بررسی، قیمت و خرید موبایل شیائومی شیائومی کالا | gadgets361

قبلا MIUI بعضی از قابلیت‌هایی پایه‌ای اندروید مثل جا به جایی آیکون اپلیکیشن‌ها را نداشت. این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند. تعداد خیلی کمی از برندها، از نسخه‌ی خام اندروید روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و به جای این کار، ظاهر و تجربه‌ی کاربری اندروید را شخصی‌سازی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌نمایند.

http://ebtekarkhodro.irگوشی های هوشمند شیائومی در عین داشتن قیمت های پایین، از مشخصات چشمگیری برخوردار هستند و توانستند فروش خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورند. علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد. این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. ازاین رو، انواع گوشی های شیائومی در چهار دسته پایین رده، میان رده، پرچم دار و گیمینگ قرار می گیرند که هرکدام موردتوجه دسته ای از کاربران قرار گرفته است. تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید. کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند.

تماس با ما

این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است. تانک بستر خرید و فروش امن و قیمت گذاری گوشی های دست دوم است که تلاش دارد فضایی قابل اعتماد برای معاملات فراهم کند. همچنین ممکنه بعضی از گوشی‌های شیائومی به خصوص رام چین این برند در طرح رجیستری ثبت نشده باشن. تصور کنین در یک روز کاری سخت و شلوغ هستین و به گوشی‌تون نیاز دارین تا جلسات آنلاین برگزار کنین، با چند نفر تماس بگیرین، درباره مطلبی ویدیو آموزشی ببینین؛ اما متوجه می‌شین ظرفیت باتری گوشی‌تون خالیه. ممکنه فقط با پرداخت کمی پول بیشتر یک مدل با امکانات خیلی بهتر خریداری کنین و یا اینکه با چند هفته انتظار بیشتر و معرفی مدل‌های دیگه، یک گوشی خاص‌تر پیدا کنین.

جالبست بدانید که از ردمی نوت 7 نیز به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال 2019 یاد می‌شود. در سال 2020 باز هم مدل‌هایی از این برند موفق شدند فروش خوبی را برای این شرکت به همراه بیاورند که نشان از ارتقاء سال‌به‌سال محصولات این برند چینی داشت. همه این ویژگی ها حداکثر راحتی و تجربه استثنایی را از تلفن های همراه شیائومی Mi تضمین می کنند. بازی های سطح بالا را با تلفن های همراه بازی Redmi ، که با فناوری Hyper Engin ایجاد شده اند، بازی کنید تا تجربه بازی روان تر و پاسخ گو با تصاویر واقعی را تجربه کنید.

  • چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمی‌شود.
  • اولین پارامتری که در اکثر مواقع هنگام خرید گوشی شیائومی برای افراد اهمیت دارد، قیمت گوشی شیائومی است.
  • اما در اواخر سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ و اوایل سه ماهه سوم این سال، شیائومی به این سلطه ۸ ساله پایان داد و حالا شیائومی بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل در جهانه.

تقریبا می توان گفت که این مجله خبری موبایل و تکنولوژی از قاب ها جزو پر استفاده ترین و پرطرفدارترین قاب هستند. این مدل از گارد ها نیز در تنوع زیادی داشته و به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به دیگر قاب و پرفروش تر هستند از طرف دیگر طراحی این قاب استاندارد بودن و به راحتی بر روی گوشی نصب می شوند. این قاب ها می توانند از قسمت های حساس گوشی مانند دوربین و دکمه ها و لبه های گوشی محافظ کنند. باید اشاره کنم که قاب های پارچه ای دارای تنوع بسیار زیادی بوده و رنگ بندی متنوعی دارند.

قیمت انواع گوشی شیائومی (Xiaomi)