بررسی مشخصات گوشی سونی اکسپریا 1 IV و قیمت عجیب آن + پرچمدار اندروید | gadgets361

این شرکت شروع به ساخت سری کنسول‌های بازی PlayStation و بازی‌های ویدیویی مانند God of War و Uncharted کرد که به شدت موفق بودند. گوشی جدید سونی ، Xperia 10 III Lite نام دارد که در ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ معرفی شد. گوشی Xperia 10 III Lite دارای یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۵۲۰ می‌باشد. اما با وجود ویژگی‌هایی شاخصی که این گوشی را در میان میان‌رده‌ها برجسته کرده‌اند، مثل نمایشگر اولد و گواهی IP65/68، این گوشی در مقابل سایر رقبا نقاط ضعفی هم دارد که سبب شدند نتواند خیلی در بازار موفق عمل کند.

نکات مهم قبل از بروز رسانی موبایل سونی

ظرفیت اصلی باتری Sony Xperia Z5 Dual برابر با 2900 میلی آمپر ساعت است. اما این گوشی در حالت شب با تعریف دقیق اجسام و بوکه اطراف در حالت پرتره مشکل دارد. شما باید چند ثانیه را صرف تغییر تنظیمات کنید تا عکسی را که دوست دارید، در نور کم ثبت کنید. اما با این وجود عکس‌های شبانه اکسپریا ۱ IV طبیعی‌تر از عکس‌های S22 Ultra است که تمایل دارد همه چیز بیش از حد روشن به نظر برسد. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کنترل‌های برنامه دوربین در این گوشی؛ اشباع، روشنایی، و پیش‌چاپ بوکه را با حالت اصلی دوربین تنظیم کنید.

هنوز ثبت نام نکرده اید؟

مجله خبری موبایل و تکنولوژی رسمی سونی، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است. نقطه ثقل این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای است که در اختیار مهندسان نمایندگی سونی به ویژه نمایندگی موبایل سونی قرار داده شده است. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی، جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم، از جمله عوامل موفقیت این مرکز در تعمیر موبایل سونی است. کاربران کرجی موبایل سونی نیز می‌توانند مانند کاربران تهرانی از خدمات ویژه‌ای که نمایندگی موبایل سونی برای مشتریان خود درنظر گرفته است، استفاده کنند. شعبه نمایندگی رسمی موبایل سونی در کرج در منطقه شاهین ویلا قرار گرفته است. بازیابی اطلاعات موبای سونی یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 انجام می‌پذیرد.

چگونه در سونی اکسپریا تصحیح خودکار را غیر فعال نماییم ؟

ادامه عملیات آپدیت گوشی سونی ساده است و کافی است طبق دستورالعمل های ارائه شده پیش بروید تا گوشی شما به نسخه جدید اندروید آپدیت شود. اما با این حال اندازه آن برای بسیار از افراد مناسبتر محسوب می‌شود، در عین اینکه سایز آن 6.1 اینچ بوده و آنچنان کوچک محسوب نمی‌شود. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

http://ebtekarkhodro.irالبته مدتی از عرضه این گوشی گذشته است و هرچند که این گوشی از گوشی های جدید نیست، اما از بهترین گوشی های سونی اکسپریا است. سونی اکسپریا 5 مارک III نیز مانند دو نسل قبلی گوشی‌های پرچمدار سونی در سال 2021، یک نسخه جمع‌وجور از اکسپریا 1 مارک III است؛ به همین دلیل هم بسیاری از ویژگی‌ها و همچنین نقاط ضعف آن گوشی در اینجا هم نمایان هستند. البته خبری از نمایشگر 4K نیست ولی شما همچنان به نمایشگر فوق‌العاده 6.1 اینچی 120 هرتزی دسترسی دارید. دوربین‌های پشتی مانند مدل سال 2022، برای استفاده کاربرانی که با دنیای عکاسی آشنا نیستند، خیلی گزینه‌های خوبی نیستند. از نظر عملکرد نیز با توجه به پردازنده اسنپدراگون 888 که همچنان جزو برترین تراشه‌های اندرویدی است و همچین 12 گیگابایت رم، خیالتان باید راحت باشد.

  • خاموش شدن موبایل در حین بروز رسانی، برابر است با آسیب دیدگی جدی آن.
  • اتصالات این گوشی شامل Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، اینترنت همراه 3G و 4G می‌باشد.
  • یه بخش جالب که استفاده شده تو رابط کاربری که بیشتر مناسب گیمرهاست، بخش Game Enhancer گوشیه که اینجا می تونید بازی ها رو شخصی سازی کنید و تجربه بهتری تو بازی کردن داشته باشید.
  • لبه پایینی گوشی میکروفون دوم و درگاه تایپ سی ورژن 3.1 قرار داره که امکان اتصال به مانیتور و یا تلویزیون رو به شما میده.
  • همچنین پشتیبانی از NFC و شارژ بی سیم نیز از دیگر مزایای این گوشی است.