اخبار تکنولوژی Archives مجله خبری گوشی شاپ | gadgets361

پیاده سازی فناوری واقعیت افزوده در این عینک‌های هوشمند می‌تواند قابلیت‌های عالی را به آن‌ها اضافه کند. به عنوان مثال می‌توان از آن‌ها برای اجرای بازی‌ها، تماشای اخبار، مشاهده تصاویر ثبت شده توسط دوربین و گشت و گذار در فضای وب استفاده کرد. استفاده از این عینک‌ها برای مسیریابی در هنگام پیاده روی و رانندگی نیز بسیار جذاب خواهد بود. با پشتیبانی این عینک‌ها از فناوری واقعیت مجازی می‌توان انتظار داشت که آن‌ها بتوانند جای تلویزیون‌های خانگی را هم اشغال کنند. اما برای تولید این دستگاه‌ها نیاز است که علاوه بر صفحه نمایش، دیگر قطعات سخت افزاری نظیر بردهای الکترونیکی نیز قابلیت کششی داشته باشند. یعنی در بهینه‌ترین حالت تنها بتوان به مقدار مشخصی، ابعاد آن‌ها را افزایش داد.

کدامیک از کارت های گرافیک انویدیا یا AMD عملکرد بهتری دارند؟

مطمئناً این مجله خبری موبایل و تکنولوژی‌های جدید دارای دوربین نیز خواهند بود تا برای ثبت تصاویر و ویدیوها نیز مناسب باشند. ممکن است در هنگام روشن شدن دوربین، یک فریم مجازی در جلوی چشم کاربران به نمایش درآید تا به آن‌ها نشان دهد دقیقاً مشغول ثبت تصویر از کدام بخش از محیط اطراف خود هستند. بزرگترین اهمیت تراشه معماری ARM ساخته شده توسط فرایند تراشه ۵ نانومتری است که به جهانیان نشان دهد که هنوز فضای پیشرفت در فناوری با عملکرد قوی تر و غنی تر وجود دارد. در عین حال ، فناوری فرآیند ۷ نانومتری ارزان شده است بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان و کاربرانی که توانایی خرید تراشه‌های ۵ نانومتری را ندارند ، به راحتی می‌توانند از تراشه‌های ۷ نانومتری استفاده کنند. ازطرفی می دانیم طبق گفته های سامسونگ سال آینده سال انقلاب سیستم عامل تایزن خواهد بود و این شرکت در نظر دارد سرمایه گذاری ویژه ای بر روی آن داشته باشد.

http://ebtekarkhodro.ir

به عنوان مثال اگر این میزان 50 درصد باشد آنگاه می‌توان یک دستگاه دارای نمایشگر 6 اینچ را برای دسترسی به یک نمایشگر 9 اینچی گسترش داد. تصور کنید این شارژرها بتوانند در آینده قدرت بسیار بیشتری پیدا کنند و قادر باشند به صورت بی‌سیم در فواصل طولی بیشتری انرژی موردنیاز گوشی‌های هوشمند را تامین کنند. در این صورت می‌توان همچون دکل‌های مخابراتی، آن‌ها را در اطراف محدوده یک شهر نصب کرد تا گوشی‌های هوشمند به صورت مداوم و بدون نیاز به اتصال به کابل‌های الکتریکی شارژ شوند. با استفاده از قابلیت کنترل ذهنی، استفاده از گوشی‌های هوشمند می‌تواند با سرعت بسیار بهتری صورت بگیرد. چرا که دیگر برای اجرای یک برنامه خاص به جستجو و حرکات دست برای لمس صفحه نمایش نیازی نخواهد بود.

علم و فناوریصفحه‌کلید جدید وان‌پلاس رونمایی شد

این شارژر ۲۵ واتی اصل قادر است قدرتمندترین گوشی‌ها را کمتر از ۱ ساعت شارژ کند. شارژر سوپر فست سامسونگ گلکسی S20از شدت جریان ۳ آمپر در حالت عادی و ۵ آمپر در حالت شارژ سریع با ولتاژ ورودی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت پشتیبانی می‌نماید. همچنین این شارژر دیواری باوین BAVIN دارای کابل شارژ لایتنینگ بوده و کاربران برای شارژ گوشی های مجهز به پورت لایتنینگ به کابل شارژ جداگانه نیاز نخواهند داشت. کابل شارژ از بدنه آداپتور مجزا است و کاربران می توانند کابل شارژهایی با کانکتورهای مختلف به این آداپتور متصل کنند.

کدام گوشی های سامسونگ اندروید 13 را دریافت می‌کنند؟ (آپدیت لحظه‌ای)

اگرچه فناوری 5G هنوز در اکثر مناطق در دسترس نیست، با این حال شرکت سامسونگ (همراه با دانشگاه کالیفرنیا) در حال آزمایش نسخه‌های اولیه مودم‌های 6G هستند. ۸۰ درصد از جمعیت جهان تلفن همراه دارند و بیش از یک میلیارد از این تلفن‌ها، گوشی‌های هوشمند هستند. ما به طور متوسط ​​روزی ۱۵۰ بار گوشی خود را چک می‌کنیم، حتی برخی افراد اگر گوشی‌شان را همراه خود نداشته باشند به‌شدت مضطرب می‌شوند. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Zebronics Zeb Iconic Ultra با نمایشگر AMOLED در هند عرضه شده است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Ambrance Wise Eon Max با نمایشگر ۲.۰۱ اینچی در هند عرضه شد.

  • اندازه دوربین اصلی بزرگتر می شود و پیکسل ها نیز بالاتر و بیشتر می شوند، اما باید بیان کنیم که نوآوری‌های زیادی در این زمینه وجود ندارد و از این نظر می‌توان گفت لنزهای تله فوتو ماکرو و RYYB تنها نوآوری‌ها هستند.
  • این موضوع سبب شده است که حتی پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی نیز ضمن در اختیار داشتن یک باتری با ظرفیت عالی نتوانند کاربران خود را برای مدت قابل توجهی همراهی کنند.
  • Morgan در گفته‌هاي خود از اين شايعات حمايت کرده و اعلام کرد که احتمالا اپل در آيفون 8 از اسکنر ليزري سه بعدي استفاده مي‌کند.