بررسی، قیمت و خرید موبایل شیائومی شیائومی کالا | gadgets361

سیاست این کمپانی بر این بوده که با کنترل قیمت تمام شده محصولات و کمک به کم شدن قیمت گوشی شیائومی ، از همان ابتدا گوشی‌ها را بدون هندزفری روانه بازار کند. مهم ترین اهمیت قاب های گوشی که آنها را به یک لوازم جانبی ضروری تبدیل کرده است، محافظت از بدنه گوشی هاست. قطعاً شما هم جزء افرادی هستید که دوست ندارند گوشی شان کمترین آسیبی ببیند؛ گوشی که برای خریدش مسلماً قیمت گزافی را پرداخت کرده‌اید. کاور های فانتزی علاوه بر زیبا سازی ظاهر گوشی از بدنه پشتی گوشی ها در برابر اجسام تیز و تهدیدات احتمالی محافظت می کند. در حقیقت قاب فانتزی دارای قیمت مناسبی هستند و کاربران می ‌توانند با توجه به سلیقه و ترجیحات خود چندین مدل از قاب را خریداری کنند‌. گوشی‌های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند.

http://ebtekarkhodro.ir

شیائومی در گوشی های پرجمدار و بالارده و حتی در برخی از میان رده ها سعی کرده تا از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کند این را با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی شیائومی متوجه خواهیم شد. موبایل شیائومی کیفیت بالا را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد برای همین بیشتر قیمت گوشی های شیائومی مناسب هستند. با وجود حضور در حوزه‌های متعدد، محصولی که شیائومی به‌واسطه‌ی تولید آن به شهرت رسیده و همچنان با آن شناخته می‌شود، گوشی هوشمند است.

  • برند شیائومی طی سالهای اخیر هم در جهان و هم در ایران در مدت کوتاهی رشد کرده و جایگاه مهمی در صنعت گوشی موبایل به دست آورده است.
  • اگه قصد خرید یک گوشی شیائومی دارین و شکل ظاهری اون براتون خیلی اهمیت داره، گوشی Mi 6 Ceramic Edition رو بررسی کنین.
  • این نکته هم لازم به ذکره که سری پوکوی گوشی‌های این کمپانی به گوشی‌های گیمینگ هم شهرت دارن.
  • در خرید گوشی‌ های شیائومی توجه داشته باشید که گوشی مورد نظر پک گلوبال باشد، یعنی شیائومی آن را برای بازار جهانی تولید کرده باشد.
  • همانطور که پیش از این گفتیم، شیائومی یک شرکت بسیار جوان است و تنها یک دهه از تأسیس آن می‌گذرد.

این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و مجله خبری موبایل و تکنولوژی از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است. کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است. کلام آخر این که خرید گوشی‌ های شیائومی، تصمیمی است که از آن پشیمان نخواهید شد. اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C50 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

در مجموع گوشی‌های شیائومی می نوت در مقایسه با گوشی‌های شیائومی می، مشخصاتی ضعیف‌تری دارند. برای مثال، گوشی شیائومی می ۱۰ لایت ویژگی‌های ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو دارد. بنابراین، در هنگام خرید گوشی شیائومی ، علاوه بر رده‌ی گوشی‌، باید به مدل دقیق آن نیز توجه داشته باشید. در دنیای سامسونگ، پسوند Note معرف برترین و گران‌ترین گوشی‌های برند است.

بهترین گوشی ریلمی از لحاظ دوربین کدام است؟

به عنوان مثال شیائومی 11 تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد. گلکسی A73 سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند و همین نشان می‌دهد که تراشه 11 تی پرو شیائومی تا چه حد قوی‌تر است. سازنده چینی برای اکثر میان‌رده‌های خود همچنین از دوربین‌های اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که این نکته نیز بسیار مثبت است و شما با پرداخت هزینه یک گوشی معمولی می‌توانید تصاویری نزدیک به گوشی‌های بالارده و پرچمدار به ثبت برسانید. وقتی تلفن‌های هوشمند کم قیمت را می‌بینم، متوجه می‌شویم که در اکثر آن‌ها از پردازنده‌های با کیفیت پایین استفاده شده است. اما بر خلاف دیگر تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت، تقریباً در اکثر تلفن‌های هوشمند Xiaomi از پردازنده‌های قدرتمند و باکیفیت استفاده می‌شود.

گوشی شیائومی 11 لایت NE با ظرفیت 8/256 | Xiaomi 11 Lite 5G NE