بررسی مشخصات گوشی سونی اکسپریا 1 IV و قیمت عجیب آن + پرچمدار اندروید | gadgets361

خرابی باتری ها میتواند بر اثر استفاده نادرست یا اینکه بر اثر کار طولانی باشد، که در هر دو صورت باید به تعویض آن اقدام نمود. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایر بخش های وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید. اجناس این فروشگاه صد درصد اورجینال بوده و تضمین صد درصدی فروشگاه جهت اصالت را دارا می باشد. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

مشخصات باتری و شارژدهی Sony Xperia 5 III

قبل از این که مراحل بروز رسانی موبایل sony را شروع کنید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. مطمئن شوید که فضای خالی کافی در گوشی وجود دارد؛ فایل آپدیت معمولا پرحجم است و باید حداقل یک گیگابایت فضای حافظه را به آن اختصاص دهید. نکته بعدی که باید پیش از آپدیت گوشی سونی چک کرده و از آن مطمئن شوید، شارژ باتری است. ممکن است عملیات بروز رسانی طولانی شود؛ در این صورت به هیچ عنوان نباید گوشی شما خاموش شود. خاموش شدن موبایل در حین بروز رسانی، برابر است با آسیب دیدگی جدی آن.

گوشی سونی Xperia Z5 Premium | حافظه 32 رم 3 گیگابایت ا Sony Xperia Z5 Premium 32/3 GB

در بخش دوربین نیز شما به دوربین‌های 3 گانه دسترسی دارید که می‌توانند تصاویر را با کیفیت قابل توجهی ثبت کنند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز در دسترس هستند. در ادامه نگاهی داشتیم به لیست گوشی های جدید سونی از مدل‌های اقتصادی تا گوشی‌های پرچمدار این کمپانی ژاپنی. چون قیمتش چه به یورو و چه به دلار که حساب کردم بین 5-10 میلیون تومان ارزانتر است.

http://ebtekarkhodro.irبا وجود تولید روز افزون مجله خبری موبایل و تکنولوژی‌های قدرتمند با سخت افزار بسیار قوی و امکانات فراوان، داشتن یکی از این گوشی‌ها برای افراد بیشتری تبدیل به یک آرزو می‌گردد. مسلما داشتن پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف برای همه افراد، ممکن نیست و بسیاری برای تهیه یکی از آن‌ها، با مشکلات مادی عدیده ای مواجه خواهند بود. اما سونی با تولید گوشی Xperia M، سعی نموده یک گوشی مناسب را با قیمتی بسیار پایین در اختیار عموم قرار دهد تا افراد بیشتری بتوانند لذت کار کردن با یک گوشی هوشمند اندرویدی را تجربه نمایند. با ما همراه شوید تا به بررسی گوشی دو سیم کارته Xperia M بپردازیم.

  • باتری ها نقش مهمی در ذخیره انرژی الکتریکی در تلفن های همراه دارند.
  • عکسبرداری پرتره بسیار خوبه و سنسور اصلی به خوبی سوژه رو جدا میکنه و جزئیات خوبی توش دیده میشه.
  • خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در نمایندگی موبایل سونی قابل دریافت است.
  • نمایشگر 4K با رفرش‌ریت 120 هرتز گوشی فوق‌العاده است و شارژدهی نیز در سطح قابل قبولی است.
  • همچنین این گوشی دارای دوربین سه لنزی فوق العاده‌ای است که شامل لنز اصلی، اولترا واید و تله فوتو 12مگاپیکسلی است.

با توجه به نماد اعتماد الکترونیک و معرفی ما توسط ترب در صورتی که تخلفی توسط فروشگاه صورت پذیرد قطعا امکان ادامه کار را نداریم.پس مطمین خرید کنید. به بازارچه مرزی خوش امدید😉 کلیه کالا ها آکبند می باشد(مگر قید شده باشد استوک) و قدیمی بودن انها به علت خرید مستقیم از گمرک و سازمان های دولتی زیر نظر گمرک می باشد. به محض ورود به موبایل تندیس با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia 1 III