اخبار تکنولوژی Archives مجله خبری گوشی شاپ | gadgets361

در صورت اضافه شدن یک لایه ضد جذب اثر انگشت بر روی این پنل شیشه‌ای، عملکرد این قابلیت می‌تواند بسیار بهتر نیز شود. این روزها سیستم‌های نورپردازی تمام رنگ و LED در رده کاملی از محصولات الکترونیکی از صفحات کلید گرفته تا کارت‌های گرافیک و لپ‌تاپ ها دیده می‌شوند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک این سیستم‌های نورپردازی در گوشی‌های هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

ممکن است در طی سال‌های آینده شاهد عرضه محصولاتی باشیم که تنها با یک لمس ساده امکان تعویض بین دو نمایشگر OLED و E-ink را فراهم می‌کنند. اپل چندی قبل ایده طراحی چنین گوشی هوشمندی را مطرح کرد و حتی یک فایل Patent از گوشی هوشمند بهره‌مند از این فناوری نیز به ثبت رساند اما متاشفانه تاکنون اطلاعات جدیدی از این محصول در اختیار قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد پس از گوشی‌های تاشو یا انعطاف پذیر، نوبت به عرضه گوشی‌هایی برسد که قابلیت کشسان دارند و بسط پذیر هستند. با استفاده از این زبان طراحی می‌توان نه تنها گوشی‌های هوشمند بلکه انواع گوناگونی از دستگاه‌ها یا ملزومات جانبی را به صورت بسط پذیر طراحی کرد تا در مواقع نیاز به حمل و نقل، فضای کمتری را اشغال کنند. اما این روزها این دستگاه‌ها دارای یک نمایشگر بزرگ و لمسی هستند و همچون دوربین‌های قدرتمند و حرفه‌ای می‌توانند تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی را به ثبت برسانند. بارزترین تأثیر معرفی فناوری درک سه بعدی در گوشی‌های هوشمند ، افزایش عکسبرداری و افزایش قابلیت های کاربرد AR است.

  • چرا چنین چیزی از اهمیت برخوردار است؟ پاسخ آن آینده پرداخت غیرتماسی است.
  • بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند.
  • شاید استفاده از سنسورهای بیشتر بر قیمت گوشی موبایل تأثیر داشته باشد؛ اما بدون شک برای عاشقان سلفی ارزش آن را خواهد داشت.
  • استفاده از این عینک‌ها برای مسیریابی در هنگام پیاده روی و رانندگی نیز بسیار جذاب خواهد بود.
  • با استفاده از این قابلیت، دیگر بدنه گوشی‌های هوشمند به یک رنگ مشخص و ثابت محدود نخواهد بود و کاربران می‌توانند در هر لحظه رنگ خاصی را به آن اطلاق کنند.
  • سامسونگ ChatGPT را نمونه‌ای از حرکت به‌سوی آینده می‌داند و ظاهراً قصد دارد قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی را به گوشی‌های خود اضافه کند.
سامسونگ در این نسخه محدود و گران از S23 اولترا، از BMW M3 E30، اولین نسل خودروهای M3 این شرکت الهام گرفته است. «لو ویبینگ» رئیس گروه شیائومی ادعا می‌کند تحریم‌های آمریکا باعث شد هواوی، غول فناوری چینی حدود ۸۰ میلیون مشتری خود را از دست بدهد. گوشی کوکاکولا درحقیقت نسخه ویژه‌ ریلمی 10 پرو 5G است که از طراحی، رابط کاربری و لوازم جانبی مخصوص بهره می‌برد. شیائومی 13 لایت ظاهراً همان شیائومی سیوی 2 برای بازار جهانی است که از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می‌برد. عوامل مختلفی در نوسان اخیر قیمت گوشی‌های آیفون نقش داشته که دیجیاتو آنها را بررسی کرده است.

http://ebtekarkhodro.ir

مجله خبری موبایل و تکنولوژی Apple M۱ نوعی تست اولیه است و در آینده ، M۲ و M۳ سازگاری های نرم افزاری و سخت افزاری و تغییرات بیشتری را در بازخورد تراشه Apple M۱ ایجاد خواهند کرد. با وجود حکمرانی سامسونگ و اپل در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های چینی زیادی هم در این سال‌ها وارد بازار شدند و توانستند به جایگاه بالایی در آن دست پیدا کنند. هواوی که با گوشی‌های متنوع و البته زیرمجموعه‌اش، آنر در بازار محبوبیت بالایی داشت، به یک‌باره با تحریم‌های آمریکا سهم خودش را از دست داد و در‌نهایت هم مجبور شد آنر را بفروشد. اپل در سال 2007 با معرفی آیفون، بازار را با گوشی‌های واقعاً هوشمند آشنا کرد؛ دستگاهی که یک نمایشگر بزرگ با معیار آن زمان داشت و به‌جای کیبورد فیزیکی، زیر آن تنها یک دکمه قرار گرفته بود. در‌حقیقت کاربران تمام کارهای خود را با همان نمایشگر لمسی انجام می‌دادند و البته برخلاف برخی محصولات آن دوران، برای استفاده کامل از نمایشگر به قلم نیاز نداشتند و می‌توانستند با چندین انگشت با نمایشگر کار کنند. البته دنیای موبایل از آن زمان تا به امروز، تغییرات زیادی داشته و حالا با گوشی‌های هوشمندی سروکار داریم که بسیار پیشرفته‌تر هستند و قابلیت‌های بی‌شماری را در اختیارمان قرار می‌دهند.

بررسی گوشی نوکیا C21 : رده‌پایین جدید فنلاندی‌ها چقدر ارزش خرید دارد؟

تولیدکنندگانی مانند اپل ، سامسونگ ، میزو و هوآوی فناوری ادراک سه بعدی را به محصولات پرچمدار خود مانند لنزهای لیدار و ToF اضافه کرده اند. برای مثال عینک‌های هوشمند می‌توانند جایگزین خوبی برای گوشی‌های هوشمند شوند. این فناوری می‌تواند با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، به واقعیت تبدیل شود.

بررسی تخصصی ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 Pro : لژیونر جدید سامسونگ اینجاست!