اسکیپ کام اتاق فرار های خون خوار جن-آل اسکیپ

دومین و بهتریناتاق فرار تهراناز دیدگاه کاربران،اسکیپ روم خونه جنیاست که در مجموعه تاج اسکیپ روم قرار دارد و سناریوی آن بر اساس داستان کلبه جن زده ی معروف در شهر انزلی طراحی شده است. آدرس این اتاق فرار هیجان انگیز در خیابان ستارخان، سه راه باقرخان، جنب سفره خانه باغ فردوس، پلاک 168، طبقه همکف می باشد که برای ورود به آن به گروه هایی 4 تا 6 نفره نیاز خواهید داشت. میزان هیجان و ترس در این اسکیپ روم بسیار بالا بوده و جزو اتاق فرارهای سخت محسوب میشود. داستان این اسکیپ روم از این قرار است که، فردی که از خونه جنی جان سالم به در برده است از شما درخواستی دارد. این درخواست آن است که به او کمک کنید دوباره به آن خانه برگردد و راز آن را برملا نماید. در اتاق فرار خونه جنی ، شما باید با غلبه بر ترس و دلهره خود، از خانه تسخیر شده جان سالم به در ببرید و راز عجیب آن را کشف کنید.

در صورتی که قصد دارید به این مکان قدم بگذارید می توانید با تهیه بلیط هواپیما در مدت زمان 1 ساعت خود را به این مجموعه برسانید. شما به همراه 3 تا 7 نفر از دوستان خود مدت زمان 100 دقیقه برای نجات این زن از اجنه فرصت دارید. اولین و معروف ترین اسکیپ روم شهر تهران،اتاق فرار آتش زادمی باشد که در مجموعه اگزیت گروپ قرار دارد.

beenhere سایر مجموعه‌های گروه اسکیپ روم

اسکیپ کام اتاق فرار های خون خوار جن-آل اسکیپ

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسکیپ روم 696 برروی نام این اسکیپ روم در همین سطر کلیک کنید … شاید با خواندن سناریو در وهله اول فکر کنید یا یک سناریو خیلی معمولی طرف هستید. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. برای شرکت در این بازی باید حداقل تجربه 5 بازی را داشته باشید و حداقل 17 سال سن داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اتاق فرار 696 برروی نام این اتاق فرار در همین سطر کلیک کنید … گروه «تایم‌فور‌فان»، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد، بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد.

با این که نام این ژانر کمدی بوده و شما را به یاد طنز و مسائل اجتماعی هنده دار می اندازد اما زمانی که قصد ورود به ژانر کمدی اتاق فرار تهران را دارید، کمتر با این موضوع مواجه می اسکیپ روم ترسناک شوید. شما ترکیبی از وحشت و دلهره و سایر مسائل را برای این اتاق فرارها در نظر بگیرید. اما با توجه به اتفاقاتی که در آن می افتد می تواند موجب خنده شما و هم بازی های شما می شود. نام اسکیپ روم دات آی آر را در میان اتاق فرارهای تهران نیز خواهید شنید و به عنوان یکی از اولین و بزرگترین مجموعه های فعال در تهران و کرج بازی اسکیپ روم را ارائه داده است. اسکیپ روم دات آی آر اولین اتاق فرار تهران می باشد که از تابستان ۱۳۹۴ طراحی سناریوها آغاز و در نهایت از بهار ۹۵ اولین اسکیپ روم را در ایران راه اندازی نمود. این مجموعه سناریوهای بسیار متنوعی را ارائه داده و علاوه بر تهران، در سایر استان ها نیز شعبه های متعددی دارد.

بنابراین میتوان اولین و مهم ترین مزیت بازی های اتاق فرار را تقویت روحیه تیم ورکینگ دانست. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است. فضاسازی‌ها کاملا واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت.

در یک روز او ابزار نقاشی پدرش را برداشته و پس از مدتی نقاشی، به یکی از بهترین نقاشان زن دنیا تبدیل شد. پس از سال ها وی به علت انسداد خون از دنیا رفت و منزل او تبدیل به موزه نقاشی شد. حال شما که قصد بازدید از آثار وی هستید، وارد منزل شخصی فریداکالو می شوید. اما درب پشت سر شما قفل شده چرا که این نقاش چالشی برای افرادی که مایل به ورود آن ها نیستند به وجود آورده و حالا 75 دقیقه فرصت دارید تا از این مخمصه رها شوید.

این بازی مهیج در سال ۱۳۹۸ در اصفهان راه اندازی گردید و در حال حاضر می توانید با گروه های ۴ تا ۷ نفره لحظات هیجان انگیزی را در آن سپری کنید. تاج اسکیپ روم یکی از اتاق فرارهای تهران می باشد که فعالیت خود را از اول اسفند ۱۳۹۸ آغاز نمود و در حال حاضر فرصت تجربه دو بازی بسیار مهیج به نام های ویروس و خونه جنی را فراهم کرده است. اگر شما هم از افراد دسته دوم هستید و به چالش‌های این‌چنینی مثل حل معما و تجربه فعالیت‌های هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب برای شماست تا با بهترین اتاق فرارهای تهران آشنا شوید و تجربه‌ای متفاوت به‌دست آورید.

  • سناریوی این اتاق فرار در مورد مردی است که میخواهد همسر خود را در روز سالگرد ازدواجشان سورپرایز کند.
  • هزینه این بازی 120 هزار تومان بوده و از 4 تا 10 نفر می توانند در آن نقش داشته باشند.
  • اسکیپ روم های تاریخی تهران می تواند شما را به چندین هزار سال پیش برده و برای شما فضایی پدید بیاورد که با حال و هوای زمان قدیم مثلا جنگ های جهانی، روزگار قدیم مصر، آتش سوزی های بزرگ اروپا و … بیشتر آشنا کند.
  • اگر نام فراموشخانه را شنیده باشید احتمالا می دانید که این انجمن یکی از سازمان های فعال با فعالیت ها ماورائی و فراماسونری است.
  • اما چه چیزی باعث ممانعت آن ها از ورود شما می شود، دلیلی است که باید این بازی را تجربه کنید.

اتاق فرار تابوت یکی از سخت ترین و ترسناک ترین اسکیپ روم های اصفهان می باشد که سناریوی آن بر پایه داستان قدیمی شهر شارلوت هیل پیاده سازی شده است. پس از ورود به این اتاق فرار با سناریو و داستان های ترسناکی که پیش رو دارید آشنا خواهید شد. اتاق فرار پازل روم از دیگر گزینه های عالی برای کسب تجربه های کاملا متفاوت می باشد که فعالیت خود را از سال ۷۴ آغاز نموده است. در این مجموعه در حال حاضر دو بازی فعالیت داشته و سه بازی دیگر در مرحله ساخت و پیاده سازی بوده و بزودی می توانید از آنها استفاده کنید. مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند، برای انجام این بازی اقدام کنند و دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سخت آن است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند.

در بازی‌های اتاق فرار شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق، فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند. در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. پیشنهاد می شود اگر اتاق فرار جذابی را در تهران تجربه کرده اید یا ژانر جذاب دیگری را در اتاق فرارهای تهران میشناسید در پایان همین مقاله به ما معرفی کنید. چهارمین اتاق فرار برتر در شهر تهران،اسکیپ روم قصر جن زدهاست که در مجموعه طوفان ذهن قرار گرفته است.

اتاق فرار نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک؛ مجموعه اسکیپ روم

اتاق فرار روانی، کاری از مجموعه انیگما است و از نظر خیلی از کاربران، یکی از ترسناکترین اتاق فرارهای ایران هم محسوب می‌شود. دکور قابل قبول در کنار بازیگری که این اتاق فرار دارد، آن را به یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران تبدیل کرده است. با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتا بالایی هم برخوردار است، پس حین بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید. اتاق فرارهای کرج مجموعه ای از سنایورهای ترسناک و دلهره آور و ماجراجویانه را در محیط های بسیار مهیج فراهم نموده و در مدت زمان کوتاه به یکی از بهترین سرگرمی ها در این شهر تبدیل شده اند.