اکسپریا 1 مارک IV است که پرچمدار آن‌ها در این سال به‌حساب می‌آید.

آپدیت گوشی سونی (تمام مدل ها)

مجله خبری موبایل و تکنولوژی گوشی همچنان عالی است گرچه که در برخی مواقع بیش از حد داغ می‌کند. اما مانند اکثر گوشی‌های سونی، دوربین‌ها بزرگترین نقطه قوت این گوشی هستند. البته با توجه به قیمت و پردازنده، عملکرد گوشی خیلی عالی نیست ولی از نظر دوربین و طراحی، این گوشی حرف‌های زیادی برای زدن دارد.

  • در نظر داشته باشید که این گوشی اندروید آداپتور شارژر یا کابل ندارد.
  • متاسفانه گوشی‌های سونی حتی نسبت به پیکسل‌های گوگل نیز در بازار ایران پیدا نمی‌شوند.
  • پیشنهادی که کارشناسان تعمیرات موبایل سونی دارند آن است که قبل از اتمام کامل شارژ باتری، نسبت به شارژ گوشی اقدام شود.
  • قابلیت‌های ویدیویی Xperia بالاست، حالت دریافت اولیه نقطه در کنار فوکوس خودکار چشمی ‌و ردیابی اشیا از ویژگی‌های برجسته آن است.

در زیر بدنه دستگاه ، سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. همچنین یک نسخه مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای خرید نیز وجود دارد. یک اسلات کارت microSD برای گسترش بیشتر این حافظه و همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری بر روی قسمت بالایی بدنه نیز وجود دارد. سونی آخرین سازنده تلفن های همراه است که این ویژگی ها را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود حفظ کرده است.

گوشی سونی اکسیریا D2105