بررسی، مشخصات، قیمت روز و خرید گوشی موبایل شیائومی | gadgets361

درسته که مجله خبری موبایل و تکنولوژی روز گوشی‌های شیائومی مثل همه محصولات دیگه متغیره؛ اما برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل شیائومی می‌تونین همیشه به ایسل اعتماد کنین. گوشی‌های بلک شارک به خوبی پاسخگوی نیاز گیمرها بودن؛ پس اگه شما هم به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مند هستین، من خرید گوشی موبایل شیائومی سری بلک شارک رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. شیائومی گوشیهای خود را با چندین رده بندی مختلف عرضه و روانه بازار می‌کند. هر چند که گوشی های شیائومی به‌خاطر ساخت و عرضه گوشی‌های میان‌رده با مشخصات بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه بودن شهرت دارند. در سالهای اخیر، شیائومی گوشی های پرچم‌داربسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده است.

http://ebtekarkhodro.ir

کاربرهای اندروید هم بعد از این که از گوشی‌های شیائومی و رابط کابری آسون و سریع MIUI استفاده کردن، دیگه نمی‌تونن با رابط‌های کاربری دیگه راحت کار کنن. بر اساس آماری که سایت کانالیس منتشر کرده، شیائومی در پایان سه ماهه دوم سال 2021 موفق شد به بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در دنیا تبدیل بشه. این برند در سال 2015 با فروش بیشترین میزان گوشی در طی 24 ساعت تونست اسمش رو در کتاب گینس ثبت کنه. در حالی که گفته می‌شه فناوری شارژ سریع می‌تونه عمر باتری تلفن‌های همراه رو کاهش بده، اما شیائومی نظر متفاوتی داره و معتقده که فناوری شارژ سریع 120 واتی این شرکت تأثیر منفی زیادی روی سلامت عمر باتری نداره.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G یکی از پرچمدارهای شرکت شیائومی است. دوربین اصلی گوشی سنسوری قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسلی از نوع واید، یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع ultrawide و همچنین یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. در مورد باتری گوشی باید به قدرت 5000 میلی آمپر در کنار شارژر 67 واتی فست شارژ اشاره کرد.

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 10A با حافظه 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

به عنوان مثال در بین گوشی های پرچم دار یک سری هم می توان مدل های مختلف با قیمت های متفاوتی را یافت. به همین دلیل می توان گفت تقریبا با هر بودجه ای، حتی بودجه اندک 2.5 تا 3 میلیون تومانی هم می توان برای خرید گوشی های این برند اقدام کرد. اقتصادی ترین گوشی شیائومی را مدل هایی در بین گوشی های Redmi تشکیل می دهند که با قیمتی نزدیک به 3 میلیون تومان به فروش می رسند. در بین مدل های POCO هم می توان گوشی های ارزان قیمت از 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان پیدا کرد.

  • اگر می خواهید تلفنی خریداری کنید که قرار است در طول روز زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بتواند ساعت های طولانی دوام بیاورد ، تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 با ظرفیت بالای باتری در بین مدلهای مورد علاقه کاربران قرار دارد.
  • گوشی‌های گیمینگ با گرافیک قدرتمند و پردازنده‌های قابل‌اعتماد از دیگر محصولات جذاب این شرکت بزرگ محسوب می‌شوند، که عمدتا گیمرها را هدف قرار داده است.
  • در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدل‌های موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم.
این سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی شیائومی خود را از فروشگاه فونر انجام دهد. اگر بخواهیم به زبان ساده و در یک جمله دلیل محبوبیت گوشی‌های شیائومی را بگوییم، باید گفت که کیفیت استثنایی و قیمت بسیار مناسب آن‌ها، باعث محبوبیت این گوشی در سطح جهان شده است. در ادامه به صورت جزئی به بررسی گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم تا پیش از خرید گوشی شیائومی، اطلاعات کاملی در مورد این برند و ویژگی‌های گوشی‌هایش داشته باشید. خرید گوشی ردمی شیائومی را به کسانی که نمی‌توانند پول خرید گوشی شیائومی Mi یا Mi Note را بپردازند، پیشنهاد می‌کنیم. گوشی‌های شیائومی (و اغلب محصولات این شرکت) قیمت‌های بسیار مطلوبی در مقایسه با خیلی از گوشی‌های موجود در بازار دارند. این شرکت معمولا گوشی‌هایش را فقط اندکی بالاتر از قیمت تمام شده‌ی ساخت آن‌ها، قیمت‌گذاری می‌کند.

قیمت انواع گوشی شیائومی (Xiaomi)